Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wypompowanie i transport odpadu o kodzie 190805

Patrycja Kantorska
Urząd Gminy Wągrowiec Department: GZGKIM
Deadlines:
Published : 11-12-2020 14:39:00
Placing offers : 18-12-2020 14:00:00
Offers opening : 18-12-2020 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

GZGKiM.3331-108/20.WS Wągrowiec, 11.12.2020 r.




Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

ul. Janowiecka 98A

62-100 Wągrowiec

tel. 067 26 21 462

e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl

BDO: 000088366

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora




ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

na realizację zadania polegającego na

świadczeniu usług wypompowania i transportu odpadu o kodzie 190805


  1. Tryb udzielenia zamówienia:

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 1/15 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.


  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie usług wypompowania i transportu odpadu o kodzie 190805 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w postaci nieodwodnionej z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Wągrowiec (wiejskiej) w miejscowościach: Grylewo, Potulice, Redgoszcz, Wiatrowo do oczyszczalni ścieków w Pile (ul. Na Leszkowie 4).

Zamawiający przewiduje zlecenie 36 transportów w całym okresie związania umową, z zastrzeżeniem, iż jest to ilość szacunkowa i może ulec ona zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) o maksymalnie 20%.

Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020 poz. 797) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 poz. 1742).

Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w terminie 3 dni roboczych od otrzymania telefonicznego zgłoszenia.

Po wykonaniu każdego transportu Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania transportu w elektronicznym systemie BDO.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:

  1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,

  2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.


  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 02.01.2021 – 31.12.2021 r.


  1. Wynagrodzenie wykonawcy:

Rozliczenie następować będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych, na podstawie ilości faktycznie wykonanych transportów i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywania.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).


  1. Warunki rozliczenia:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.


  1. Forma składania ofert:

a. Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus

dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty

złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

b. Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 190805.


  1. Termin składania ofert: do 18.12.2020 r. do godz. 14.00.


  1. Prz wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:

         a. Kryterium wyboru ofert przez Zamawiającego: cena

          b. Waga kryterium: 100%.


  1. Pozostałe informacje:

Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”, lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska- specjalista ds. windykacji i sprawozdań, Agnieszka Ciemachowska – dyrektor).

b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platfomazakupowa.pl


  1. Podpisanie umowy:

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.


  1. Zmiana treści zaproszenia:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.


  1. Obowiązek informacyjny

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

    1. Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

    2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.




Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – formularz oferty

2. Załącznik nr 2 – projekt umowy



DYREKTOR


/Agnieszka Ciemachowska/


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.pdf pdf 78.1 2020-12-11 14:39:00 Proceeding
załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 95.26 2020-12-11 14:39:00 Proceeding
Załącznik nr 1 formularz ofertowy.doc doc 16 2020-12-11 14:39:00 Criterion
otwarcie podpis.pdf pdf 84.25 2021-01-04 12:07:41 Public message
raport-uproszczony-406375 OTWARCIE.pdf pdf 77.71 2021-01-04 12:07:41 Public message
unieważnienie podpis.pdf pdf 43.48 2021-01-04 12:09:29 Public message
unieważnienie.pdf pdf 109.51 2021-01-04 12:09:29 Public message

Announcements

2021-01-04 12:09 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o unieważnieniu postępowania.

unieważnienie podpis [...].pdf

unieważnienie.pdf

2021-01-04 12:07 Patrycja Kantorska Zamawiający w załączeniu przekazuje raport z otwarcia ofert.

otwarcie podpis.pdf

raport-uproszczony-4 [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

Załącznik nr 1 formu [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 02.01.2021-31.12.2021 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 412