Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/ZO/9/2021 Dostawa maseczek ochronnych wielokrotnego użytku

Edyta Sieczkowska Prokop
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2021 08:47:00
Składania : 21-05-2021 11:00:00
Otwarcia : 21-05-2021 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego pod nazwą: Dostawa maseczek ochronnych wielokrotnego użytku, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym. Treść Zapytania ofertowego wraz z załącznikami stanowi załącznik do postępowania.


Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełną ofertę, sporządzoną zgodnie ze wzorem oferty oraz formularza cenowego. Wzór oferty stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 261 181 387 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe ZO 9.docx docx 683.77 2021-05-13 08:47:00 Postępowanie
Wzór oferty w zakresie części nr 1.docx docx 25.14 2021-05-13 08:47:00 Przedmiot zamówienia
Wzór oferty w zakresie części nr 2.docx docx 24.5 2021-05-13 08:47:00 Przedmiot zamówienia
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZO 9.pdf pdf 318.46 2021-05-19 12:24:39 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZO 9.docx docx 30 2021-05-24 09:53:00 Publiczna wiadomość
ODRZUCENIA I WYBÓR OFERTY NA STRONĘ.pdf pdf 7378.57 2021-06-10 14:42:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-10 14:42 Edyta Sieczkowska Prokop ZAWIADOMIENIE O ODRZUCONYCH OFERTACH I WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 ORAZ W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2

ODRZUCENIA I WYBÓR O [...].pdf

2021-05-24 09:53 Edyta Sieczkowska Prokop INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ZO 9

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2021-05-21 11:00 Komunikat Zamawiającego KWOTA BRUTTO, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podstawowego: 118 000,00 PLN
w zakresie części 1: 97 800,00 PLN
w zakresie części 2: 20 200,00 PLN
2021-05-19 12:24 Edyta Sieczkowska Prokop WYJAŚNIENIA TREŚCI ZO 9

WYJAŚNIENIA TREŚCI Z [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 – dostawa maseczek ochronnych wielokrotnego użytku w kolorze czarnym Treść zapytania ofertowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 stanowi załącznik do postępowania zamieszczony powyżej.

Wzór oferty w zakres [...].docx

1 szt. - (0)
2 Część 2 – dostawa maseczek ochronnych wielokrotnego użytku w kolorze „moro” Treść zapytania ofertowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 stanowi załącznik do postępowania zamieszczony powyżej.

Wzór oferty w zakres [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1041