Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2020 13:20:00 |
Składania : | 22-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-12-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
GZGKiM.3331-114/20.KS
Wągrowiec, dnia 15.12.2020r. |
ZAPROSZENIE
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu
reprezentowany przez
Agnieszkę
Ciemachowską - Dyrektora Zakładu
62 - 100 Wągrowiec ul. Janowiecka 98A Tel, fax - 67 26 21 462
ZAPRASZA
WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE PN:
„ ZAKUP PALIW CIEKŁYCH
W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM.”
Z
uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, postępowanie
prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) w formie zapytania ofertowego
w oparciu o zarządzenie nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 roku w sprawie
wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2. Przedmiot
zamówienia:
a)
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw ciekłych, do
pojazdów służbowych, urządzeń i sprzętu Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Wągrowcu w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w okresie od 01.01.2021r.
do 31.12.2021r.
b)
Miejscem realizacji dostaw są stacje paliw położone w
obrębie Miasta Wągrowca. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych
zbiornikach.
c)
Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w
Polskich Normach dla paliw płynnych. Fakturowanie będzie 1 raz w miesiącu z 14
- dniowym terminem płatności od dnia dostarczenia faktury.
d)
W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje
zakupienie paliw w ilości minimalnej 375 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i 7 700
litrów oleju napędowego standardowego natomiast o maksymalnej do 750 litrów benzyny bezołowiowej E95 Pb i do 15 400
litrów oleju napędowego standardowego na zasadzie doraźnych tankowań do
zbiorników pojazdów Zamawiającego w ciągu roku.
e)
Dostawa paliw realizowana będzie sukcesywnie w miarę
pojawiających się potrzeb Zamawiającego, wynikających z odbywania wyjazdów
służbowych, indywidualnie dla każdego pojazdu, urządzenia i sprzętu zasobu
GZGKiM w Wągrowcu.
3. Warunki udziału w
postępowaniu:
a)
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej
działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
b)
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c)
Miejsce wyznaczone do pobierania paliwa określonego w
zaproszeniu znajdować się będzie w odległości maksymalnej 10 km od siedziby
Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną,
d) Minimalne godziny
otwarcia punktu wyznaczonego do zakupu paliw ciekłych od 6:00 do 20:00.
4.
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
Cenę oferty należy
określić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania. Cena
podana w ofercie powinna być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
Cena oferty winna
obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz
warunkami stawianymi przez zamawiającego.
Wykonawca
określi cenę paliw na podstawie cen obowiązujących w dniu sporządzania oferty.
Wykonawca
określi wysokość udzielonego rabatu w %. Udzielony rabat jest stały i nie ulega
zmianie przez cały okres trwania umowy. Cena w dniu zakupu paliwa zostanie
każdorazowo pomniejszona o wielkość udzielonego rabatu.
5. Sposób
przygotowania oferty:
a) Wykonawca
powinien sporządzić ofertę na wymaganym formularzu ofertowym podając cenę
jednostkową netto obowiązująca na dzień 21 grudnia 2020 roku , podatek VAT,
cenę brutto za 1 litr paliwa oraz określić wysokość stałego rabatu w % na 1
litr paliwa – załącznika nr 1 do zapytania.
b) Oferta
winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub
upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być
czytelny lub opisany pieczątką imienną.
c) Jako
wymagany załącznik do formularza ofertowego, wykonawca winien załączyć:
·
podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu dołączone do formularza ofertowego załącznik nr 2 do
zapytania;
·
podpisane oświadczenie dotyczące jakości
oferowanego paliwa – załącznik nr 3 do zapytania;
·
kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem
niezbędnych uprawnień do wykonania przedmiotowego zadania tj. koncesji na
wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami,
·
zaparafowany projekt umowy – załącznik nr
4 do zapytania.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7. Termin
składania ofert do 22 grudnia 2020 roku do
godziny 12:00.
8. Zapytania o przedmiot zamówienia:
Kontaktowanie się z
Zamawiającym:
a)
w przypadku pytań
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do
kontaktu: Paulina Maciejewska – specjalista ds. kadr i obsługi sekretariatu,
Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A 62-100 Wągrowiec tel. +48 67 262
14 62, e–mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl https://gzgkimwagrowiec.pl/
b)
w przypadku pytań
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
9. Przy wyborze ofert
zamawiający będzie kierował się:
a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena,
b) Waga kryterium: 100%.
10.
Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.
U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
a) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100
Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany
przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu.
b) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z
którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
c) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU
REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz
obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
d) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres
niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
e) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
f) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
g) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych,
przysługują Państwu następujące prawa:
·
prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
·
prawo do sprostowania
(poprawiania) swoich danych osobowych;
·
prawo do ograniczenia
przetwarzania danych osobowych;
·
prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w
sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
h) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
i)
Państwa dane mogą zostać
przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie
przepisów prawa.
Załączniki:
1.
Formularz
ofertowy.
2.
Oświadczenie o
spełnieniu warunków.
3.
Oświadczenie
dotyczące jakości oferowanego paliwa.
4.
Projekt umowy.
2021-01-07 08:19 | Paulina Maciejewska | Postępowanie dotyczące zakupu paliw ciekłych w systemie bezgotówkowym zostaje unieważnione. Decyzja ta została podjęta w związku z nieprawidłowym sprostowaniem formularza ofertowego złożonym przez zainteresowanego Wykonawcę. |
Komunikaty