- Strona główna
- Postępowanie ID 456074
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP-1537/21/91/IR Odtworzenie i remont dróg, chodników oraz oznakowania wraz z odwodnieniem i realizacją prac towarzyszących na terenie OPP w Warszawie
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Jacak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-05-10 17:04:00
-
Składania2021-05-25 11:00:00
-
Otwarcie ofert2021-05-25 11:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-13
14:56:41
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
Komendy
Stołecznej
Policji,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129,
ze
zm.),
zwanej
dalej
„Ustawą",
informuje,
że
przedmiotowe
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
zostało
unieważnione. Uzasadnienie: podstawa prawna: art. 310 Ustawy: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym…” podstawa faktyczna: zgodnie z pkt I niniejszego wniosku. Zamawiający w pkt. 6.7 Ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00050421/01 z dnia 10.05.2021 r. przewidział możliwość unieważnienia postępowania jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie nie zostaną mu przyznane. Zamawiającemu nie zostały przyznane środki finansowe z Komendy Głównej Policji. Zamawiający został poinformowany, że nie będzie możliwości zapewnienia finansowania w 2022 roku przedmiotowego zadania. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania w takim wypadku. Załączniki |
2021-10-12
10:11:35
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
wyrokiem
Krajowej
Izby
Odwoławczej
z
dnia
27
września
2021
r.,
sygn.
akt:
KIO
2549/21
informuje
o
unieważnieniu: a) czynności odrzucenia oferty Wykonawcy: ROKOM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie b) wyboru oferty najkorzystniejszej z dnia 25 sierpnia 2021 r. Wykonawcy: Konsorcjum firm: EL-BUD Stanisław Bereda – Lider Konsorcjum z siedzibą w Radzyminie, Modanta Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum z siedzibą w Zielonce. podstawa prawna: art. 554 ust 3 pkt 1 lit a), b) Ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.): „(..) a) nakazać wykonanie lub powtórzenie czynności zamawiającego albo b) nakazać unieważnienie czynności zamawiającego (…)” Załączniki |
2021-08-25
14:10:04
|
Katarzyna Jacak |
Ponowny
wybór
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2021-07-29
16:08:46
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
wyrokiem
Krajowej
Izby
Odwoławczej
z
dnia
28
lipca
2021
r.,
sygn.
akt:
KIO
1903/21
informuje
o
unieważnieniu
czynności
odrzucenia
oferty
Wykonawcy:
ROKOM
Sp.
z
o.o.
z
siedzibą
w Warszawie oraz wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawcy: Konsorcjum firm: EL-BUD Stanisław Bereda – Lider Konsorcjum z siedzibą w Radzyminie, Modanta Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum z siedzibą w Zielonce. podstawa prawna: art. 554 ust 3 pkt 1 lit a), b) Ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.): „(..) a) nakazać wykonanie lub powtórzenie czynności zamawiającego albo b) nakazać unieważnienie czynności zamawiającego (…)” Załączniki |
2021-06-23
15:34:34
|
Katarzyna Jacak |
Wybór
oferty
najkorzystniejszej
Załączniki |
2021-05-25
15:23:56
|
Katarzyna Jacak |
Informacja
z
otwarcia
ofert Wypełniając dyspozycję art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu oferty zostały złożone przez nw. Wykonawców: 1. ROKOM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Cena oferty brutto w PLN 9 795 720,00 PLN 2. PRO-FORM Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie Cena oferty brutto w PLN 9 432 882,20 PLN 3. Konsorcjum firm: EL-BUD Stanisław Bereda z siedzibą w Radzyminie – Lider Konsorcjum Modanta Sp. Z o.o. z siedzibą w Zielonce - Partner Konsorcjum Cena oferty brutto w PLN 14 940 000,00 PLN Załączniki |
2021-05-25
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 15 685 872,73 zł. |
2021-05-20
15:34:12
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
poz.
2019
ze
zm.),
informuje
o
treści
zadanego
przez
Wykonawcę
pytania
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi. Pytanie 1 Czy inwestycja, która jest zatytułowana „Odtworzenie i remont dróg, chodników” zawiera w zakresie również budowę, przebudowę i rozbiórkę dróg i chodników? Opis przedmiotu zamówienia dotyczy również budowy, przebudowy i rozbiórek, co ma istotne znaczenie przy sporządzaniu dokumentacji projektowej Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że określenie nazwy zadania leży po stronie Zamawiającego i odzwierciedla główne założenia zadania do realizacji. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ. Pytanie 2 Czy Zamawiający uzyskał już decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie przebudowy i budowy parkingów? Taka decyzja jest wymagana w przypadku inwestycji, gdzie powierzchnia parkingów, dojść i dojazdów przekracza 5000 m2 – przy czym liczy się również powierzchnie istniejące nie podlegające przebudowie. Z doświadczenia projektowego przewidywany czas na uzyskanie takiej decyzji przekracza niejednokrotnie 200-230 dni Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że nie uzyskał Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w zakresie przedmiotu postępowania przetargowego. W opinii zamawiającego remont zdefiniowany w ustawie Prawo budowlane, polegający na wykonywaniu robót budowlanych związanych z odtworzeniem stanu pierwotnego, nie wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Pytanie 3 Na budowę nowych dróg i rozbiórkę starych niezbędne jest uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i decyzji na rozbiórkę. Zgodnie z prawem budowlanym i KPA termin ma ich uzyskanie wynosi do 60-90 dni. Podważa to istotnie terminy wskazane w SIWZ i wzorze umowy przez Zamawiającego. Prosimy o wyjaśnienie. Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że znane są mu procedury i terminy wynikające z obowiązujących przepisów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Pytanie 4 Czy Zamawiający posiada mapę do celów projektowych z aktualnymi pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi? Czas wykonania to 1,5-2 m-ce. Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że nie posiada mapy do celów projektowych z aktualnymi pomiarami sytuacyjno – wysokościowymi dla przedmiotowego terenu. Pytanie 5 Jakie są możliwości zasilania dla projektowanego oświetlenia? Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że możliwości zasilania należą do ustalenia przez Wykonawcę Pytanie 6 Czy Zamawiający posiada badania geologiczne i /lub dokumentację badań podłoża gruntowego z odwiertami przez istniejące nawierzchnie? Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że nie posiada badań geologicznych i/lub dokumentacji badań podłoża gruntowego z odwiertami przez istniejące nawierzchnie. Pytanie 7 Prosimy o zmianę terminów: a. Wykonanie koncepcji – 60 dni, co jest uzasadnione wielkością terenu b. Wykonanie projektów oraz złożenie uzgodnionego z przedstawicielami Zamawiającego wraz z uzyskaniem wszystkich zgód, pozwoleń i wymaganych prawem decyzji w terminie 18 m-cy c. wykonanie etapu II – wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w terminie do 24 m-cy. Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę terminów. Załączniki |
2021-05-17
14:25:16
|
Katarzyna Jacak |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego
zgodnie
z
art.
284
ust.
2
i
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
poz.
2019
ze
zm.),
informuje
o
treści
zadanego
przez
Wykonawcę
pytania
i
udzielonej
przez
Zamawiającego
odpowiedzi. Pytanie Wykonawcy Zwracam się z prośbą o wyznaczenie terminu wizji lokalnej, zgodnie z zapisami w treści PFU. Odpowiedź na pytanie Zamawiający informuje, że wyznacza termin wizji lokalnej na terenie OPP przy ul. Puławskiej 44E 05-509 Piaseczno na dzień 20.05.2021 r. Wykonawcy zainteresowani udziałem proszeni są o zgłoszenie się o godz. 13.30 w w/w terminie do Dyżurki. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?