Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 188/BZP-U.500.88/2020/MD Dostawa i montaż wyposażenia dwupoziomowego pawilonu przeznaczonego na laboratoria i pracownie, które będą przeznaczone dla uczniów Zespołu Szkół Morskich w Gdańsku na potrzeby kształcenia w zawodach technik mechanik okrętowy, technik eksploatacji portów i terminali, technik logistyk, technik spedytor, technik nawigator w branży transport, logistyka i motoryzacja w ramach projektu: Gdańsk Miastem Zawodowców- Rozwój Infrastruktury Szkół Zawodowych.

Termin:
Zamieszczenia : 24-12-2020 09:45:00
Składania : 10-02-2021 10:00:00
Otwarcia : 10-02-2021 10:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 24.12.2020r..pdf pdf 51.65 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
2. SIWZ.pdf pdf 400.05 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
3. Opis wyposażenia.pdf pdf 208.87 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
4.1 Wzór umowy - część nr 1.pdf pdf 167.58 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
4.2 Wzór umowy - część nr 2.pdf pdf 167.35 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
4.3 Wzór umowy - część nr 3.pdf pdf 167.32 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
5. JEDZ_edytowalny.docx docx 128.87 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
6. Dokumenty edytowalne.docx docx 180.02 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
7. Zał. nr 11 do SIWZ_Formularze – Opis oferowanego sprzętu.docx docx 93.62 2020-12-24 09:45:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 15.03.2021r..pdf pdf 126.63 2021-03-15 14:42:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 12.03.2021r..pdf pdf 119.74 2021-03-12 12:52:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2 z dnia 17.03.2021r..pdf pdf 120.12 2021-03-17 13:59:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 16.04.2021r..pdf pdf 140.92 2021-04-16 12:03:43 Publiczna wiadomość
Zmiana treści SIWZ z dnia 25.01.2021r.pdf pdf 143.8 2021-01-25 07:37:29 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 25.01.2021r..pdf pdf 80.4 2021-01-25 07:37:29 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 10.02.2021r.pdf pdf 114.77 2021-02-10 10:46:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-16 12:03 Monika Dubowska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dnia 16.04.2021r.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-03-17 13:59 Monika Dubowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 2 z dnia 17.03.2021r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-15 14:42 Monika Dubowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1 z dnia 15.03.2021r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-12 12:52 Monika Dubowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 3 z dnia 12.03.2021r.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-02-10 10:46 Monika Dubowska Informacja z otwarcia ofert z dnia 10.02.2021r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-01-25 07:37 Monika Dubowska Zmiana treści SIWZ z dnia 25.01.2021r.

Zmiana treści SIWZ z [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1512