Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PN/2/EZ/TO/2021 „Dostawa stacji zagęszczania i odwadniania osadów ściekowych dla oczyszczalni Północ w Piekarach Śląskich w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.

Termin:
Zamieszczenia : 12-03-2021 15:22:00
Składania : 26-04-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IWZS - prasa.pdf pdf 8855.97 2021-03-12 15:22:00 Postępowanie
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - PRASA - zał. nr 1 do FO.docx docx 17.67 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
Warunki leasingu - zał nr 2 do FO.docx docx 14.05 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
Zał. nr 6 - Istotne postanowienia umowy.pdf pdf 481.4 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO IWZS - FORMULARZ OFERTY.doc doc 72.5 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO IWZS - OŚWIADCZENIE o spełnianiau warunków udziału.doc doc 38.5 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO IWZS - O BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA.doc doc 51.5 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO IWZS - GRUPA KAPITAŁOWA (1).doc doc 37.5 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO IWZS - LISTA PODMIOTÓW GRUPY KAPITAŁOWEJ (1).doc doc 39 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 7 - klauzule RODO.docx docx 15.43 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 8 DO IWZS - WYKAZ DOSTAW.doc doc 43.5 2021-03-12 15:22:00 Kryterium
Skan_01-04-2021-131313.pdf pdf 515.53 2021-04-01 14:20:06 Publiczna wiadomość
MODYFIKACJA_ZAŁĄCZNIK NR 8 DO IWZS - WYKAZ DOSTAW.doc doc 46 2021-04-01 14:20:06 Publiczna wiadomość
FO_modyfikacja_w_odp_na_pytania.pdf pdf 120.91 2021-04-07 13:13:01 Publiczna wiadomość
Modyfikacja_ZAŁĄCZNIK NR 2 DO IWZS_FO.doc doc 73 2021-04-07 13:13:01 Publiczna wiadomość
Odpowiedź_na_pytania_02_04.pdf pdf 497.17 2021-04-07 13:13:01 Publiczna wiadomość
Warunki leasingu _modyfikacja- zał nr 2 do FO.docx docx 14.25 2021-04-21 10:58:07 Publiczna wiadomość
RZIS LUTY 2021 ROK.pdf pdf 182.38 2021-04-22 09:21:05 Publiczna wiadomość
Skan_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 237.46 2021-04-28 16:04:01 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze - prasa.pdf pdf 280.58 2021-05-26 12:53:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-26 12:53 Marek Strugała Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-04-28 16:04 Magdalena Mulszanowska Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

Skan_Informacja_z_ot [...].pdf

2021-04-22 09:21 Magdalena Mulszanowska Dotyczy: Odpowiedzi Zamawiającego z dnia 07.04.2021 r. na pytanie nr 8.

Zamawiający udostępnia rachunek zysków i strat. Dokument w załączeniu do wiadomości.

RZIS LUTY 2021 ROK.p [...].pdf

2021-04-21 10:58 Marek Strugała WSZYSCY WYKONAWCY
ZAINTERESOWNI UDZIAŁEM W POSTĘPOWANIU

Dotyczy: Zamówienia sektorowego o udzielenie zamówienia sektorowego procedowanego
w trybie konkurencyjnym nie objętym regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych pn.: „Dostawa stacji zagęszczania i odwadniania osadów ściekowych dla oczyszczalni Północ w Piekarach Śląskich w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., dalej zwane Zamawiającym informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu, wpłynęły zapytania od Wykonawcy.

Poniżej podajemy treść pytań (pisownia oryginalna), bez ujawniania ich źródła wraz z udzieloną odpowiedzią Zamawiającego:

Pytanie nr 9:
Uprzejmie proszę o zmianę wartości wykupu sprzętu, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi minimalna wartość wykupu przy 60 miesięcznym okresie trwania leasingu wynosi min. 15% dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, stawka amortyzacji 10%.
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający wyraża zgodą na zaproponowaną zmianę i modyfikuje zapis pkt. 4 Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 6 do IWZS PN/2/EZ/TO/2021), który otrzymuje brzmienie:
„Wykup przedmiotu zamówienia w wysokości 15% wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia”.
Jednocześnie Zamawiający w celu ujednolicenia zapisów z IWZS, Istotnych Postanowień Umowy (IPU) oraz Załącznika nr 2 do Formularza ofertowego IWZS PN/2/EZ/TO/2021 pn. Wymagane warunki leasingu, modyfikuje zapis pkt 9.4 IWZS oraz pkt. 4 ww. wymaganych warunków leasingu, który otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykup przedmiotu zamówienia w wysokości 15% wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia”.
Zmodyfikowany Załącznik nr 2 – Warunki leasingu, stanowi załącznik do niniejszych odpowiedzi i zastępuje uprzednio załączone dokumenty.
Pytanie nr 10:
Z uwagi na znaczącą wartość postępowania oraz z uwagi na trudności w procesowaniu transakcji (wymóg zawarcia Umowy konsorcjum z dostawcą, uzyskanie zgód korporacyjnych poszczególnych departamentów) zwracamy się o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 21.04.21 r.
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający informuje, iż w związku z pytaniami i udzielonymi odpowiedziami, w celu umożliwienia przygotowania oferty z uwzględnieniem modyfikacji na wniosek Wykonawcy, zmianie ulega termin składania ofert: było:21.04.2021 r. godz.: 10:00 zmienia się na: 26.04.2021 r. godz. 10:00.



Załącznik nr 1:
Warunki leasingu Modyfikacja – zał. nr 2 do IWZS
Rozdzielnik:
1 x strona prowadzonego postępowania na Platformie przetargowej
1 x a/a

Warunki leasingu _mo [...].docx

2021-04-07 13:24 Magdalena Mulszanowska W Sprawa: PN/2/EZ/TO/2021 Piekary Śląskie, dn. 07.04.2021 r.


WSZYSCY WYKONAWCY
ZAINTERESOWNI UDZIAŁEM W POSTĘPOWANIU


Dotyczy: Zamówienia sektorowego o udzielenie zamówienia sektorowego procedowanego
w trybie konkurencyjnym nie objętym regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych pn.: „Dostawa stacji zagęszczania i odwadniania osadów ściekowych dla oczyszczalni Północ w Piekarach Śląskich w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.


Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., dalej zwane Zamawiającym informuje, iż w związku z pytaniami i udzielonymi odpowiedziami, w celu umożliwienia przygotowania oferty z uwzględnieniem modyfikacji, zmianie ulega termin składania ofert:
było:12.04.2021 r. godz.: 10:00
zmienia się na: 16.04.2021 r. godz. 10:00.
2021-04-07 13:13 Magdalena Mulszanowska Sprawa: PN/2/EZ/TO/2021 Piekary Śląskie, dn. 02.04.2021 r.


WSZYSCY WYKONAWCY
ZAINTERESOWNI UDZIAŁEM W POSTĘPOWANIU


Dotyczy: Zamówienia sektorowego o udzielenie zamówienia sektorowego procedowanego
w trybie konkurencyjnym nie objętym regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych pn.: „Dostawa stacji zagęszczania i odwadniania osadów ściekowych dla oczyszczalni Północ w Piekarach Śląskich w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.


Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o., dalej zwane Zamawiającym informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu, wpłynęły zapytania od Wykonawcy.

Poniżej podajemy treść pytań (pisownia oryginalna), bez ujawniania ich źródła wraz z udzieloną odpowiedzią Zamawiającego:

Pytanie nr 1:
Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część Umowy leasingu stanowiła oparta o jedną, roczną, ryczałtową opłatę tabela opłat i prowizji w wysokości: 160 netto. Opłata ryczałtowa zastępuje większość wycenianych oddzielnie czynności związanych z posprzedażową obsługą Umowy leasingu. W ramach ryczałtu Klient nie ponosi kosztów m.in. za: cesję umowy, obsługę mandatów, wcześniejsze zakończenia Umowy, bezpłatny dostęp do Portalu Klienta. Tabela opłat jest częścią OWUL – co gwarantuje Klientom niezmienność warunków przez cały okres trwania Umowy.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, iż każdy z leasingodawców może mieć ustaloną inną opłatę ryczałtową lub jej nie pobierać. MPWiK nie będzie dokonywał cesji, jak też nie planuje wcześniejszego zakończenia umowy, przedmiot zamówienia stanowi dostawa stacji zagęszczania osadów, więc koszty mandatów również nie dotyczą niniejszego zamówienia. Z kolei, bezpłatny dostęp do portalu Klienta wiąże się najczęściej
z elektroniczną obsługą faktur, które winny być wysyłane w formie elektronicznej do Zamawiającego na adres: faktury@mpwik-piekary.pl.

Pytanie nr 2:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Zamawiający oczekuje dostawy fabrycznie nowego sprzętu.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający potwierdza, iż zgodnie z informacją podaną w pkt. 2 lit. b Rozdział II – Opis przedmiotu zamówienia: „dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń składających się na stację odwadniania i zagęszczania osadu”, stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.

Pytanie nr 3:
Uprzejmie proszę o akceptację pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Odpowiedź na pytanie zawarto w odpowiedzi udzielonej powyżej przez Zamawiającego na pytanie nr 1.

Pytanie nr 4:
Jako formę odszkodowania Zamawiający przewidział kary umowne. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ich zmniejszenie z 50.000 zł na 25.000 zł
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający podtrzymuje ww. zapis pkt. 9 Istotnych Postanowień Umowy i wysokość kary umownej za naruszenie terminu wydania przedmiotu zamówienia.



Pytanie nr 5:
W pkt. 1 Formularzu oferty Zamawiający wskazał, że Wykonawca udziela gwarancji na sprzęt. Uprzejmie informuję, że Wykonawca, nie będący producentem sprzętu może co najwyżej zapewnić udzielenie gwarancji producenta. Sam natomiast jej zapewnić nie może. Proszę o modyfikację istotnych postanowień na następujący zapis: „Oświadczamy, że zapewniamy udzielenie gwarancji… (…)”.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający wyraża zgodą na zaproponowaną zmianę i modyfikuje zapis pkt. 1 Formularza Oferty na następujący:
1. „Na przedmiot zamówienia zapewniam(my) udzielenie ………… lat gwarancji zgodnie
z postanowieniami IWZS PN/2/EZ/TO/2021”.
Prosimy o załączenie do oferty aktualnego, zmodyfikowanego załącznika nr 2 – Formularza Oferty.
Jednocześnie Zamawiający w celu ujednolicenia zapisów z IWZS oraz Istotnych Postanowień Umowy (IPU) dotyczących gwarancji, modyfikuje zapis pkt 8 IPU, który otrzymuje następujące brzmienie:
„Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na przedmiot zamówienia, polegającej na bezpłatnej naprawie, w przypadku wystąpienia w nim w okresie gwarancji jakichkolwiek wad.”

Pytanie nr 6:
Uprzejmie proszę o doprecyzowanie zapisów pkt. 5 IPU, ponieważ wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem i posiadaniem leasingowanego dobra ponosi Korzystający, założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu. Koszt ubezpieczenia może zostać doliczony do wartości oferty, ewentualnie Zamawiający ma możliwość ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie.
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający informuje, iż w pkt 5 IPU wskazał, iż wymaga, by Wykonawca dokonał ubezpieczenia przedmiotu zamówienia. Zgodnie z dalszą treścią, wyjaśni, iż koszt ubezpieczenia nie stanowi kosztu w niniejszym postępowaniu. Powyższe należy rozumieć, jako wymóg wliczenia ww. kosztu w cenę oferty.

Pytanie nr 7:
Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że Zamawiający oczekuje dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu.
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Odpowiedź na pytanie, zawarto w odpowiedzi udzielonej powyżej przez Zamawiającego na pytanie nr 2.

Pytanie nr 8:
Szanowni Państwo, Wykonawca/Finansujący jako Instytucja Finansowa zgodnie z obowiązującymi przepisami jest zobligowany do przeprowadzenia analizy finansowej Podmiotu, któremu udziela Finansowania wraz
z dostawą przedmiotu zamówienia. Prosimy o udostępnienie dokumentów finansowych, które umożliwią przeprowadzenie takich czynności:
- bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2020;
- rachunek zysków i strat wg. stanu na koniec miesiąca luty 2021 r.
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Zamawiający informuje, iż nie może udostępnić wnioskowanego bilansu oraz rachunku zysków i strat za rok 2020, z uwagi na fakt, iż ww. dokumenty będą dopiero w połowie kwietnia przedmiotem badania przez biegłych i na dzień udzielania odpowiedzi, nie zostały jeszcze zatwierdzone.
Wobec powyższego, Zamawiający, przekazuje dokumenty za rok 2019.
Jednocześnie informujemy, iż bezpłatnie wyszukać i pobrać dokumenty finansowe podmiotu wpisanego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego można pod adresem:
https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/bezplatne-wyszukanie-i-pobranie-dokumentu-finansowego-podmiotu-wpisanego-do-rejestru-przedsiebiorcow-krajowego-rejestru-sadowego.

FO_modyfikacja_w_odp [...].pdf

Modyfikacja_ZAŁĄCZNI [...].doc

Odpowiedź_na_pytania [...].pdf

2021-04-01 14:20 Magdalena Mulszanowska Sprawa: PN/2/EZ/TO/2021
Piekary Śląskie, dn. 31.03.2021 r.


WSZYSCY WYKONAWCY
ZAINTERESOWANI UDZIAŁEM W POSTĘPOWANIU


Dotyczy: Zamówienia sektorowego o udzielenie zamówienia sektorowego procedowanego
w trybie konkurencyjnym nie objętym regulacjami ustawy Prawo zamówień publicznych pn.: „Dostawa stacji zagęszczania i odwadniania osadów ściekowych dla oczyszczalni Północ w Piekarach Śląskich w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.


Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o. występując jako Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu sektorowym nie objętym regulacjami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych informuje o dokonanym sprostowaniu oraz związaną z nim modyfikacją załącznika nr 8.
Zamawiający w Istotnych Warunkach Zamówienia Sektorowego (dalej zwanych IWZS) ustanawiając warunki udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wymagał, by Wykonawca na potwierdzenie jego spełniania wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie, polegające na dostawie, montażu, rozmieszczeniu i instalacji stacji odwadniania i zagęszczania osadu, tożsamego z zakresem rzeczowym oferowanego przedmiotu zamówienia oraz o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem czynności określonych w IWZS oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający działając w celu ujednolicenia zapisów modyfikuje ww. warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, który otrzymuje następujące brzmienie:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 (pięć) zamówień, polegające na dostawie, montażu, rozmieszczeniu i instalacji stacji odwadniania i zagęszczania osadu, tożsamego z zakresem rzeczowym oferowanego przedmiotu zamówienia oraz o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem czynności określonych w IWZS oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, t.j. co najmniej pięciu linii odwadniania osadu w oparciu o wielogłowicową prasę śrubowo-talerzową o wydajności co najmniej 5m3/h z utwardzanymi talerzami ruchomymi oraz informacje na temat obiektu, na którym pracują przedmiotowe urządzenia.
Tym samym, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca winien załączyć wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej
i zawodowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 8, stanowiącym załącznik do niniejszego sprostowania.
Zmodyfikowany dokument w załączeniu do wiadomości.

Skan_01-04-2021-1313 [...].pdf

MODYFIKACJA_ZAŁĄCZNI [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZ [...].docx

Warunki leasingu - [...].docx

Zał. nr 6 - Istotne [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO IW [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO IW [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 3 DO IW [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 4 DO IW [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 5 DO IW [...].doc

ZAŁĄCZNIK NR 7 - kl [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 8 DO IW [...].doc

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1092