Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-05-2021 15:13:00 |
Składania : | 31-05-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 31-05-2021 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-07-29 14:20 | Mirosław Jędrak |
W
załączeniu
przedkładam
informację
o
unieważnieniu
przetargu.
Mirosław Jędrak |
2021-05-31 13:26 | Mirosław Jędrak |
W
załączeniu
przedkładam
informację
z
otwarcia
ofert. Mirosław Jędrak |
2021-05-31 11:53 | Mirosław Jędrak |
Kwota
przeznaczona
przez
zamawiającego
na
sfinansowanie
zamówienia
to
357
638,00
zł
brutto Mirosław Jędrak |
2021-05-26 11:35 | Mirosław Jędrak |
W
dniu
18.05.2021r.
do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
dotyczące
przetargu
nr
OSIR/ZP/5/2021.
W
załączeniu
przedstawiamy
pytania
wraz
z
odpowiedziami
oraz
załącznikiem.
Mirosław
Jędrak |
2021-05-21 13:57 | Mirosław Jędrak | Zamawiający dokonał zmiany terminu zgłaszania ofert - pismo w zał. |
2021-05-21 08:32 | Mirosław Jędrak |
W
dniu
18.05.2021r.
do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
dotyczące
przetargu
nr
OSIR/ZP/5/2021.
W załączeniu przedstawiamy pytania wraz z odpowiedziami. Mirosław Jędrak |
2021-05-18 12:45 | Mirosław Jędrak |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
w
dniach
14
i
17
maj
2021r.
pytania
w
zakresie
postępowania
przetargowego
nr
OSIR/ZP/5/2021,
które
zamieszczamy
poniżej
wraz
z
odpowiedziami
na
nie.
Pytania z dnia 14.05.2021r. 1. Serdecznie proszę o opisanie starego, nieczynnego budynku stacji hydrologicznej. Jakie ma wymiary, z jakiego materiału jest wykonany? Co należy zrobić z materiałem z rozbiórki? 2. Proszę o udostepnienie zdjęcia budynku stacji hydrologicznej. Pomoże to w prawidłowej kalkulacji ceny. 3. Proszę o udostępnienie przedmiaru robót. Posłuży on jedynie w celach pomocniczych do określenia wartości zamówienia. 4. Proszę o zmianę nawierzchni na ścieżkach ze „żwiru przerośniętego trawą” na nawierzchnie trawiastą. Wykonanie nawierzchni ze żwiru bardzo utrudni pielęgnację i koszenie trawnika, która będzie niezbędna podczas użytkowania placu. 5. Proszę o udostępnienie zdjęć i wymiarów drzew przeznaczonych do wycinki. 6. W ramach zamówienia Oferent musi również wycenić nasadzenia. Czy w zakres przedmiotu zamówienia należy wkalkulować również pielęgnację nasadzeń w okresie objętym gwarancją? 7. Proszę o podanie ile m2 ścieżek należy wykonać po aktualizacji. Odpowiedzi na pytania: Ad 1. Wymiary w rzucie ok. 3 x 3,5 m (ok. 10,5m2). Konstrukcja ceglana. Materiał z rozbiórki po stronie wykonawcy – do utylizacji. Ad 2. Zdjęcia w załączniku nr Zał-2-ODP-zdjęcie nr 1, 2, 3. Ad 3. Ilości podano w ZRF (ze względu na nieregularne wymiary pomiary powierzchni dokonano za pomocą CADa). Ad 4. Brak zgody Ad 5. Wymiary oraz zdjęcia w Inwentaryzacji w załączniku nr Zał-2-ODP-INWENTARYZACJA Ad 6. Pozycja 20 oraz 21 zakresu rzeczowo-finansowego – pielęgnacja w okresie gwarancji. Ad 7. Powierzchnie ścieżek są podane w OPZ. Pytania z dnia 17.05.2021r. 1. Serdecznie proszę o informację czy Zamawiający dopuści do oceny oferenta który przedstawi referencję na zagospodarowanie terenów zieleni które w swoim zakresie miały wykonać ciągów pieszych, montaż elementów małej architektury o wartości min. 200 000,00 brutto. Pozostałe wymogi SWZ bez zmian. 2. Serdecznie proszę o podanie dokładnych ilości metrów oraz rodzaju ścieżek do wykonania po aktualizacji. Odpowiedzi na pytania: Ad 1. Jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w zagospodarowywaniu terenów zielonych w zakresie, których wchodziło wykonanie ciągów pieszych, rewitalizacja zieleni lub montaż elementów małej architektury o wartości min. 200.000 zł brutto to spełni warunek z SWZ. Ad 2. Powierzchnie nawierzchni podano w OPZ. Zał-1-ODP-INWENTARYZ [...].pdf Zał-2-ODP-zdjęcie nr [...].jpg |
Komunikaty