Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IZP.273.36.2021 Usługa sprzątania pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w budynku NCBJ na ul. Pasteura 7 w Warszawie.

Anna Dąbrowska
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Department: NCBJ
Deadlines:
Published : 09-02-2021 14:41:00
Placing offers : 17-02-2021 14:37:00
Offers opening : 17-02-2021 14:42:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
IZP.273.36.2021 Ogłoszenie o zaproszeniu MW-podpis-elek.pdf pdf 891.49 2021-02-09 14:41:00 Proceeding
IZP.273.36.2021 Ogłoszenie o zaproszeniu.docx docx 251.38 2021-02-09 14:41:00 Proceeding
Wyjasnienia- sprzątanie na Pasteura 2021.pdf pdf 729.66 2021-02-15 13:40:30 Public message
informacja z otwarcia ofert.docx docx 25.54 2021-02-22 08:49:29 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty MW-podpis-elek.pdf pdf 662.1 2021-02-26 15:57:17 Public message

Announcements

2021-02-26 15:57 Anna Dąbrowska Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.

Pozdrawiam
Anna Dąbrowska

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-02-22 08:49 Anna Dąbrowska Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam zestawienie złożonych ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Pozdrawiam
Anna Dąbrowska

informacja z otwarci [...].docx

2021-02-15 14:51 Anna Dąbrowska Pytania i odpowiedzi dot. przedmiotowego postępowania:

W zakresie prac Zamawiający uwzględnia mycie okien 1 x w roku, zatem Wykonawca winien uwzględnić w swojej ofercie dwukrotne mycie okien, gdyż umowa zawierana jest na okres 20 miesięcy? Tak
Czy oprócz mycia okien Wykonawca winien uwzględnić mycie szklanej elewacji? Nie , tylko okna
Czy wszystkie okna (65 szt) są otwieralne, czy konieczna jest usługa alpinistyczna? Nie wszystkie są otwierane

Pozdrawiam
Anna Dąbrowska
2021-02-15 13:40 Anna Dąbrowska Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam wyjaśnienia dotyczące przedmiotowego zapytania.

Pozdrawiam
Anna Dąbrowska

Wyjasnienia- sprząta [...].pdf

2021-02-15 13:37 Anna Dąbrowska Pytanie Wykonawcy:
Dzień dobry, bardzo proszę o podanie standardu jakości materiałów higienicznych ( papier toaletowy, ręczniki ZZ, ręcznik w roli, mydło w płynie ), oraz odpowiedź na pytanie - po czyjej stronie jest zakup materiałów, Wykonawcy czy Zamawiającego ? Ilu pracowników przebywa codziennie w budynku ? Ma to bezpośredni wpływ na cenę oferty.

Odpowiedź Zamawiającego:
Zakup materiałów jest po stronie Wykonawcy i jest jego kosztem. Standard materiałów wysoki:
- papier toaletowy trzywarstwowy biały
- papier ręcznikowy składany ZZ 35298 ZigZag2 (V-Fold) KATRIN
- papier ręcznikowy w rolce, biały, dwuwarstwowy
- mydło w płynie do rąk, o właściwościach myjących i pielęgnujących, przetestowane klinicznie, delikatne dla rąk, o gęstej konsystencji, miłym zapachu, neutralne pH,
Pełne obłożenie pomieszczeń to około 100 osób

Pozdrawiam
Anna Dąbrowska
2021-02-15 12:40 Anna Dąbrowska Proszę o potwierdzenie, czy art. higieniczne, tj. mydło w płynie, ręczniki papierowe, tabletki do zmywarki, worki na śmieci itp. mają być wliczone w miesięczny ryczałt?
Jeśli tak, to do oszacowania kwoty, proszę o podanie ilości pracowników przebywających na obiekcie.

Odp.
Tak, koszt środków czystości ponosi wykonawca w tym mydło w płynie, ręczniki papierowe, worki na śmieci itp. (nie ma zmywarki).
Pełne obłożenie pracowników to ok. 100 osób.
2021-02-15 12:37 Anna Dąbrowska 1. Czy Zamawiający wymaga wykonania usługi sprzątania przez 5 dni w tygodniu, tz. od poniedziałku do piątku?
Tak.
2. W jakich godzinach Zamawiający przewiduje wykonywanie usługi sprzątania?
Godziny do ustalenia.
3. Jaka jest powierzchnia okien objęta usługą mycia ? Czy Zamawiający przewiduje mycie okien obustronne, czy tylko od wewnątrz?
Mycie okien- obustronne raz w roku. Powierzchnia okien szacujemy- 65 pokoi w każdym okno o wymiarach: 170/180 cm
2021-02-15 12:37 Anna Dąbrowska 1. Jaka jest łączna powierzchnia do sprzątania razem z pokojami, pomieszczeniami socjalnymi i sanitariatami ?
Jak w ogłoszeniu „Powierzchnia do sprzątania w w/w budynku to 1675 m2 „
2. Czy wykonawca ma zapewnić środki higieniczne ? TAK
3. Ile osób pracuje w budynku NCBJ przy ul. Pasteura 7 w Warszawie
W pełnym obłożeniu 100 osób.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. Narodowe Centrum Badań Jądrowych
Andrzeja Sołtana 7
05-400, Otwock
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1112