Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe - usługa sprzątania budynku biurowo- socjalnego Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. przy ul. Kościańskiej 32 w Grodzisku Wlkp.

Anna Grzanowska
Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o. Oddział: Dział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 27-11-2020 08:46:00
Składania : 07-12-2020 10:30:00
Otwarcia : 07-12-2020 10:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania powierzchni biurowych i socjalnych o pow. ok 700 m2.

Oczekiwania  Zamawiającego w zakresie świadczonych usług określa następujące załączniki do zapytania ofertowego:

- załącznik nr 1 Szczegółowy zakres prac związanych ze sprzątaniem;

- załącznik nr 2 Wykaz pomieszczeń ;

- załącznik nr 3 Wzór umowy.

Po stronie Wykonawcy leży dostarczenie środków worków na śmieci i zapewnienie całości sprzętu sprzątającego oraz wszystkich stosowanych środków chemicznych.

Ręczniki papierowe, mydło w płynie, papier toaletowy orz płyn do dezynfekcji rąk dostarcza zamawiający.

2. Warunki płatności

Należy podać zryczałtowaną miesięczną kwotę netto za usługę.

Wystawianie faktur miesięcznych po zatwierdzeniu Protokołu wykonania usługi ( zał. nr 3 do wzoru umowy).

Termin wystawiania faktur do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu wykonania usługi, termin płatności 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

3. Okres realizacji zamówienia -    od 04.01.2021r. do 31.12.2022r.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 728 837 448. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne z siedzibą w Grodzisku Wielkopolskim (62 - 065) przy ulicy Kościańskiej 32.  
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email:
biuro@gpk.biz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;

2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod@grodzisk.wlkp.pl.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;

3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;

4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,

5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa;

6) posiada Pani/Pan prawo do:

a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 18 ust. 2 RODO, kiedy to nieograniczone przetwarzanie danych przez Administratora odnosi się do ich przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),

b) wniesienia skargi do organu nadzorczego,

7)   nie przysługuje Panu/Pani prawo do:

a)   usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,

b)   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

8) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Szczegółowy zakres prac związanych ze sprzątaniem.doc doc 29.5 2020-11-27 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Wykaz pomieszczeń.doc doc 81 2020-11-27 08:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 wzór umowy.doc doc 68 2020-11-27 08:46:00 Postępowanie
Wzór wykazu usług.doc doc 34 2020-11-27 08:46:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 cena zryczałtowana netto za jeden miesiąc świadczenia usługi sprzątania kompleksowa usługa sprzątania powierzchni biurowych i socjalnych o pow. ok 700 m2 zgodnie z załącznikami do postępowania nr 1, 2 i 3 1 szt. Grodziskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o. o.
Kościańska 32
62-065, Grodzisk Wielkopolski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2699 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 04.01.2021 do 31.12.2022 Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki realizacji zamówienia - Wszystkie warunki realizacji zamówienia określone w załącznikach do postępowania nr 1, 2 i 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wykaz usług - Proszę wypełnić i załączyć wykaz usług sprzątania wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wzór wykazu usług.do [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 559