Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPZ-15/03/21 Dostawa wyposażenia medycznego sali intensywnego nadzoru Oddziału Chorób Wewnętrznych i Gastroenterologii w ramach projektu „Najwyższa jakość i bezpieczeństwo świadczenia usług w celu zapobiegania kardiotoksyczności w leczeniu chemioterapią”.

Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2021 09:57:00
Składania : 17-05-2021 10:00:00
Otwarcia : 17-05-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 259.68 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 5341.18 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
espd-request.xml xml 121.25 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
1_Formularz Oferty.docx docx 65.22 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
2_Formularz wymaganych parametrów technicznych.docx docx 110.17 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
3_Wzór oświadczenia dot. art. 108 ust. 1 pkt 3, pkt 6.doc doc 59.5 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
4_Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.doc doc 65.5 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
5_Wzór umowy.pdf pdf 657.59 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
7_Wzór oświadczenia dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.docx docx 47.89 2021-04-07 09:57:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 30.04.2021 r..pdf pdf 7428.49 2021-04-30 15:09:03 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 30.04.2021 r..pdf pdf 225.48 2021-04-30 15:09:03 Publiczna wiadomość
Formularz wymaganych parametrów technicznych po modyfikacji z dnia 30.04.2021 r.docx docx 110.94 2021-04-30 15:09:03 Publiczna wiadomość
Wzór umowy po modyfikacji z dnia 30.04.2021 r..pdf pdf 665.39 2021-04-30 15:09:03 Publiczna wiadomość
espd-request.xml xml 124.8 2021-04-30 15:09:03 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SWZ z dnia 5.05.2021 r..pdf pdf 358.05 2021-05-05 09:21:24 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 67.41 2021-05-05 09:21:24 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf pdf 314.23 2021-05-17 11:34:12 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 385.36 2021-06-17 15:16:12 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4.pdf pdf 188.42 2021-06-17 15:17:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-17 15:17 Mariusz Durmowicz Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuje informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części nr 4 przedmiotu zamówienia.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-06-17 15:16 Mariusz Durmowicz Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr 1, 2, 3, 5, 6 i 7 przedmiotu zamówienia.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-05-17 11:34 Mariusz Durmowicz Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuje informację z sesji otwarcia ofert.

Informacja z sesji o [...].pdf

2021-05-17 10:00 Komunikat Zamawiającego Część nr 1 - 5 000,00 zł brutto, część nr 2 - 35 000,00 zł brutto, część nr 3 - 700 000,00 zł brutto, część nr 4 - 5 600,00 zł brutto, część nr 5 - 36 000,00 zł brutto, część nr 6 - 67 500,00 zł brutto, część nr 7 - 130 000,00 zł brutto.
2021-05-05 09:21 Mariusz Durmowicz Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuje zmianę treści SWZ wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-04-30 15:09 Mariusz Durmowicz Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuje wyjaśnienia treści SWZ oraz zmianę treści SWZ wraz z załącznikami.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Zmiana treści SWZ z [...].pdf

Formularz wymaganych [...].docx

Wzór umowy po modyfi [...].pdf

espd-request.xml

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 8007