Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.807.1.20121.MJ Modernizacja budynku przy ul. ks. Piotra Skargi 1 w Krośnie - opracowanie dokumentacji projektowej

Marian Jerzyk
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2021 07:20:00
Składania : 26-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 26-03-2021 11:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

I.7013.807.1.2021.MJ                                                                                                                                                                                                                    Krosno, dnia 17.03.2021 r.

 

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Modernizacja budynku przy ul. ks. Piotra Skargi 1 w Krośnie” – opracowanie dokumentacji projektowej”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja budynku przy ul. ks. Piotra Skargi 1 w Krośnie” – opracowanie dokumentacji projektowej”

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej Modernizacja budynku przy ul. ks. Piotra Skargi 1 w Krośnie, który pełni w obecnej chwili funkcję oświatową.

 

Założenia ogólne:

a)      Stolarka i ślusarka w budynku pozostaje bez zmian,

b)      Parapety okienne pozostają bez zmian,

c)      Instalacja elektryczna istniejąca bez zmian, z częściowym uzupełnieniem o elementy wskazane przy poszczególnych pomieszczeniach do adaptacji, instalację należy prowadzić natynkowo w korytkach instalacyjnych lub podtynkowo, w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w pomieszczeniach budynku przy ul. ks. P. Skargi 1 (dotyczy opraw oświetleniowych),

d)     Instalacja LAN wg opisów przy poszczególnych pomieszczeniach i zaznaczonych na rzutach kondygnacji, instalację należy prowadzić natynkowo w korytkach instalacyjnych,

e)      Instalacja radiowęzła, instalację należy prowadzić natynkowo w korytkach instalacyjnych, w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,

f)       Centrala telefoniczna z instalacją, w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,

g)      Monitoring z instalacją (korytarze i wejścia do budynku), w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,

h)      Instalacja alarmowa, w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,

i)        Część istniejących instalacji należy rozdzielić (obecnie funkcjonuje jako całość dla Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych w Krośnie) i wykonać częściowo nowe instalacji uzupełnione o elementy tych sieci (serwery, rejestratory itd.) zgodnie z opisem przy poszczególnych pomieszczeniach,

j)        Instalacja wodociągowo – kanalizacyjna istniejąca bez zmian, z częściowym uzupełnieniem o elementy wskazane przy poszczególnych pomieszczeniach do adaptacji (instalacja wodno-kanalizacyjna do podciągnięcia z piwnicy przez parter, I piętro pracownię opieki i pielęgnacji, do pomieszczenia pracowni kosmetycznej zlokalizowanej na II piętrze: umywalka, bateria, podgrzewacz, kawałek płytek na ścianie, odpływ zarówno w pracowni kosmetycznej jak i opieki i pielęgnacji) zasilanie należy poprowadzić od kondygnacji piwnic,

k)      Istniejące wyposażenie meblowe w adaptowanym budynku zostanie usunięte i zutylizowane przez ZSA-B,

l)        Wyposażenie meblowe z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 (dotychczasowa siedziba ZSKU) do budynku przy ul. ks. P. Skargi 1 zostanie przeniesione w ramach realizacji prac, co należy ująć w przedmiarach robót,

ł)  Średnia wysokość pomieszczeń II piętra 3,5m,

m)    Średnia wysokość I piętra 3,5m za wyjątkiem pracowni  przedmiotowych (52,40 m2 + 52,10 m2), które mają wysokość 2,80m.

n)      Średnia wysokość parteru 3,5m za wyjątkiem pom.- Biblioteka szkolna (52,40 m2) Pracownia przedmiotowa (52,10 m2), które mają wysokość 2,80 m.

o)      We wszystkich pracowniach wykonać przyłącz pod projektor i wykonać  wymianę wszystkich opraw oświetleniowych na oprawy zdemontowane w ZSKU, w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,

p)      Ustala się następujące etapy realizacji prac: I etap – instalacje słaboprądowe i elektryczne z pracami towarzyszącymi, instalacja wod-kan z pracami towarzyszącymi, prace modernizacyjne w pracowniach, salach dydaktycznych i pomieszczeniach obsługi; II etap – prace modernizacyjne komunikacji wewnętrznej (korytarze, klatki schodowe); III etap – prace modernizacyjne w pozostałych pomieszczeniach (pomieszczenia sanitarne, pomieszczenia gospodarcze itd.). 

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.

 

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

2.      Termin wykonania zamówienia:  rozpoczęcie  - od dnia podpisania umowy

                                                             zakończenie – 30.04.2021 r.

 

3.      W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone                     w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

4.      Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

5.      Opis sposobu przygotowania ofert.

 

 

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 26 marca 2021r., do godziny 10.00.

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)        Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)        Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)    Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 marca 2021r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 11.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)       Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

cc)   Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

 

 

 

6.      Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Marian Jerzyk -
Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 210), w godz. od 7.00 do 15.00, tel. (13) 47 43 210, e-mail: jerzyk.marian@um.krosno.pl

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie .doc doc 69 2021-03-19 07:20:00 Postępowanie
SIWZ + Załączniki.doc doc 186 2021-03-19 07:20:00 Postępowanie
Rzuty poszczgólnych kondygnacji budynku.pdf pdf 2462.54 2021-03-19 07:20:00 Postępowanie
Wykaz rzeczy do montażu i transportu z ZSKU.odt odt 6.04 2021-03-19 07:20:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.docx docx 18.46 2021-03-19 07:20:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 494.63 2021-03-19 07:20:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 43.6 2021-03-26 11:57:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 45.21 2021-03-30 08:03:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-30 08:03 Marian Jerzyk Informacja o wyniku postępowania

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-03-26 11:57 Marian Jerzyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-26 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 10 000,00zł

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400, Krosno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 585