Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2020 10:05:00 |
Składania : | 11-01-2021 10:02:00 |
Otwarcia : | 11-01-2021 11:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Nazwa:
„Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”
Numer referencyjny: ZP.271.18.2020
Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie e-usług publicznych w gminie Klucze.
2. Zamówienie obejmuje:
1) część 1 – dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wraz z infrastrukturą sprzętową;
2) część 2 – dostawa sprzętu informatycznego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:591136-2020:TEXT:PL:HTML
Polska-Klucze: Usługi wdrażania oprogramowania
2020/S 239-591136 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi
https://bip.malopolska.pl/ugklucze,a,1853236,polska-klucze-uslugi-wdrazania-oprogramowania-2020s-239-591136-ogloszenie-o-zamowieniu-uslugi.html
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-02-17 11:33 | Joanna Kujawa-Popowska |
Na
podstawie
art.
92
ust.1
oraz
art.93
ust
3
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
Zamówień
Publicznych
(Tekst
jednolity
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
1843.)
zawiadamiam
o
unieważnieniu
postepowania
w
części
1
i
o
wyborze
najkorzystniejszej
ofert
w
części
2. W załączeniu przesyłam ogłoszenie o unieważnieniu i o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-01-11 14:51 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.271.18.2020
Klucze
dnia
11.01.2021
r. Dotyczy postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie usługi p.n. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze” Na podstawie art. 86 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843) zwanej dalej „ustawą PZP”, Gmina Klucze przedstawia zestawienie ofert złożonych do dnia 11.01.2021 r. do godziny 11:00 w postępowaniu na wykonanie usługi p.n. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze” Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: W części I 1 053 495,00 złotych brutto. W części II 194 340,00 złotych brutto. W części I brak ofert. W części II Oferta nr 1: MKM Market Małgorzata Modzelewska Ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2 03-289 Warszawa za cenę 191 634,00 zł brutto (słownie: sto dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sześćset trzydzieści cztery zł), w tym podatek VAT 35 834,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy osiemset trzydzieści cztery zł) Wykonawca udziela gwarancji na całość zaoferowanego sprzętu informatycznego w ramach złożonej oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w SOPZ, który stanowi Załącznik nr 1 oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7.2 do SIWZ na okres 60 miesięcy. Wójt Gminy Klucze Norbert Bień |
2021-01-05 09:36 | Joanna Kujawa-Popowska |
” W związku z otrzymanymi dnia 04.01.2021r. pytaniami dotyczącym zadania pn. „Uruchomienie e-usług publicznych w Gminie Klucze”. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień: Pytanie 1. Zamawiający w opisie wymaganych funkcjonalności dla urządzenia NAS wymienia następującą funkcjonalność: wsparcie dla wirtualizacji. Czy Zamawiający wymaga, aby bezpośrednio na urządzeniu możliwe było uruchomienie wirtualizacji, bez wykorzystania zewnętrznych wirtualizatorów? Czy wymagana jest jedynie możliwość udostępnienia przestrzeni dla innych wirtualizatorów, np. poprzez protokół iSCSI? Odpowiedź: Zamawiający nie przewiduje zakupu dedykowanego oprogramowania do wirtualizacji w przypadku zakupu urządzenia NAS. Zamawiający przez sformułowanie „wsparcie dla wirtualizacji” rozumie zapewnienie kompatybilności urządzenia NAS z różnymi środowiskami zewnętrznych wirtualizatorów oraz udostępnienie im przestrzeni, także przy wykorzystaniu protokołu iSCSI. Wójt Gminy Klucze Norbert Bień |
2020-12-18 15:01 | Joanna Kujawa-Popowska |
W
związku
z
otrzymanymi
dnia
17.12.2020r.
pytaniami
dotyczącym
zadania
pn.
„Uruchomienie
e-usług
publicznych
w
Gminie
Klucze”. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) udziela następujących wyjaśnień: Pytanie 1. Dotyczy: załącznika nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – rozdział 6. Integracja systemu elektronicznego obiegu dokumentów z systemem dziedzinowym oraz rozdział 3. Modernizacja systemów dziedzinowych W związku z wymaganiami wskazanymi w rozdziale 6. dotyczącymi wykonania integracji użytkowanych przez Zamawiającego systemów: elektronicznego obiegu dokumentów z systemem dziedzinowym i wskazaniu przez Zamawiającego poniżej podpunktu 19 systemów jakie mają zostać ze sobą zintegrowane, Wykonawca prosi o potwierdzenie iż, w zapisie rozdziału 3. Modernizacja systemów dziedzinowych w punkcie 7, który brzmi: „7. Przygotowanie systemu dziedzinowego do współpracy z zamawianym systemem elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) (…)”, Zamawiający dokonał oczywistej omyłki pisarskiej, gdyż system EOD nie jest zamawiany w niniejszym postępowaniu, a prawidłowy zapis powinien brzmieć: „7. Przygotowanie systemu dziedzinowego do współpracy z użytkowanym przez Zamawiającego systemem elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) (…)”, Odpowiedz: Zamawiający informuje, że przytoczony zapis jest efektem pomyłki i chodzi o istniejący system elektronicznego obiegu dokumentów, który to Zamawiający użytkuje. |
Komunikaty