Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-04-2021 11:54:00 |
Składania : | 27-04-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-04-2021 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczegółowe wymagania określone zostały w załącznikach "Zapytanie ofertowe", "Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną", "Wzór umowy" oraz w załączonych opisach rzeźb wraz z zakresem robót ustalonym dla każdej pozycji indywidualnie.
Oferenci mogą przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 445 32 16
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-27 15:25 | Anna Giszczak | Informacja z otwarcia ofert |
2021-04-26 10:21 | Anna Giszczak |
Przedstawiamy
pytanie
które
wpłynęło
na
postępowanie
i
odpowiedź
na
nie:
Pytanie: Proszę o sprecyzowanie wymogów bezpieczeństwa, które musi spełniać miejsce służące do przechowywania obiektów. Jakiego typu zabezpieczenia są wymagane? (Par.6 ust.3 umowy) Odpowiedź: Pomieszczenie powinno być wyposażone w drzwi i okna antywłamaniowe lub zabezpieczone kratami, system alarmowy, instalacje elektryczne zgodne z przepisami bhp (ppoż), wilgotność względna powietrza 50% (wahania na poziomie +/- 10%), chyba, że z innych wymagać będzie proces konserwacji. --- dr Krzysztof Przylicki dyrektor Muzeum KUL Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II |
2021-04-23 14:37 | Anna Giszczak |
Potencjalnym
zleceniobiorcom
zaleca
się
obejrzenie
rzeźb
na
żywo
przed
złożeniem
oferty. PROGRAM PRAC KONSERWATORSKICH Ze względu na zróżnicowany stopień zniszczenia obiektów (liczne ubytki elementów i detali rzeźbiarskich, nadające niektórym obiektom charakter częściowych destruktów oraz rzeźby kompletne), planowane prace będą się mieścić w szerokim wachlarzu działań obejmujących kategorię konserwacji zachowawczej oraz działań konserwatorskich i restauratorskich realizowanych w pełnym zakresie. Postępowanie konserwatorskie będzie obejmowało wszystkie oryginalne warstwy technologiczne obiektów, co wiązać się będzie usunięciem wtórnych nawarstwień i wyeksponowaniem oryginału. Celem prac będzie zachowanie substancji zabytkowej rzeźb, ale też jednoczesne wydobycie z nich walorów artystycznych, estetycznych i ekspozycyjnych. Rzeźby nr: 2. Anioł (nr inw. MU KUL III-355) 3. Anioł (nr inw. MU KUL III-356) 4. Anioł (nr inw. MU KUL III-357) 5. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1573) 6. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1574) 7. Putto (nr inw. MU KUL III-1571) 8. Putto (nr inw. MU KUL III-1572) 9. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1575) 10. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1576) 11. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1577) 12. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1580) 13. Anioł (nr inw. MU KUL III-1610) 15. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1578) 16. Uskrzydlona główka anielska (nr inw. MU KUL III-1579) 17. Anioł (nr inw. MU KUL III-340) 18. Anioł (nr inw. MU KUL III-341) Planuje się przeprowadzić prace konserwatorsko-restauratorskie. Konserwacja obejmować będzie warstwy oryginalne. Zatem rzeźby posiadające wtórne nawarstwienia zostaną poddane zabiegom związanym z wyeksponowaniem oryginalnych złoceń i polichromii. Wobec wierzchnich warstw opracowania estetycznego przewiduje się przeprowadzenie konserwacji i restauracji warstwy malarskiej z uzupełnieniem ubytków oraz uzupełnienie bądź lokalną rekonstrukcję złoceń. Warstwa malarska i złocenia mają zatem tworzyć spójną, kompletną estetycznie jakość mającą wpływ na walory ekspozycyjne obiektów. Proponowane postępowanie konserwatorskie: 1. Oczyszczenie rzeźb z powierzchniowych zabrudzeń, luźno wiązanych z powierzchnią przy użyciu miękkich pędzli. 2. Usunięcie przemalowań przy zastosowaniu rozpuszczalników chemicznych i wsparciu metod mechanicznych. 3. Usunięcie wtórnych gruntów – zastosowanie metod mechanicznych. 4. Oczyszczenie oryginalnych powierzchni polichromii, złoceń i drewna pozbawionego warstw wierzchnich z trwałych zabrudzeń pochodzenia organicznego przy użyciu mieszaniny rozpuszczalników organicznych i środka powierzchniowo czynnego. 5. Oczyszczenie powierzchni polichromii z warstw werniksu przy użyciu mieszaniny rozpuszczalników organicznych. 6. Oczyszczenie powierzchni złoconych z warstw zabezpieczających przy użyciu mieszaniny rozpuszczalników organicznych. 7. Podklejenie odspojonych fragmentów gruntu 5% roztw. kleju króliczego. 8. Profilaktyczna dezynsekcja wyeksponowanych partii drewna z zastosowaniem preparatu, bądź Xirein. 9. Lokalna impregnacja drewna zniszczonego przez drewnojady przy użyciu 15% roztworu Paraloidu B-72. 10. Rekonstrukcja ubytków drewna w wybranych miejscach opracowania rzeźbiarskiego przy zastosowaniu miękkiego drewna, odpowiadającego oryginałowi. 11. Założenie gruntów klejowo-kredowych w miejscach ubytków warstw wierzchnich – uzupełnienia pełne, bądź częściowe, w zależności od stopnia zachowania oryginału (obiekty niekompletne i kompletne rzeźbiarsko). 12. Opracowanie powierzchni gruntów i kitów przy użyciu materiałów ściernych. 13. Uzupełnienie, bądź rekonstrukcja złoceń w tradycyjnych technikach pozłotniczych na pulmencie w kolorze odpowiadającym oryginałowi. 14. Patynowanie złoceń. 15. Założenie zabezpieczenia na powierzchniach złoconych – 5% roztwór Paraloidu B-67. 16. Założenie werniksu retuszerskiego na powierzchniach polichromowanych. 17. Wykonanie retuszy malarskich przy użyciu farb Maimeri-Restauro. 18. Założenie werniksu końcowego na powierzchniach polichromowanych – werniks satynowy Maimeri. Rzeźby nr: 1. Chrystus (nr inw. MU KUL III-353) 14. Putto (nr inw. MU KUL III-349) Planuje się przeprowadzić konserwację zachowawczą rzeźb uzupełnioną, w ograniczonym zakresie elementami renowacji. Lokalnie wykonane retusze malarskie i uzupełnienia złota mają wydobyć istotne walory estetyczne i ekspozycyjne obiektów. Proponowane postępowanie konserwatorskie: 1. Oczyszczenie rzeźb z powierzchniowych zabrudzeń, luźno wiązanych z powierzchnią przy użyciu miękkich pędzli. 2. Oczyszczenie powierzchni polichromii, złoceń i drewna pozbawionego warstw wierzchnich z trwałych zabrudzeń pochodzenia organicznego przy użyciu mieszaniny rozpuszczalników organicznych i środka powierzchniowo czynnego. 3. Oczyszczenie powierzchni polichromii z warstw werniksu przy użyciu mieszaniny rozpuszczalników organicznych. 4. Oczyszczenie powierzchni złoconych z warstw zabezpieczających (wosk) przy użyciu mieszaniny rozpuszczalników organicznych. 5. Podklejenie odspojonych fragmentów gruntu 5% roztw. kleju króliczego. 6. Profilaktyczna dezynsekcja wyeksponowanych partii drewna z zastosowaniem preparatu, bądź Xirein. 7. Lokalna impregnacja drewna zniszczonego przez drewnojady przy użyciu 15% roztworu Paraloidu B-72. 8. Rekonstrukcja ubytków drewna w wybranych miejscach opracowania rzeźbiarskiego przy zastosowaniu miękkiego drewna, odpowiadającego oryginałowi. 9. Założenie gruntów klejowo-kredowych w ograniczonej skali na powierzchni drewna w miejscach drobnych ubytków warstw wierzchnich. 10. Opracowanie powierzchni kitów przy użyciu materiałów ściernych. 11. Drobne uzupełnienie złoceń w celu uzyskania walorów estetycznych i ekspozycyjnych, w tradycyjnych technikach pozłotniczych na pulmencie w kolorze odpowiadającym oryginałowi. 12. Patynowanie złoceń do charakteru powierzchni oryginalnych. 13. Założenie zabezpieczenia na powierzchniach złoconych – 5% roztwór Paraloidu B-67. 14. Założenie werniksu retuszerskiego na powierzchniach polichromowanych. 15. Wykonanie ograniczonych retuszy malarskich przy użyciu farb Maimeri-Restauro. 16. Założenie werniksu końcowego na powierzchniach polichromowanych – werniks satynowy Maimeri. --- dr Krzysztof Przylicki dyrektor Muzeum KUL Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II |
2021-04-23 14:17 | Anna Giszczak |
Szanowni
Państwo
w pliku ZIP o nazwie konserwacja rzeźb, plik o tytule zapytanie ofertowe 2021 został dołączony omyłkowo. Nie dotyczy przedmiotowego postępowania, na co wskazują terminy realizacji i inny przedmiot zamówienia. Prosimy go nie brać pod uwagę w toku przygotowywania oferty. |
Komunikaty