Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 7/21/P Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi central wentylacji mechanicznej oraz urządzeń i instalacji klimatyzacji; usługi przeglądu i naprawy klimatyzatorów przenośnych - Nr 7/21/P

Deadlines:
Published : 11-05-2021 12:20:00
Placing offers : 20-05-2021 10:00:00
Offers opening : 20-05-2021 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Specyfikacja_Warunków_Zamówienia_z_załącznikami_7_21_N_-sig.pdf pdf 3626.44 2021-05-11 12:20:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamowieniu_2021BZP 0005093501 z dnia 11_05_2021.pdf pdf 265.87 2021-05-11 12:20:00 Proceeding
zalaczniki wersja eytowalna.zip zip 1383.5 2021-05-11 12:20:00 Proceeding
informacja_z_otwarcia_ofert_7_21_P_20_05-sig.pdf pdf 599.36 2021-05-20 13:19:01 Public message
informacja_z_otwarcia_ofert_dodatkowych_7_21_P-sig.pdf pdf 595.76 2021-06-09 10:24:00 Public message
internet_zawiadomienie_o_wyborze__7_21_P_z_dnia_16_06-sig.pdf pdf 724.8 2021-06-16 15:13:51 Public message
ogłoszenie_o_wyniku_postępowania_7_21_P_24_06.pdf pdf 116.18 2022-01-26 10:03:23 Public message
08d9b0d8-cce7-6c98-42b8-430001710e38.pdf pdf 59.03 2022-01-26 10:03:23 Public message
2022_BZP 00035083_01.pdf pdf 65.41 2022-01-26 10:03:23 Public message
08d9e006-09be-1bf5-18bf-5100017421d0.pdf pdf 66.05 2022-01-26 10:03:23 Public message

Announcements

2022-01-26 10:03 Anna MIKUSEK W załączeniu - ogłoszenie o wyniku postępowania i ogłoszenia o wykonaniu umowy -dla zadania nr 1, 2, 3

ogłoszenie_o_wyniku_ [...].pdf

08d9b0d8-cce7-6c98-4 [...].pdf

2022_BZP 00035083_01 [...].pdf

08d9e006-09be-1bf5-1 [...].pdf

2021-06-16 15:13 Anna MIKUSEK Komunikat nr 5 z dnia 16.06.2021 r. - zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1, 2, 3

internet_zawiadomien [...].pdf

2021-06-09 10:24 Anna MIKUSEK Komunikat Nr 4 - w załączeniu - informacja z otwarcia ofert dodatkowych z dnia 08.06.2021 r.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-05-20 13:19 Anna MIKUSEK Komunikat Nr 3 - w załączeniu informacja z otwarcia ofert w dniu 20.05.2021 r.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-05-20 10:00 Buyer message Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego wynosi: 393 120,00 zł brutto, w tym
w przypadku dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych, kwota na sfinansowanie:
Części 1 zamówienia – zadania nr 1: Kompleks Dęblin-Lotnisko - wynosi – 347 807,10 zł gross (zamówienie podstawowe);
Części 2 zamówienia – zadania nr 2: kompleks Dęblin - Twierdza, Klikawa, Stawy, WKU Puławy - wynosi – 11 808,00 zł gross (zamówienie podstawowe);
Części 3 zamówienia – zadania nr 3: 33 504,90 zł brutto; w tym:
zadanie nr 3a - Przegląd i naprawa klimatyzatorów przenośnych (Infrastruktura) - wynosi – 31 672,50 zł brutto
zadanie nr 3b - Przegląd techniczny klimatyzatorów będących na wyposażeniu namiotu technicznego (Służba Czołgowo-Samochodowa) - wynosi – 1 832,40 zł brutto
2021-05-12 10:57 Anna MIKUSEK Komunikat nr 1 z dnia 12.05.2021 r. - wizja lokalna - 13.05.2021 r.:

Zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty.
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej zleconych usług przed sporządzeniem oferty cenowej. Termin wizji lokalnej w zależności od poszczególnych kompleksów kształtują się następująco:
- 13.05.2021 r. od godz. 08.30 – Kompleks Lotnisko
- 13.05.2021 r. od godz. 11.00 – Kompleks Twierdza
- 13.05.2021 r. od godz. 13.00 – Kompleks Stawy
Zainteresowani uczestniczeniem w wizji lokalnej Wykonawcy winni stawić się dnia 13.05.2021 r. o godz. 830, w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (biuro przepustek). Po zakończeniu wizji lokalnej
w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Dęblin-Twierdza. Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Stawy.
Wizja obejmować będzie w zależności od zainteresowania Wykonawców – wszystkie obiekty będące przedmiotem świadczonych usług.
Zamawiający udzieli Wykonawcom wszelkich niezbędnych informacji,
w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez Wykonawców (dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty).
Zamawiający informuje, że wszelkie koszty uczestnictwa w wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. Osoby zainteresowane wizją muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości w celu wystawienia przepustki wejścia na teren kompleksu wojskowego. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami, które będą okazywać przedmiot zamówienia nie jest wiążące - wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Zakazuje się dokonywania w trakcie wizji lokalnej zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystaniem aparatów latających typu „Dron”.
Anna Mikusek



Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 572