Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2021 07:20:00 |
Składania : | 26-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-03-2021 11:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
I.7013.807.1.2021.MJ
Krosno, dnia 17.03.2021
r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000
złotych
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Modernizacja budynku przy ul.
ks. Piotra Skargi 1 w Krośnie” – opracowanie dokumentacji projektowej”
Opis przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71000000-8 -
Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 -
Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Modernizacja
budynku przy ul. ks. Piotra Skargi 1 w Krośnie” – opracowanie dokumentacji
projektowej”
Założenia ogólne:
a)
Stolarka i ślusarka w budynku pozostaje bez zmian,
b)
Parapety okienne pozostają bez zmian,
c)
Instalacja elektryczna istniejąca bez zmian, z
częściowym uzupełnieniem o elementy wskazane przy poszczególnych
pomieszczeniach do adaptacji, instalację należy prowadzić natynkowo w korytkach
instalacyjnych lub podtynkowo, w zakresie należy ująć demontaż części
instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w
pomieszczeniach budynku przy ul. ks. P. Skargi 1 (dotyczy opraw
oświetleniowych),
d)
Instalacja LAN wg opisów przy poszczególnych
pomieszczeniach i zaznaczonych na rzutach kondygnacji, instalację należy
prowadzić natynkowo w korytkach instalacyjnych,
e)
Instalacja radiowęzła, instalację należy prowadzić
natynkowo w korytkach instalacyjnych, w zakresie należy ująć demontaż części
instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy
ul. ks. P. Skargi 1,
f)
Centrala telefoniczna z instalacją, w zakresie należy
ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny
montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,
g)
Monitoring z instalacją (korytarze i wejścia do
budynku), w zakresie należy ująć demontaż części instalacji z budynku przy ul.
Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,
h)
Instalacja alarmowa, w zakresie należy ująć demontaż
części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż w
budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,
i)
Część istniejących instalacji należy rozdzielić
(obecnie funkcjonuje jako całość dla Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych
w Krośnie) i wykonać częściowo nowe instalacji uzupełnione o elementy tych
sieci (serwery, rejestratory itd.) zgodnie z opisem przy poszczególnych
pomieszczeniach,
j)
Instalacja wodociągowo – kanalizacyjna istniejąca bez
zmian, z częściowym uzupełnieniem o elementy wskazane przy poszczególnych
pomieszczeniach do adaptacji (instalacja wodno-kanalizacyjna do podciągnięcia z
piwnicy przez parter, I piętro pracownię opieki i pielęgnacji, do pomieszczenia
pracowni kosmetycznej zlokalizowanej na II piętrze: umywalka, bateria,
podgrzewacz, kawałek płytek na ścianie, odpływ zarówno w pracowni kosmetycznej
jak i opieki i pielęgnacji) zasilanie należy poprowadzić od kondygnacji piwnic,
k)
Istniejące wyposażenie meblowe w adaptowanym budynku
zostanie usunięte i zutylizowane przez ZSA-B,
l)
Wyposażenie meblowe z budynku przy ul. Czajkowskiego 49
(dotychczasowa siedziba ZSKU) do budynku przy ul. ks. P. Skargi 1 zostanie
przeniesione w ramach realizacji prac, co należy ująć w przedmiarach robót,
ł) Średnia wysokość pomieszczeń II piętra 3,5m,
m)
Średnia wysokość I piętra 3,5m za wyjątkiem pracowni przedmiotowych (52,40 m2 + 52,10 m2), które
mają wysokość 2,80m.
n)
Średnia wysokość parteru 3,5m za wyjątkiem pom.-
Biblioteka szkolna (52,40 m2) Pracownia przedmiotowa (52,10 m2), które mają
wysokość 2,80 m.
o)
We wszystkich pracowniach wykonać przyłącz pod
projektor i wykonać wymianę wszystkich
opraw oświetleniowych na oprawy zdemontowane w ZSKU, w zakresie należy ująć
demontaż części instalacji z budynku przy ul. Czajkowskiego 49 i ponowny montaż
w budynku przy ul. ks. P. Skargi 1,
p)
Ustala się następujące etapy realizacji prac: I etap –
instalacje słaboprądowe i elektryczne z pracami towarzyszącymi, instalacja
wod-kan z pracami towarzyszącymi, prace modernizacyjne w pracowniach, salach
dydaktycznych i pomieszczeniach obsługi; II etap – prace modernizacyjne
komunikacji wewnętrznej (korytarze, klatki schodowe); III etap – prace
modernizacyjne w pozostałych pomieszczeniach (pomieszczenia sanitarne,
pomieszczenia gospodarcze itd.).
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
wraz z załącznikami.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej
uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
2.
Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie
- od dnia podpisania umowy
zakończenie – 30.04.2021 r.
3.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający
warunki określone w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4.
Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5.
Opis sposobu przygotowania ofert.
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
b) Treść oferty musi być zgodna z
wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
c) Oferta
może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
d) Do upływu terminu składania ofert
wykonawca może wycofać ofertę.
e) Otwarcie
ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później
niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
f) W przypadku
awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie
określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po
usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu
otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
g) Oferta musi zawierać informacje,
których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”.
Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego
oraz pozostałych załączników.
h) Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 26 marca
2021r., do godziny 10.00.
i)
Do
oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.
j)
Po
wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników
należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
k) W procesie składania oferty za
pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na
dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na
platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala
zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.
l)
Za
datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie
(platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż
ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i
złożona.
m) Szczegółowa instrukcja dla
wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na
stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
n) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26
marca 2021r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w
siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 11.30.
o) Informację z
otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji
„Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.
p) Oferta powinna zawierać wszystkie
wymagane w SIWZ
oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń
lub zmian ze strony wykonawcy.
q) Oferta powinna być:
a. sporządzona na podstawie
załączników SIWZ w
języku polskim,
b. złożona w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione;
r) Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w
instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
s) Każdy z wykonawców może złożyć tylko
jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego
wykonawcę.
t) Dokumenty i oświadczenia składane
przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku
załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca
obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
u) Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.
v) Oferta musi być podpisana przez
osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu
bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.
w) Wykonawcy składający ofertę wspólną
są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.
x) Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców
składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli
pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców
w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie
złożenie kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców.
y) Pełnomocnictwo musi wskazywać
pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
z) Pełnomocnictwo musi być podpisane
przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania
zobowiązań w jego imieniu.
aa) Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone
wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
bb) Korespondencja z Zamawiającym oraz
rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego
pełnomocnictwem.
cc) Podmiot składający ofertę jako
uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako
uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i
na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.
6.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami
jest: Marian Jerzyk -
Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr
210), w godz. od 7.00 do 15.00, tel. (13) 47 43 210, e-mail:
jerzyk.marian@um.krosno.pl
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-30 08:03 | Marian Jerzyk | Informacja o wyniku postępowania |
2021-03-26 11:57 | Marian Jerzyk | Informacja z otwarcia ofert |
2021-03-26 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 10 000,00zł |
Komunikaty