Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2020 14:39:00 |
Składania : | 18-12-2020 14:00:00 |
Otwarcia : | 18-12-2020 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
GZGKiM.3331-108/20.WS Wągrowiec, 11.12.2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
ul. Janowiecka 98A
62-100 Wągrowiec
tel. 067 26 21 462
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
BDO: 000088366
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
na realizację zadania polegającego na
świadczeniu usług wypompowania i transportu odpadu o kodzie 190805
Tryb udzielenia zamówienia:
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego, zgodnie z Zarządzeniem nr 1/15 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie usług wypompowania i transportu odpadu o kodzie 190805 (ustabilizowane komunalne osady ściekowe) w postaci nieodwodnionej z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Wągrowiec (wiejskiej) w miejscowościach: Grylewo, Potulice, Redgoszcz, Wiatrowo do oczyszczalni ścieków w Pile (ul. Na Leszkowie 4).
Zamawiający przewiduje zlecenie 36 transportów w całym okresie związania umową, z zastrzeżeniem, iż jest to ilość szacunkowa i może ulec ona zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) o maksymalnie 20%.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020 poz. 797) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 poz. 1742).
Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę w terminie 3 dni roboczych od otrzymania telefonicznego zgłoszenia.
Po wykonaniu każdego transportu Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania transportu w elektronicznym systemie BDO.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 02.01.2021 – 31.12.2021 r.
Wynagrodzenie wykonawcy:
Rozliczenie następować będzie w miesięcznych okresach rozliczeniowych, na podstawie ilości faktycznie wykonanych transportów i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywania.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Warunki rozliczenia:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Zapłata za wykonane usługi nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Forma składania ofert:
a. Wykonawca złoży ofertę (załącznik nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus
dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty
złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
b. Do oferty należy dołączyć kopię aktualnego zezwolenia na transport odpadu o kodzie 190805.
Termin składania ofert: do 18.12.2020 r. do godz. 14.00.
Prz wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:
a. Kryterium wyboru ofert przez Zamawiającego: cena
b. Waga kryterium: 100%.
Pozostałe informacje:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”, lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Patrycja Kantorska- specjalista ds. windykacji i sprawozdań, Agnieszka Ciemachowska – dyrektor).
b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platfomazakupowa.pl
Podpisanie umowy:
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
Zmiana treści zaproszenia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeśli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Obowiązek informacyjny
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – projekt umowy
DYREKTOR
/Agnieszka Ciemachowska/
2021-01-04 12:09 | Patrycja Kantorska | Zamawiający w załączeniu przekazuje informację o unieważnieniu postępowania. |
2021-01-04 12:07 | Patrycja Kantorska | Zamawiający w załączeniu przekazuje raport z otwarcia ofert. |
Komunikaty