Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.18.2020 „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2020 10:05:00
Składania : 11-01-2021 10:02:00
Otwarcia : 11-01-2021 11:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Nazwa:
„Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”
Numer referencyjny: ZP.271.18.2020

Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych w gminie Klucze.
2. Zamówienie obejmuje:
1) część 1 – dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową;
2) część 2 – dostawa sprzętu informatycznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.


Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:591136-2020:TEXT:PL:HTML
Polska-Klucze: Usługi wdrażania oprogramowania
2020/S 239-591136 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi

https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1853236,polska-klucze-uslugi-wdrazania-oprogramowania-2020s-239-591136-ogloszenie-o-zamowieniu-uslugi.html


Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2020-OJS239-591136-pl.pdf pdf 131.55 2020-12-08 10:05:00 Postępowanie
ZaŁącznik nr 3 JEDZ.zip zip 83.71 2020-12-08 10:05:00 Postępowanie
załączniki do siwz.zip zip 3562.01 2020-12-08 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy v1.docx docx 56.75 2020-12-08 10:05:00 Kryterium
ZaŁącznik nr 3 JEDZ.zip zip 83.71 2020-12-08 10:05:00 Kryterium
ogłoszenue o wyniku ZP 271 18 2020 BIP.pdf pdf 1155.72 2021-02-17 11:33:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-17 11:33 Joanna Kujawa-Popowska Na podstawie art. 92 ust.1 oraz art.93 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.) zawiadamiam o unieważnieniu postepowania w części 1 i o wyborze najkorzystniejszej ofert w części 2.

W załączeniu przesyłam ogłoszenie o unieważnieniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ogłoszenue o wyniku [...].pdf

2021-01-11 14:51 Joanna Kujawa-Popowska ZP.271.18.2020 Klucze dnia 11.01.2021 r.


Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie usługi p.n. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”

Na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą PZP”, Gmina Klucze przedstawia zestawienie ofert złożonych do dnia 11.01.2021 r. do godziny 11:00 w postępowaniu na wykonanie usługi p.n. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
W części I 1 053 495,00 złotych brutto.
W części II 194 340,00 złotych brutto.

W części I brak ofert.
W części II
Oferta nr 1:
MKM Market Małgorzata Modzelewska
Ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2
03-289 Warszawa
za cenę 191 634,00 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sześćset trzydzieści cztery zł), w tym podatek VAT 35 834,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy osiemset trzydzieści cztery zł)
Wykonawca udziela gwarancji na całość zaoferowanego sprzętu informatycznego w ramach złożonej oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SOPZ, który stanowi Załącznik nr 1 oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7.2 do SIWZ na okres 60 miesięcy.
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień
2021-01-05 09:36 Joanna Kujawa-Popowska
W związku z otrzymanymi dnia 04.01.2021r. pytaniami dotyczącym zadania pn. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie 1.
Zamawiający w opisie wymaganych funkcjonalności dla urządzenia NAS wymienia następującą funkcjonalność: wsparcie dla wirtualizacji. Czy Zamawiający wymaga, aby bezpośrednio na urządzeniu możliwe było uruchomienie wirtualizacji, bez wykorzystania zewnętrznych wirtualizatorów? Czy wymagana jest jedynie możliwość udostępnienia przestrzeni dla innych wirtualizatorów, np. poprzez protokół iSCSI?

Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zakupu dedykowanego oprogramowania do wirtualizacji w przypadku zakupu urządzenia NAS. Zamawiający przez sformułowanie „wsparcie dla wirtualizacji” rozumie zapewnienie kompatybilności urządzenia NAS z różnymi środowiskami zewnętrznych wirtualizatorów oraz udostępnienie im przestrzeni, także przy wykorzystaniu protokołu iSCSI.

Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień
2020-12-18 15:01 Joanna Kujawa-Popowska W związku z otrzymanymi dnia 17.12.2020r. pytaniami dotyczącym zadania pn. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”.

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie 1.
Dotyczy: załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – rozdział 6. Integracja systemu elektronicznego obiegu dokumentów z systemem dziedzinowym oraz rozdział 3. Modernizacja systemów dziedzinowych
W związku z wymaganiami wskazanymi w rozdziale 6. dotyczącymi wykonania integracji użytkowanych przez Zamawiającego systemów: elektronicznego obiegu dokumentów z systemem dziedzinowym i wskazaniu przez Zamawiającego poniżej podpunktu 19 systemów jakie mają zostać ze sobą zintegrowane, Wykonawca prosi o potwierdzenie iż, w zapisie rozdziału 3. Modernizacja systemów dziedzinowych w punkcie 7, który brzmi:
„7. Przygotowanie systemu dziedzinowego do współpracy z zamawianym systemem elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) (…)”,
Zamawiający dokonał oczywistej omyłki pisarskiej, gdyż system EOD nie jest zamawiany w niniejszym postępowaniu, a prawidłowy zapis powinien brzmieć:
„7. Przygotowanie systemu dziedzinowego do współpracy z użytkowanym przez Zamawiającego systemem elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) (…)”,

Odpowiedz:
Zamawiający informuje, że przytoczony zapis jest efektem pomyłki i chodzi o istniejący system elektronicznego obiegu dokumentów, który to Zamawiający użytkuje.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - For [...].docx

ZaŁącznik nr 3 JEDZ. [...].zip

(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 849