Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rir.271.3.2021 Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020

Katarzyna Dołkin
Gmina Dobrzyniewo Duże
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2021 12:18:00
Składania : 26-02-2021 14:00:00
Otwarcia : 26-02-2021 14:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




 

Dobrzyniewo Duże, 17 lutego 2021 r. 

Rir.271.3.2021

 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym, ul. Białostocka 25,   16-002 Dobrzyniewo Duże, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie następującej dostawy:

I.     Opis przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020.


Na dostawę zamówienia składają się następujące materiały promocyjne:

         1)         notes papierowy  – 500 szt.,

         2)         długopis metalowy  – 500szt.,

         3)         teczka na dokumenty  – 500szt.

         4)         „smycz reklamowa” na identyfikator – 500 szt.

         5)         pendrive USB 64GB – 500 szt.

         6)         torba bawełniana z rączkami , kolor czarny, min. 50cm. x 50cm.. – 500 szt.

        7)         plecak turystyczny ( młodzieżowo/dziecięcy) poj. min. 17 l. – 150 szt.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania zlecenia.

2. Oferta powinna obejmować całość zamówienia, w tym koszt dostawy wskazanych materiałów.

3. Każdy z w/w materiałów powinien być trwale oznaczony logo Programu  Interreg V-A Lithuania-Poland. Znakowanie materiałów promocyjnych musi być wykonane techniką odpowiednią dla rodzaju materiału, która zapewnia trwałość i odporność na ścieranie oraz warunki atmosferyczne

4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia wytycznych dla Beneficjentów wskazanych w Brand book of the Interreg V-A Lithuania-Poland cooperation programme dostępnym na stronie internetowej pod adresem: http://lietuva-polska.eu/pl/wdra_anie/promocja.html, w szczególności w odniesieniu do rodzaju znaków graficznych możliwych do umieszczenia na wymienionych powyżej przedmiotach, ich rozmieszczenia i dodatkowych opisów. Po stronie Wykonawcy leży opracowanie projektów graficznych gadżetów w uzgodnieniu z Zamawiającym. Realizacja nastąpi po ostatecznej akceptacji Zamawiającego.

5.  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6.  Wszystkie materiały wyszczególnione w zapytaniu muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane. W przypadku gdy artykuł nie będzie zgodny z ofertą i zapytaniem ofertowym Wykonawca zobowiązany będzie wymienić artykuł

na zgodny z opisem zamówienia.

7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie zamówienia.

8.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub rezygnacji z liczby zamówionych przedmiotów zawartych w przedmiocie zamówienia. W tym w wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do obliczenia i wskazania nowej ceny wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniając zmiany, liczby zamówionych przedmiotów.

9.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w zapytaniu ofertowym. O zmianach Zamawiający powiadomi Oferentów mailowo.

10. Powyższe zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zlecenia.


II. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy

1.      Posiadać doświadczenie, tj. : Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

2.      Posiadać potencjał ekonomiczny lub finansowy, tj.:  Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

3.      Posiadać potencjał techniczny lub osobowy, tj.: Zamawiający nie określa    szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

4.      Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. : wpis do ewidencji na wykonywanie działalności gospodarczej a także zezwolenie oraz koncesja w przypadku, gdy jest to wymagane.


III. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy

1.      Wypełniona i podpisana oferta.


IV. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium : 100 % cena ofertowa brutto.

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawi najniższą cenę i uzyska 100 pkt.


V. Sposób przygotowania oferty

1.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu (pod nazwą postępowania wskazaną w tytule niniejszego zapytania ofertowego).

2.      Formularz oferty wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej. Złożenie więcej niż jednej oferty zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.

3.      Oferta i/lub załączniki winne być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wskazaną/e we właściwym rejestrze lub posiadającą/e odpowiednie umocowanie (dokument potwierdzający umocowanie.

4.      Oferta i/lub załączniki powinna być sporządzone w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej w formacie danych: .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .doc; .docx i podpisana kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. Zamawiający zaleca sporządzenie dokumentu elektronicznego w postaci .pdf.

5.      Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona z zachowaniem postaci elektronicznej.

6.      Oferta nie może być złożona za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego.

7.      Ofertę należy złożyć do dnia: 24.02.2020 r., do godziny 11:00.

8.      Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy zakupowej:

         1)         w niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawca odbywa się przy użyciu Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo) przez dostępny na stronie danego postępowania formularz „Wyślij wiadomość”;

         2)         wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy (adres: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl firmy Open Nexus Sp. z o.o. dla Użytkowników (Wykonawców);

         3)         Zamawiający informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie oferty w zapytaniu ofertowym jest możliwe bez posiadania konta. Wykonawca nieposiadający konta na Platformie Zakupowej może za jej pośrednictwem wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Wykonawca niezalogowany nie może samodzielnie wycofać oferty. W celu wycofania oferty należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta, które służy pomocą techniczną od godziny 7:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do piątku pod numerem telefonu 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Na Platformie Zakupowej w zakładce „Instrukcje dla wykonawców” opisana jest szczegółowa procedura zmiany i wycofania oferty. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty;

         4)         Na stronie Platformy zakupowej znajduje się Instrukcja dla Wykonawców;

         5)         W przypadku pytań dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy zakupowej, prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 pod numerem tel. 22 101 02 02 lub za pośrednictwem adresu e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.


VI. Informacje dodatkowe:

1.      Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo w zakładce dedykowanej zapytaniu ofertowemu. Formularz „Wyślij wiadomość” służy do zadawania pytań Zamawiającemu oraz przesyłania dokumentów, o których uzupełnienie wezwał Wykonawcę Zamawiający.

2.      UWAGA: formularz „Wyślij wiadomość” służy wyłącznie do komunikacji, a nie do składania ofert. Składanie ofert musi odbywać się poprzez formularz ofertowy dostępny na stronie zapytania ofertowego, zgodnie z instrukcją zawartą w linku na stronie postępowania. Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

3.      W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres: k.dolkin@dobrzyniewo.pl, z zastrzeżeniem, że Ofertę Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, zgodnie z opisem w dziale V niniejszego zapytania ofertowego.

4.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści    zapytania ofertowego. Zamawiający  może  udzielić  wyjaśnień,  o  ile uzna to za niezbędne i w  takiej sytuacji zamieści je na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo.

5.      Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie   wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,  Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

6.      Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy dołączonym do zapytania ofertowego.

7.      Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:


    Pani Katarzyna Dołkin

    Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże

ul. Białostocka 25,16-002 Dobrzyniewo Duże

tel. +48 85 7428155, fax +48 85 7197147, kom. 502 691 358

e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl

strona internetowa: www.dobrzyniewo.pl

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo

godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 – 15:30


8.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym czasie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.


VII. Klauzula informacyjna RODO:

1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobrzyniewo Duże z siedzibą w Dobrzyniewie Dużym przy ulicy Białostockiej 25 reprezentowanej przez Wójta;

2.      Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@eterneco.eu.

3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 zł netto, zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.

4.      Odbiorcą/ami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: Pani/Pan jako uczestnik     postępowania, każda osoba na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;

Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest treść zapytania ofertowego - https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo, jeśli taki obowiązek będzie wynikał z procedury udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże.


(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców!)

5.     Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

6.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 5 lat, a w przypadku zawarcia umowy 25 lat, zgodnie z załącznikiem nr 5 do   rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).

7.    Ma Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy:

         1)         dostępu do swoich danych osobowych;

         2)         sprostowania swoich danych osobowych;

         3)         usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych  musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji!).

8.      Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9.      Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.

10.  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. 1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119) oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str.2, zwane dalej „RODO”.

         

Załączniki:

1) wzór formularza oferty;

2) wzór umowy.

                                                             

                                                                      

 Z up. WÓJTA GMINY

 /-/ Katarzyna Dołkin

Podinspektor ds. zamówień publicznych

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Formularz_ofertowy.doc doc 525 2021-02-17 12:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 264.8 2021-02-17 12:18:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych_17.02.2021.pdf pdf 298.87 2021-02-17 12:18:00 Postępowanie
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 270.37 2021-05-17 22:20:20 Publiczna wiadomość
Informacja uzupełniająca do zapytania ofertowego z dn. 22.02.2021.pdf pdf 375.97 2021-02-22 07:40:14 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Wzór umowy_zmiana_22.02.2021r..pdf pdf 273.48 2021-02-22 07:40:14 Publiczna wiadomość
Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów promocyjnych_zmiana_22.02.2021r..pdf pdf 301.85 2021-02-22 07:40:14 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_26.02.2021r..pdf pdf 422.31 2021-03-01 11:02:48 Publiczna wiadomość
Informacja uzupełniająca do zapytania ofertowego z dn. 24.02.2021.pdf pdf 224.17 2021-02-24 08:44:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-17 22:20 Iwona Karczewska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2021-05-17 22:17 Iwona Karczewska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-03-01 11:02 Katarzyna Dołkin INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT z dnia 26.02.2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-02-24 08:44 Katarzyna Dołkin Dobrzyniewo Duże, 24 lutego 2021 r.

Rir.271.3.2021

INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Zamawiający, mając na względzie prowadzone zapytanie ofertowe w przedmiocie dostawy materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management i security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020, a także biorąc pod uwagę zapytania Oferentów, przekazuje w załączeniu odpowiedzi.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszymi odpowiedziami na pytania treści zapytania ofertowego, nie następuje modyfikacja treści niniejszego zapytania ofertowego. W związku z powyższym Zamawiający nie zmienia terminu wpływu i otwarcia ofert, godzina składania i otwarcia ofert również nie ulega zmianie.

Zamawiający informuje, że pytania, odpowiedzi na pytania, stają się integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.

Informacja uzupełnia [...].pdf

2021-02-22 07:40 Katarzyna Dołkin Dobrzyniewo Duże, 22 lutego 2021 r.

Rir.271.3.2021

INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

Zamawiający, mając na względzie prowadzone zapytanie ofertowe w przedmiocie dostawy materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management i security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020, a także biorąc pod uwagę liczne zapytania Oferentów, dokonuje zmian w treści niniejszego zapytania ofertowego, a także doprecyzowuje parametry następujących przedmiotów, o których mowa poniżej:
1) notes papierowy – 500 szt.,
2) długopis metalowy – 500szt.,
3) teczka na dokumenty – 500szt.
4) „smycz reklamowa” na identyfikator – 500 szt.,
5) pendrive USB 64GB – 500 szt.,
6) torba bawełniana z rączkami – 500 szt.,
7) plecak turystyczny ( młodzieżowo/dziecięcy) – 150 szt.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszymi odpowiedziami na pytania treści zapytania ofertowego, następuje modyfikacja treści niniejszego zapytania ofertowego. W związku z powyższym Zamawiający zmienia termin wpływu i otwarcia ofert z dnia 24.02.2021r. na 26.02.2021r., godzina składania ofert ulega zmianie z godziny 10:00, na godzinę 14:00, a także godzina otwarcia ofert ulega zmianie z godziny 10:30 na godzinę 14:30.

Zamawiający informuje, że pytania, odpowiedzi na pytania, stają się integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.

Informacja uzupełnia [...].pdf

Załącznik nr 2 - Wzó [...].pdf

Zapytanie ofertowe n [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Notes papierowy Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
2 Długopis metalowy Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
3 Teczka na dokumenty Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
4 „Smycz reklamowa” na identyfikator Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
5 Pendrive USB 64GB Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
6 Torba bawełniana z rączkami Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 500 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
7 Plecak turystyczny (młodzieżowo/dziecięcy) Dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. „Wzmocnienie współpracy w zakresie zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa na obszarze LTPL” (ang. Strenghtening cooperation on crisis management and security in the LTPL area), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG VA Litwa – Polska 2014-2020. 150 szt. Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Białostocka 25
16-002, Dobrzyniewo Duże
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1371