Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-03-2021 08:48:00 |
Składania : | 10-03-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.19.2021 z dnia 3.03.2021 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Zadanie Miasta: Projekty i koncepcje pod przyszłe inwestycje: Zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą na Placu Wolności w Bydgoszczy z przyległym terenem.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu wraz z infrastrukturą na Placu Wolności w Bydgoszczy z przyległym terenem, na dz. nr ew. 27, 64, 28, 48, 56, 55, 65, 26/21 w obrębie 0130 mającej na celu poprawę estetyki miejsca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do ogłoszenia pn. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności:
architektonicznej,
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) posiadanie doświadczenia: 1 wykonane w ciągu ostatnich 5 lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – zagospodarowanie terenu publicznego o powierzchni 0,5 ha w tym instalacje: wod-kan, elektryczne, telekomunikacyjne.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia;
2) kopia mapy zasadniczej skala 1:500 z zaznaczonym zakresem zadania;
3) wypis i wyrys z rejestru gruntu;
4) mpzp „Śródmieście-Plac Wolności”,
5) warunki WI na rozbudowę sieci teletechnicznej na potrzeby monitoringu;
6) warunki WZK na system monitoringu;
7) dokumentacja zdjęciowa;
8) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta);
9) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa;
10) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych;
11) projekt umowy na nadzór autorski.
Zamawiający przekaże wybranemu wykonawcy podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przez Miejską Pracownię Geodezyjną w Bydgoszczy, niezwłocznie po opracowaniu. Zamawiający przekaże warunki oraz wytyczne gestorów sieci oraz użytkownika terenu, niezwłocznie po ich otrzymaniu.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru częściowego i końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: do 31.08.2021 r. w tym:
1) 6 tygodni od daty zawarcia umowy: koncepcja programowo-przestrzenna zagospodarowania terenu (III.1 OPZ);
2) 3 miesiące od daty zawarcia umowy:
a) uzyskanie ewentualnych uzgodnień i niezbędnych warunków technicznych z gestorami koniecznych do wykonania przedmiotowego zadania (III.2 OPZ),
b) aktualizacja podkładu geodezyjnego do celów projektowych (III.3 OPZ),
c) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno – budowlany wraz z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych (III.4. OPZ);
3) 4 miesiące od daty zawarcia umowy:
a) odrębny projekt przyłącza wodociągowego dla obiektów kwiaciarni oraz systemu nawadniania zieleni (budowlany, techniczno-wykonawczy) uzgodniony z gestorem sieci (III.9 OPZ);
b) odrębny projekt przebudowy zasilania elektroenergetycznego dla obiektów kwiaciarni (budowlany, techniczno-wykonawczy) uzgodniony z gestorem sieci (III.10 OPZ);
4) do 31.08.2021 r. : pozostały zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (tj. III: 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13 OPZ).
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM (inspektor nadzoru br. konstrukcyjno-budowlana) – tel. (52) 58 58 653,
Łukasz Kaźmierczak, Inspektor WIM ( inspektor nadzoru br. sanitarna) – tel. (52) 58 59 294,
Marcin Janas, Inspektor WIM ( inspektor nadzoru br. elektryczna i teletechniczna) – tel. (52) 58 58 698,
Kamila Sobiś, Inspektor WIM (koordynator dokumentacji) – tel. (52) 58 59 229.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: kamila.sobis@um.bydgoszcz.pl .
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 10.03.2021 r. o godz. 11.00
Zamawiający w dniu 8.03.2021 r. o godz. 11.00 zorganizuje spotkanie na terenie Placu Wolności w celu wskazana w terenie przedmiotu zamówienia (miejsce spotkania – przy fontannie Potop).
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 8) – wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3.3,
10.2. dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych
w załączniku nr 8 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
2021-03-15 13:34 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty