Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-12-2020 09:49:00 |
Składania : | 21-12-2020 09:30:00 |
Otwarcia : | 21-12-2020 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert na profesjonalną chemię gospodarczą poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1.Niniejszy dokument stanowi jedynie zapytanie ofertowe, a umowa dotycząca przedmiotu opisanego w zapytaniu będzie uznana za zawartą i wiążącą wyłącznie gdy zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykazane w przedmiocie zamówienia ilości artykułów są szacunkowe i dotyczą okresu rocznego.
3. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie przez okres od 04.01.2021 do 31.12.2021
4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres.
6 . W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
7. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane, a terminy przydatności do użytkowania artykułów chemicznych wynoszą min. 1 rok od dnia dostawy.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Ostrołęka
Plac Generała Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka
NIP: 758 214 20 02
Odbiorca:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce
ul. Czwartaków 4
07-401 Ostrołęka
Adres dostawy:
1. Zespół Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce
ul. Czwartaków 4
07-401 Ostrołęka
2. Internat Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. 5 Pułku Ułanów Zasławskich w Ostrołęce
ul. Koszarowa 3
07-401 Ostrołęka
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-18 13:02 | Izabela Sikora | Zamówienia i dostawy środków czystości będą realizowane cyklicznie przez okres jednego roku, nie częściej niż raz na miesiąc |
Komunikaty