Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP.236.19.2021 Wykonanie projektu, dostawa oraz montaż ścianki wspinaczkowej dla KP PSP Dąbrowa Tarnowska

Krystian Jarosz
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Department: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Deadlines:
Published : 06-05-2021 16:13:00
Placing offers : 12-05-2021 09:00:00
Offers opening : 12-05-2021 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Przedmiotem zaproszenia do złożenia ofert jest wykonanie projektu, dostawa oraz montaż ścianki wspinaczkowej dla KP PSP Dąbrowa Tarnowska zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.


W załączeniu ponadto wymiary ścianki oraz zdjęcie miejsca realizacji.


Warunki realizacji zamówienia:

  1. Dostawa do siedziby użytkownika KP PSP Dąbrowa Tarnowska - ul. Żabieńska 20, 33-200 Dąbrowa Tarnowska: koszty dostawy po stronie dostawcy.
  2. Warunki płatności: faktura przelewowa 30 dni.
  3. Termin dostawy: do 4 tygodni od dnia podpisania umowy. 
  4. Gwarancja: 24 miesiące na dostarczone elementy oraz wykonanie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia.
  7. Do oferty należy dołączyć kartę katalogową lub inny dokument zawierający dane techniczne zaoferowanego sprzętu.
  8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu równoważnego do wyspecyfikowanego w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar dowiedzenia równoważności sprzętu spoczywa na Wykonawcy.
  9. Zamawiający dopuszcza złożenie kilku ofert (wariantowych) przez dostawcę.

Kryteria oceny ofert:

Cena - metoda proporcjonalna:

Waga: 100%


Do oferty należy załączyć skan podpisanego Opisu Przedmiotu Zamówienia. 

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Ścianka.docx docx 19.26 2021-05-06 16:13:00 Proceeding
DSC_0041-1.JPG JPG 5021.89 2021-05-07 10:21:01 Proceeding
K_22_C_A3-2.pdf pdf 474.9 2021-05-07 10:21:01 Proceeding
Wspinalnia wymiary-1.pdf pdf 88.67 2021-05-07 10:21:01 Proceeding
Wymiary wspinalni 2-1.pdf pdf 78.65 2021-05-07 10:21:01 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie projektu, dostawa oraz montaż ścianki wspinaczkowej Wykonanie projektu, dostawa oraz montaż ścianki wspinaczkowej dla KP PSP Dąbrowa Tarnowska zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 1 pc. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Dąbrowie Tarnowskiej
Żabieńska 20
33-200, Dąbrowa Tarnowska
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i montażu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - 24 miesiące gwarancji na dostarczone elementy oraz wykonanie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 894