- Strona główna
- Postępowanie ID 444625
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
10/2021 Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, testów fotometrycznych i kuwetowych, szkła laboratoryjnego, akcesoriów laboratoryjnych, sprzętu laboratoryjnego i innych materiałów laboratoryjnych
Wystawiający
-
UżytkownikMarek Kowalski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-04-09 14:17:00
-
Składania2021-04-27 11:45:00
-
Otwarcie ofert2021-04-27 12:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-06-23
13:15:15
|
Marek Kowalski |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
zakresie
części
nr
2,
nr
7
i
nr
9
oraz
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
części
nr
13
Załączniki |
2021-06-11
14:46:06
|
Marek Kowalski |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
zakresie
części
nr
1,
3,
4,
5,
6,
15,
17,
19,
20,
21,
23,
24
i
nr
25
Załączniki |
2021-05-20
12:44:01
|
Marek Kowalski |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
zakresie
części
nr
12
i
nr
14,
a
także
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
części
nr
8,
nr
10,
nr
11,
nr
16,
nr
18
i
nr
22.
Załączniki |
2021-04-29
08:44:26
|
Marek Kowalski |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2021-04-27
11:45:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
sfinansowanie
zamówienia
(netto
i
brutto):
464
687,24
zł
netto
+
23%VAT
=
zł
571
565,32
zł
brutto,
w
tym: Część nr 1 – 15 604,09 zł netto + 23% VAT = 19 193,03 zł brutto, Część nr 2 – 7 959,74 zł netto + 23% VAT = 9 790,48 zł brutto, Część nr 3 – 22 108,92 zł netto + 23% VAT = 27 193,98 zł brutto, Część nr 4 – 114 429,31 zł netto + 23% VAT = 140 748,05 zł brutto, Część nr 5 – 32 665,58 zł netto + 23% VAT = 40 178,67 zł brutto, Część nr 6 – 27 810,13 zł netto + 23% VAT = 34 206,46 zł brutto, Część nr 7 – 10 465,04 zł netto + 23% VAT = 12 872,00 zł brutto, Część nr 8 – 8 247,84 zł netto + 23% VAT = 10 144,84 zł brutto, Część nr 9 – 6 237,29 zł netto + 23% VAT = 7 671,86 zł brutto, Część nr 10 – 7 268,52 zł netto + 23% VAT = 8 940,28 zł brutto, Część nr 11 – 3 003,10 zł netto + 23% VAT = 3 693,81 zł brutto, Część nr 12 – 5 548,10 zł netto + 23% VAT = 6 824,16 zł brutto, Część nr 13 – 11 691,73 zł netto + 23% VAT = 14 380,83 zł brutto, Część nr 14 – 6 177,26 zł netto + 23% VAT = 7 598,04 zł brutto, Część nr 15 – 30 118,55 zł netto + 23% VAT = 37 045,81 zł brutto, Część nr 16 – 1 943,36 zł netto + 23% VAT = 2 390,34 zł brutto, Część nr 17 – 12 216,00 zł netto + 23% VAT = 15 025,68 zł brutto, Część nr 18 – 3 247,42 zł netto + 23% VAT = 3 994,33 zł brutto, Część nr 19 – 8 267,18 zł netto + 23% VAT = 10 168,63 zł brutto, Część nr 20 – 6 678,08 zł netto + 23% VAT = 8 214,04 zł brutto, Część nr 21 – 14 000,00 zł netto + 23% VAT = 17 220,00 zł brutto, Część nr 22 – 22 000,00 zł netto + 23% VAT = 27 060,00 zł brutto, Część nr 23 – 30 000,00 zł netto + 23% VAT = 36 900,00 zł brutto, Część nr 24 – 14 000,00 zł netto + 23% VAT = 17 220,00 zł brutto, Część nr 25 – 43 000,00 zł netto + 23% VAT = 52 890,00 zł brutto, |
2021-04-22
13:34:42
|
Marek Kowalski |
W
załączeniu
informacja
o
dokonanej
modyfikacji
specyfikacji
warunków
zamówienia
Załączniki |
2021-04-22
13:33:18
|
Marek Kowalski |
W
załączeniu
informacja
o
udzielonych
odpowiedziach
na
pytania,
która
wpłynęły
w
ramach
niniejszego
postępowania
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?