Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dzierżawa urządzeń do wnoszenia opłat za przejazd pojazdami komunikacji miejskiej oraz czytników kontrolerskich, wraz z systemem nadzorującym pracę urządzeń

Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2021 15:04:00
Składania : 15-04-2021 12:00:00
Otwarcia : 15-04-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


OGŁOSZENIE

z dnia 6 kwietnia 2021 roku.

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Sp. z o.o., ul. Składowa 1, 73-110 Stargard ogłasza przetarg na „Dzierżawa urządzeń do wnoszenia opłat za przejazd pojazdami komunikacji miejskiej oraz czytników kontrolerskich, wraz z systemem nadzorującym pracę urządzeń” dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji sp. z o.o. w Stargardzie, ul. Składowa 1.

Przetarg podlega przepisom Regulaminu przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych sektorowych (poniżej kwoty określonej w art. 3, ust 1, pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych) przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji sp. z o.o. w Stargardzie.

 

1.    Przedmiotem przetargu jest „Dzierżawa urządzeń do wnoszenia opłat za przejazd pojazdami komunikacji miejskiej oraz czytników kontrolerskich, wraz z systemem nadzorującym pracę urządzeń”.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu oraz wzór umowy znajdują się w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia, tj. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).

1.2. Kryteria oceny ofert:

Cena – 100 pkt.

2.    Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/mpkstargard w terminie najpóźniej do 15 kwietnia 2021r. do godz. 12:00.

2.1. Ofertę należy złożyć wypełniając formularz interaktywny na stronie platformy zakupowej oraz załączając do oferty wszelkie załączniki wymagane w SWZ. Załączone załączniki muszą być podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

2.2. Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż

następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert tj. 15 kwietnia 2021 roku., za pomocą platformy zakupowej. Otwarcie ofert na platformie zakupowej dokonane jest poprzez klikniecie przycisku „Odszyfruj oferty‟.

2.3. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia

      negocjacji.

2.4. Niezwłocznie po zakończeniu negocjacji zamawiający zamieści na stronie

       www.bip.mpkstargard.pl zakładka -  „zamówienia publiczne‟ oraz na platformie zakupowej

      www.platformazakupowa.pl/pn/mpkstargard, informacje dotyczące:

·         kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

·         firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,

·         ceny i okresu gwarancji zawartych w ofertach.

3.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.    Oferowane ceny produktów obejmują wszystkie koszty związane z transportem do siedziby Zamawiającego, jak i inne jeżeli takowe wystąpią  (np. koszt opakowania, montaż).

6.    Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 14 maja 2021 r.

7.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

8.    Informacji w sprawach zamówienia udziela Sławomir Lewandowski w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 14:30, nr tel. 91-573-22-13 wew. 44.

9.    Załączniki do ogłoszenia:

9.1. załącznik nr 1 – SWZ


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz SWZ związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE ZS-2-2021.docx docx 33.38 2021-04-06 15:04:00 Postępowanie
SWZ - ZS-2-2021.docx docx 130.24 2021-04-06 15:04:00 Postępowanie
pismo ZS-2-2021-1.pdf pdf 3734.04 2021-04-12 15:00:02 Publiczna wiadomość
pismo20210415_0001.pdf pdf 418.42 2021-04-15 11:54:34 Publiczna wiadomość
do wykonawców.pdf pdf 476.77 2021-04-19 14:03:18 Publiczna wiadomość
ZS-2-2021-11.pdf pdf 722.04 2021-05-18 13:37:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-18 13:37 Marek Jarmoluk Rozstrzygnięcie postępowania.

ZS-2-2021-11.pdf

2021-04-19 14:03 Sławomir Lewandowski Informacja o ofertach, które wpłynęły w wyznaczonym terminie.

do wykonawców.pdf

2021-04-15 11:54 Sławomir Lewandowski Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia.

pismo20210415_0001.p [...].pdf

2021-04-12 15:00 Marek Jarmoluk Odpowiedzi na zapytania z dnia 9 kwietnia 2021 roku.

pismo ZS-2-2021-1.pd [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 996