Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1537/21/91/IR Odtworzenie i remont dróg, chodników oraz oznakowania wraz z odwodnieniem i realizacją prac towarzyszących na terenie OPP w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2021 17:04:00
Składania : 25-05-2021 11:00:00
Otwarcia : 25-05-2021 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 112.3 2021-05-10 17:04:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 902.2 2021-05-10 17:04:00 Postępowanie
Załaczniki do edycji.doc doc 283 2021-05-10 17:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.zip zip 32641.92 2021-05-10 17:04:00 Postępowanie
WZP-1665_1537_21.pdf pdf 53.31 2021-05-17 14:25:17 Publiczna wiadomość
WZP-1725_1537_21.pdf pdf 145.56 2021-05-20 15:34:12 Publiczna wiadomość
WZP-1762_1537_21.pdf pdf 54.26 2021-05-25 15:23:56 Publiczna wiadomość
Wybór oferty najkorzystniejszej.doc doc 64.5 2021-06-23 15:34:34 Publiczna wiadomość
WZP-2139_1537_.pdf pdf 84.11 2021-06-23 15:34:34 Publiczna wiadomość
info1537.pdf pdf 54.7 2021-07-29 16:08:47 Publiczna wiadomość
WZP-3149_1537_21.pdf pdf 87.54 2021-08-25 14:10:04 Publiczna wiadomość
Ponowny wybór oferty najkorzystniejszej.doc doc 65.5 2021-08-25 14:10:04 Publiczna wiadomość
WZP-3792_1537_21.pdf pdf 53.5 2021-10-12 10:11:35 Publiczna wiadomość
WZP-3839_1537_21.pdf pdf 72.93 2021-10-13 14:56:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-13 14:56 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.), zwanej dalej „Ustawą", informuje, że przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione.

Uzasadnienie:
podstawa prawna:
art. 310 Ustawy: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym…”
podstawa faktyczna:
zgodnie z pkt I niniejszego wniosku. Zamawiający w pkt. 6.7 Ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00050421/01 z dnia 10.05.2021 r. przewidział możliwość unieważnienia postępowania jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie nie zostaną mu przyznane.
Zamawiającemu nie zostały przyznane środki finansowe z Komendy Głównej Policji. Zamawiający został poinformowany, że nie będzie możliwości zapewnienia finansowania w 2022 roku przedmiotowego zadania. W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość unieważnienia postępowania w takim wypadku.

WZP-3839_1537_21.pdf

2021-10-12 10:11 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 września 2021 r., sygn. akt: KIO 2549/21 informuje o unieważnieniu:
a) czynności odrzucenia oferty Wykonawcy: ROKOM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
b) wyboru oferty najkorzystniejszej z dnia 25 sierpnia 2021 r. Wykonawcy: Konsorcjum firm: EL-BUD Stanisław Bereda – Lider Konsorcjum z siedzibą w Radzyminie, Modanta Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum z siedzibą w Zielonce.

podstawa prawna: art. 554 ust 3 pkt 1 lit a), b) Ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.): „(..) a) nakazać wykonanie lub powtórzenie czynności zamawiającego albo b) nakazać unieważnienie czynności zamawiającego (…)”

WZP-3792_1537_21.pdf

2021-08-25 14:10 Katarzyna Jacak Ponowny wybór oferty najkorzystniejszej

WZP-3149_1537_21.pdf

Ponowny wybór oferty [...].doc

2021-07-29 16:08 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z wyrokiem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 28 lipca 2021 r., sygn. akt: KIO 1903/21 informuje o unieważnieniu czynności odrzucenia oferty Wykonawcy: ROKOM Sp. z o.o. z siedzibą
w Warszawie oraz wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawcy: Konsorcjum firm: EL-BUD Stanisław Bereda – Lider Konsorcjum z siedzibą w Radzyminie, Modanta Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum z siedzibą w Zielonce.

podstawa prawna: art. 554 ust 3 pkt 1 lit a), b) Ustawy z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.): „(..) a) nakazać wykonanie lub powtórzenie czynności zamawiającego albo b) nakazać unieważnienie czynności zamawiającego (…)”

info1537.pdf

2021-06-23 15:34 Katarzyna Jacak Wybór oferty najkorzystniejszej

Wybór oferty najkorz [...].doc

WZP-2139_1537_.pdf

2021-05-25 15:23 Katarzyna Jacak Informacja z otwarcia ofert
Wypełniając dyspozycję art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego informuje, że w ww. postępowaniu oferty zostały złożone przez nw. Wykonawców:

1. ROKOM Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Cena oferty brutto w PLN 9 795 720,00 PLN
2. PRO-FORM Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie
Cena oferty brutto w PLN 9 432 882,20 PLN
3. Konsorcjum firm:
EL-BUD Stanisław Bereda z siedzibą w Radzyminie – Lider Konsorcjum
Modanta Sp. Z o.o. z siedzibą w Zielonce - Partner Konsorcjum
Cena oferty brutto w PLN 14 940 000,00 PLN

WZP-1762_1537_21.pdf

2021-05-25 11:00 Komunikat Zamawiającego kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 15 685 872,73 zł.
2021-05-20 15:34 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), informuje o treści zadanego przez Wykonawcę pytania i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi.

Pytanie 1
Czy inwestycja, która jest zatytułowana „Odtworzenie i remont dróg, chodników” zawiera w zakresie również budowę, przebudowę i rozbiórkę dróg i chodników? Opis przedmiotu zamówienia dotyczy również budowy, przebudowy i rozbiórek, co ma istotne znaczenie przy sporządzaniu dokumentacji projektowej
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że określenie nazwy zadania leży po stronie Zamawiającego i odzwierciedla główne założenia zadania do realizacji. Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.
Pytanie 2
Czy Zamawiający uzyskał już decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach w zakresie przebudowy i budowy parkingów? Taka decyzja jest wymagana w przypadku inwestycji, gdzie powierzchnia parkingów, dojść i dojazdów przekracza 5000 m2 – przy czym liczy się również powierzchnie istniejące nie podlegające przebudowie. Z doświadczenia projektowego przewidywany czas na uzyskanie takiej decyzji przekracza niejednokrotnie 200-230 dni
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że nie uzyskał Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w zakresie przedmiotu postępowania przetargowego. W opinii zamawiającego remont zdefiniowany w ustawie Prawo budowlane, polegający na wykonywaniu robót budowlanych związanych z odtworzeniem stanu pierwotnego, nie wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Pytanie 3
Na budowę nowych dróg i rozbiórkę starych niezbędne jest uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę i decyzji na rozbiórkę. Zgodnie z prawem budowlanym i KPA termin ma ich uzyskanie wynosi do 60-90 dni. Podważa to istotnie terminy wskazane w SIWZ i wzorze umowy przez Zamawiającego. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że znane są mu procedury i terminy wynikające z obowiązujących przepisów związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Pytanie 4
Czy Zamawiający posiada mapę do celów projektowych z aktualnymi pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi? Czas wykonania to 1,5-2 m-ce.
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że nie posiada mapy do celów projektowych z aktualnymi pomiarami sytuacyjno – wysokościowymi dla przedmiotowego terenu.

Pytanie 5
Jakie są możliwości zasilania dla projektowanego oświetlenia?
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że możliwości zasilania należą do ustalenia przez Wykonawcę

Pytanie 6
Czy Zamawiający posiada badania geologiczne i /lub dokumentację badań podłoża gruntowego z odwiertami przez istniejące nawierzchnie?
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że nie posiada badań geologicznych i/lub dokumentacji badań podłoża gruntowego z odwiertami przez istniejące nawierzchnie.
Pytanie 7
Prosimy o zmianę terminów:
a. Wykonanie koncepcji – 60 dni, co jest uzasadnione wielkością terenu
b. Wykonanie projektów oraz złożenie uzgodnionego z przedstawicielami Zamawiającego wraz z uzyskaniem wszystkich zgód, pozwoleń i wymaganych prawem decyzji w terminie 18 m-cy
c. wykonanie etapu II – wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w terminie do 24 m-cy.
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę terminów.

WZP-1725_1537_21.pdf

2021-05-17 14:25 Katarzyna Jacak Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego zgodnie z art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.), informuje o treści zadanego przez Wykonawcę pytania i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi.

Pytanie Wykonawcy
Zwracam się z prośbą o wyznaczenie terminu wizji lokalnej, zgodnie z zapisami w treści PFU.
Odpowiedź na pytanie
Zamawiający informuje, że wyznacza termin wizji lokalnej na terenie OPP przy ul. Puławskiej 44E 05-509 Piaseczno na dzień 20.05.2021 r.
Wykonawcy zainteresowani udziałem proszeni są o zgłoszenie się o godz. 13.30 w w/w terminie do Dyżurki.

WZP-1665_1537_21.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 984