Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 16-03-2021 11:33:00 |
Placing offers : | 24-03-2021 11:00:00 |
Offers opening : | 24-03-2021 11:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, Zaprasza do składania ofert w postępowaniu
prowadzonym w formie zapytania ofertowego na sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych wraz z rozładunkiem w
magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w
rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu: Hrubieszów, Lublin, Zamość, Chełm, w zakresie 4
(czterech) części:
CZĘŚĆ NR 1 – ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów;
CZĘŚĆ NR 2 – ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin;
CZĘŚĆ NR 3 – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość;
CZĘŚĆ NR 4 – ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm.
Zgodnie z wymaganiami określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami stanowią załączniki do postępowania.
Załączniki zawierające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzory ofert wraz z formularzami cenowymi
(załącznik nr 7 - odpowiednio do każdej części ) są zamieszczone w formie oddzielnych plików.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający będzie rozpatrywał tylko i wyłącznie pełne oferty sporządzone zgodnie ze wzorem ofert i formularzy cenowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 261-181- 387.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-29 14:13 | Magdalena Zezula | Unieważnienie - ZO 2 |
2021-03-24 11:00 | Buyer message |
Kwota
gross
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizacje
zamówienia
podstawowego
w
zakresie
części: części nr 1; 24 000,00 zł; części nr 2; 24 000,00 zł; części nr 3; 52 000,00 zł; części nr 4; 30 000,00 zł. |
Announcements