Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-02-2021 15:57:00 |
Składania : | 01-03-2021 08:15:42 |
Otwarcia : | 05-03-2021 11:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w
Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie
zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez
podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA
W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM
SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”
I PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wymiana Falowników do centrali wentylacyjnej N2/W2 zainstalowanej w budynku
przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym
w załączniku nr 1 oraz we wzorze umowy załączniku nr 2.
II
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od 29.03.2021 r. do 28.05.2021r.
III GWARANCJA
PRODUCENTA – 5 lat na urządzenia.
IV WARUNEK UDZIAŁU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Oferenci, którzy posiadają odpowiednią wiedze i kwalifikacje.
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy
Oferent wykaże, iż dysponuje osobą/osobami, które posiadają odpowiednie
kwalifikacje niezbędne do realizacji przedmiotu umowy( świadectwo
kwalifikacyjne E do 1 kV do wykonania instalacji elektrycznych, uprawnienia
producenta zaproponowanych falowników)– wykazując co najmniej jedną
osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która legitymuje się
wymaganymi kwalifikacjami.
Oferent spełni warunki, gdy:
1) w
formularzu ofertowym złoży oświadczenie o posiadaniu w/w dokumentów,
2) na pisemne wezwanie Zamawiającego
przekaże w/w dokumenty.
V WIZJA
LOKALNA OBOWIĄZKOWA:
Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej pod rygorem
odrzucenia oferty. Zamawiający wymaga wykonanie wizji lokalnej ze względu
na konieczność wstępnego oszacowanie prądów maksymalnych pobieranych przez
silniki oraz oszacowania wystarczającej ilości miejsca do montażu. ( Wizja
możliwa jest w dzień roboczy po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do
kontaktu: P. Dariuszem Florek tel. 22 5537024. e-mail:
dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl. )
Termin na zadawanie pytań upływa w dniu 03.03.2021 r.
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 – Opis
przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 –Wzór umowy,
Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowe
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku
przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest podpisanie umowy.
Wiadomości z
platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-01 08:15 | Krzysztof Antczak | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie bez podania przyczyny. |
Komunikaty