Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 87/2021/TP/DZP Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2021 19:37:00
Składania : 20-04-2021 10:00:00
Otwarcia : 20-04-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 6323.39 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - formularz opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy.doc doc 206.5 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 77.5 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 60.5 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Informacja dotycząca grupy kapitałowej.doc doc 57.5 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.doc.pdf pdf 355.04 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 230.78 2021-04-12 19:37:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 1231.21 2021-04-23 10:35:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty NR 1.pdf pdf 430.71 2021-04-30 18:58:19 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty NR 2.pdf pdf 1369.49 2021-05-05 13:26:56 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 410.69 2021-05-05 13:26:56 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 3.pdf pdf 326.85 2021-05-10 12:31:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-10 12:31 Sylwia Niemiec Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części 3.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-05-05 13:26 Sylwia Niemiec Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 2 oraz unieważnienie.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-04-30 18:58 Sylwia Niemiec Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty nr 1

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-04-23 10:35 Sylwia Niemiec Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-23 10:29 Sylwia Niemiec Sprostowanie Kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 10. Z "Części 10 - 7 503,00zł " na "Części 10 - 3 751,50 zł ". Kwota 7 503,00 zł to kwota za 2 urządzenia. Zamawiający wyspecyfikował w SWZ zakup 1 urządzenia.
2021-04-20 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie:
Części 1- 2 829,00
Części 2-16 605,00
Części 3-2 000,00
Części 4-14 600,00
Części 5- 9 000,00
Części 6- 2 400,00
Części 7-8 250,00
Części 8- 3 300,00
Części 9-12 500,00
Części 10-7 503,00
Części 11-7 500,00
Części 12-3 000,00

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 430