Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OSIR/ZP/5/2021 Wzmocnienie potencjału rozwojowego wyspy Karsibór w oparciu o cenne walory przyrodnicze i kulturowe - zagospodarowanie terenu na miejsca piknikowe do grillowania na wyspie Karsibór w Świnoujściu

Mirosław Jędrak
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Oddział: GSDT - Główny Specjalista ds.Technicznych
Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2021 15:13:00
Składania : 31-05-2021 12:00:00
Otwarcia : 31-05-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzula RODO - OFERENT.docx docx 19.89 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 126.64 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
SWZ-10.05.2021.docx docx 139.36 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_1_formularz oferty_ostat.doc doc 132.5 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_2_oswiadczenie o wykluczeniu.docx docx 71.07 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_3_wykaz robót.docx docx 69.72 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_4_wykaz osob_.docx docx 70.19 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_5_zobow do oddania zasobow.docx docx 71.56 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_6.1_OPZ_17.03.21.docx docx 74.25 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_6.3_karta gwarancyjna.doc doc 96.5 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Zal_6.4_ZRF-3.xls xls 54.5 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zal_6_0_umowa_projekt.docx docx 118.53 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
zał_7_oświadczenie.docx docx 71.8 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Inne dokumenty na platformę.7z 7z 12144.72 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Inwentaryzacja zieleni.7z 7z 3017.71 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Notatka ze spotkania z Urzędem Morskim.pdf pdf 2874.64 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
PB_przetarg.7z 7z 36246.39 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Zaktualizowany PZT.pdf pdf 1448.85 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Zdjęcie punktu stacji hydrologicznej.jpg jpg 8761.18 2021-05-10 15:13:00 Postępowanie
Zał-1-ODP-INWENTARYZACJA.pdf pdf 2560.35 2021-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość
Zał-2-ODP-zdjęcie nr 1.jpg jpg 10918.55 2021-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość
Zał-2-ODP-zdjęcie nr 2.jpg jpg 8453.05 2021-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość
Zał-2-ODP-zdjęcie nr 3.jpg jpg 9298.86 2021-05-18 12:45:56 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi-2.docx docx 16.92 2021-05-21 08:32:14 Publiczna wiadomość
Pismo o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 270.03 2021-05-21 13:57:42 Publiczna wiadomość
Karty katalogowe sprzętu - zał. nr 1.pdf pdf 542.44 2021-05-26 11:35:05 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 18.05.2021r.docx docx 15.88 2021-05-26 11:35:05 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 13.39 2021-05-31 13:26:29 Publiczna wiadomość
Infotmacja o unieważnieniu.pdf pdf 314.53 2021-07-29 14:20:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-29 14:20 Mirosław Jędrak W załączeniu przedkładam informację o unieważnieniu przetargu.
Mirosław Jędrak

Infotmacja o unieważ [...].pdf

2021-05-31 13:26 Mirosław Jędrak W załączeniu przedkładam informację z otwarcia ofert.
Mirosław Jędrak

Informacja z otwarci [...].docx

2021-05-31 11:53 Mirosław Jędrak Kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie zamówienia to 357 638,00 zł brutto
Mirosław Jędrak
2021-05-26 11:35 Mirosław Jędrak W dniu 18.05.2021r. do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące przetargu nr OSIR/ZP/5/2021. W załączeniu przedstawiamy pytania wraz z odpowiedziami oraz załącznikiem. Mirosław Jędrak

Karty katalogowe spr [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].docx

2021-05-21 13:57 Mirosław Jędrak Zamawiający dokonał zmiany terminu zgłaszania ofert - pismo w zał.

Pismo o zmianie ogło [...].pdf

2021-05-21 08:32 Mirosław Jędrak W dniu 18.05.2021r. do Zamawiającego wpłynęły pytania dotyczące przetargu nr OSIR/ZP/5/2021.
W załączeniu przedstawiamy pytania wraz z odpowiedziami.
Mirosław Jędrak

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2021-05-18 12:45 Mirosław Jędrak Do Zamawiającego wpłynęły w dniach 14 i 17 maj 2021r. pytania w zakresie postępowania przetargowego nr OSIR/ZP/5/2021, które zamieszczamy poniżej wraz z odpowiedziami na nie.
Pytania z dnia 14.05.2021r.
1. Serdecznie proszę o opisanie starego, nieczynnego budynku stacji hydrologicznej. Jakie ma wymiary, z jakiego materiału jest wykonany? Co należy zrobić z materiałem z rozbiórki?
2. Proszę o udostepnienie zdjęcia budynku stacji hydrologicznej. Pomoże to w prawidłowej kalkulacji ceny.
3. Proszę o udostępnienie przedmiaru robót. Posłuży on jedynie w celach pomocniczych do określenia wartości zamówienia.
4. Proszę o zmianę nawierzchni na ścieżkach ze „żwiru przerośniętego trawą” na nawierzchnie trawiastą. Wykonanie nawierzchni ze żwiru bardzo utrudni pielęgnację i koszenie trawnika, która będzie niezbędna podczas użytkowania placu.
5. Proszę o udostępnienie zdjęć i wymiarów drzew przeznaczonych do wycinki.
6. W ramach zamówienia Oferent musi również wycenić nasadzenia. Czy w zakres przedmiotu zamówienia należy wkalkulować również pielęgnację nasadzeń w okresie objętym gwarancją?
7. Proszę o podanie ile m2 ścieżek należy wykonać po aktualizacji.
Odpowiedzi na pytania:
Ad 1. Wymiary w rzucie ok. 3 x 3,5 m (ok. 10,5m2). Konstrukcja ceglana. Materiał z rozbiórki po stronie wykonawcy – do utylizacji.
Ad 2. Zdjęcia w załączniku nr Zał-2-ODP-zdjęcie nr 1, 2, 3.
Ad 3. Ilości podano w ZRF (ze względu na nieregularne wymiary pomiary powierzchni dokonano za pomocą CADa).
Ad 4. Brak zgody
Ad 5. Wymiary oraz zdjęcia w Inwentaryzacji w załączniku nr Zał-2-ODP-INWENTARYZACJA
Ad 6. Pozycja 20 oraz 21 zakresu rzeczowo-finansowego – pielęgnacja w okresie gwarancji.
Ad 7. Powierzchnie ścieżek są podane w OPZ.
Pytania z dnia 17.05.2021r.
1. Serdecznie proszę o informację czy Zamawiający dopuści do oceny oferenta który przedstawi referencję na zagospodarowanie terenów zieleni które w swoim zakresie miały wykonać ciągów pieszych, montaż elementów małej architektury o wartości min. 200 000,00 brutto. Pozostałe wymogi SWZ bez zmian.
2. Serdecznie proszę o podanie dokładnych ilości metrów oraz rodzaju ścieżek do wykonania po aktualizacji.
Odpowiedzi na pytania:
Ad 1. Jeżeli wykonawca wykaże doświadczenie w zagospodarowywaniu terenów zielonych w zakresie, których wchodziło wykonanie ciągów pieszych, rewitalizacja zieleni lub montaż elementów małej architektury o wartości min. 200.000 zł brutto to spełni warunek z SWZ.
Ad 2. Powierzchnie nawierzchni podano w OPZ.

Zał-1-ODP-INWENTARYZ [...].pdf

Zał-2-ODP-zdjęcie nr [...].jpg

Zał-2-ODP-zdjęcie nr [...].jpg

Zał-2-ODP-zdjęcie nr [...].jpg

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1051