Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4441.8.2021 Wykonanie kompleksowego opracowania inwentaryzacji terenu pod budowę Poznańskiego Centrum Wsparcia i Usług wraz z infrastrukturą techniczną istniejących sieci i zieleni

Anna Demidów
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2021 12:40:00
Składania : 21-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 21-05-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o prowadzonym przez Zamawiającego - Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu zapytaniu ofertowym na wykonanie kompleksowego opracowania inwentaryzacji terenu pod budowę Poznańskiego Centrum Wsparcia i Usług wraz z infrastrukturą techniczną istniejących sieci i zieleni.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Jednocześnie informujemy, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.DOCX DOCX 20.3 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
PLAN SYTUACYJNY OBIEKTU WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI.PDF PDF 605.22 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
WSTĘPNA KONCEPCJA ROZBUDOWY OŚRODEK DLA BEZDOMNYCH(1)-1.PDF PDF 984.92 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 1 - TEREN PRZEZNACZONY POD BUDOWĘ.JPG JPG 4568.19 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 2- TEREN PRZEZNACZONY POD BUDOWĘ.JPG JPG 4214 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 3 - TEREN PRZEZNACZONY POD BUDOWĘ.JPG JPG 4250.35 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 4 - FRAGMENT STANU SŁUPA ELEKTRYCZNEGO.JPG JPG 3489.92 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 5 - WIDOK NA MAGAZYN WARZYW_BUNKIER.JPG JPG 2691.56 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 6 - STAN KOSTKI BRUKOWEJ NA CIĄGACH PIESZYCH .JPG JPG 3562.27 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 7 - DROGA WJAZDOWA.JPG JPG 3375.11 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
ZDJĘCIE NR 8 - ZABUDOWA ŚMIETNIKÓW.JPG JPG 1892.68 2021-05-13 12:40:00 Przedmiot zamówienia
PROJEKT UMOWY_KONCEPCJA I PFU.DOCX DOCX 46.38 2021-05-13 12:40:00 Kryterium
wykaz osób.DOC DOC 34 2021-05-13 12:40:00 Kryterium
wykaz usług.DOC DOC 36.5 2021-05-13 12:40:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opis przedmiotu zamówienia ETAP I 1. Wykonanie kompleksowego opracowania w zakresie inwentaryzacji terenu przeznaczonego na budowę Poznańskiego centrum Wsparcia i Usług wraz z inwentaryzacją infrastruktury technicznej, w tym wszelkich istniejących sieci oraz inwentaryzację istniejącej zieleni. 2. Przygotowanie Koncepcji budowy budynku Poznańskiego Centrum Wsparcia i Usług w zakresie rozwiązań zgodnych z załączonym plikiem "szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].DOCX

PLAN SYTUACYJNY OBIE [...].PDF

WSTĘPNA KONCEPCJA RO [...].PDF

ZDJĘCIE NR 1 - TEREN [...].JPG

ZDJĘCIE NR 2- TEREN [...].JPG

ZDJĘCIE NR 3 - TEREN [...].JPG

ZDJĘCIE NR 4 - FRAGM [...].JPG

ZDJĘCIE NR 5 - WIDOK [...].JPG

ZDJĘCIE NR 6 - STAN [...].JPG

ZDJĘCIE NR 7 - DROGA [...].JPG

ZDJĘCIE NR 8 - ZABUD [...].JPG

1 usługa - (0)
2 Opis przedmiotu zamówienia ETAP II Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) na podstawie uzgodnień zawartych w Koncepcji. Program Funkcjonalno – Użytkowy opracowany zostanie zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065) – Rozdział IV – zakres i forma Programu Funkcjonalno – Użytkowego. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Kalkulacja ceny - Wykonawca w ofercie musi uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki realizacji zamówienia - Zgodnie z zapisami projektu umowy oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

PROJEKT UMOWY_KONCEP [...].DOCX

(0)
4 Termin realizacji zamówienia - Zamawiający wstępnie planuje zawarcie umowy w czerwcu 2021r., chyba że ze względów proceduralnych nie będzie to możliwe, wówczas umowa zostanie zawarta po rozstrzygnięciu zapytania. Planowany termin realizacji usługi: Etap I – w terminie 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Etap II – 120 dni kalendarzowych od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy dla Etapu I, nie później niż do 10 grudnia 2021r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału w Zapytaniu-uprawnienia - Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania: 1) 1 osobą legitymująca się uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; 2) 1 osobą legitymująca się uprawnieniami instalacyjnymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów; 3) 1 osobą legitymująca się uprawnieniami instalacyjnymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Do oferty należy dołączyć kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem opisanych wyżej ważnych, na dzień składania ofert, uprawnień. Proszę załączyć wypełniony wykaz osób wraz z uprawnieniami. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz osób.DOC

(0)
6 Warunki udziału w Zapytaniu- doświadczenie - Wykonawca zobowiązany jest do wykazania (załączenia wypełnionego wykazu usług), że posiada doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania dokumentacji projektowej. Na potwierdzenie doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz co najmniej jednej usługi realizowanej w latach 2017-2021, w ramach których wykonał usługę dotyczącą opracowania dokumentacji projektowej na kwotę co najmniej 35 000zł brutto. Proszę załączyć wypełniony wykaz usług. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz usług.DOC

(0)
7 Komunikacja - Zamawiający nie dopuszcza kontaktów telefonicznych ani osobistych z pracownikami Zamawiającego na żadnym etapie Zapytania ofertowego.Do momentu składania ofert komunikacja winna przebiegać za pośrednictwem platformy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Forma składania dokumentów - Wymagane dokumenty dodawane przez Wykonawcę na platformie winny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, np. w formie skanu lub podpisu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
9 Pytania do Zapytania ofertowego - Termin na zadawanie pytań upływa 17 maja 2021 roku. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawcy. Bez odpowiedzi mogą pozostać pytania: które wpłyną po terminie wyznaczonym na zadawanie pytań, merytorycznie nie związane z przedmiotem zamówieni a stanowiące polemikę z zamawiającym oraz życzenia zgłoszone przez Wykonawców do dokumentów, posiadające odpowiedź zawartą w treści zapytania (lub załącznikach). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
10 Wybór oferty - Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą punktacje w kryterium cena -100% i odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
11 Rażąco niska cena - Jeżeli zaoferowana cena odbiegać będzie o co najmniej 30% od cen pozostałych ofert w zapytaniu Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
12 Odrzucenie oferty - Oferta zostanie odrzucona jeżeli: wykonawca nie zaoferuje całego wymaganego przedmiotu zamówienia, wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia niezgodny z wymaganiami, cena oferty uznana zostanie za rażąco niską, oferta zostanie złożona przez osobę nieupoważniona ze strony Wykonawcy do reprezentacji i nie zostanie złożone stosowne pełnomocnictwo, Wykonawca na wezwanie nie uzupełni wymaganych dokumentów lub dokumenty zostaną przedłożone w nieprawidłowej formie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
13 Unieważnienie - Zapytanie może zostać unieważnione na każdym etapie bez podania przyczyny dla wszystkich lub niektórych jednostek. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję. (0)
14 Umowa - Umowa może zostać podpisana przez Zamawiającego kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłana na adres mailowy Wykonawcy. Wykonawca zwróci podpisana podpisem kwalifikowanym umowę lub dostarczy wydrukowany i podpisany egzemplarz do siedziby Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 364