Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-11-2020 19:58:00 |
Składania : | 27-11-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 27-11-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-94/20.ZM Wągrowiec, dnia 12 listopada 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA :
zadanie pn.: ,,Przebudowa lokali
mieszkalnych i wyodrębnienie łazienki w budynku komunalnym w miejscowości Dąbkowice 7,
gm. Wągrowiec”
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z
Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2
marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem
zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy lokalu mieszkalnego nr 1 i
2 w Dąbkowicach 7 gm. Wągrowiec.
Zakres prac obejmuje wykonanie nowego podziału układu pomieszczeń w lokalu nr 1
i 2. W przedmiocie robót remontowo-budowlanych zaplanowano w lokalu nr 1
likwidację nieczynnej instalacji centralnego ogrzewania zlokalizowanej w
pomieszczeniu kuchennym. Prace budowlane obejmują powiększenie lokalu mieszkalnego
o jeden pokój wraz z garderobą, oraz przebudowę łazienki i kuchni. Wymianie i
ociepleniu podlegają wszystkie podłogi. Zawilgocone ściany po ich odkuciu i wykonaniu izolacji
przeciwwilgociowej wykonać należy w technologii tynków renowacyjnych. W przebudowywanym
lokalu nr 2 zaplanowano urządzenie nowej łazienki, oraz pokoju z aneksem
kuchennym. Dla całości zamówienia wykonane zostaną nowe podłogi z płytek
ceramicznych w kształtach paneli drewnopodobnych lub płytek gresowych, częściowo
wykonane zostaną nowe tynki ścian. W przebudowywanej części lokali planuje się
wymianę i uzupełnienie wewnętrznej stolarki drzwiowej oraz wymianę okna w
łazience lokalu nr 1. W pomieszczeniu kuchni i pokoju z aneksem kuchennym na ścianie
nadblatowej wykonać pas o szerokości 0,60 m i pełnej długości z płytek ceramicznych.
W łazienkach płytki do pełnej wysokości ściany. Wyrównane i wyszpachlowane sufity
i ściany pomalować farbami emulsyjnymi (farbę emulsyjną na całość zadania
zapewnia zamawiający). Wewnętrzne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i
elektryczne wraz z nowymi punktami oświetlenia i oświetlenia zewnętrznego nad wejściem
do lokali wraz z łącznikami i gniazdami,
które należy wykonać pod planowane urządzenia
zgodnie z dołączonym szkicem w załączniku nr 5. Szczegółowy zakres prac oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 3 – (kosztorys ofertowy, przedmiar robót). Przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia, jest wyłącznie
dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego
obowiązku.
Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami
odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją
niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy
spełniający niżej określone warunki:
1)
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną
wiedzę
i doświadczenie
2)
Dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 25 marca 2021
r. (Zamawiający wymaga,
aby zaawansowanie robót do 31 grudnia 2020 r. wynosiło minimum 20%.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny
zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie
ryczałtowe. Wykonawca ponosi
ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu
umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ
na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu
umowy nie może być podstawą do żądania
zmiany wynagrodzenia umownego.
Przewiduje
się wystawienie dwóch faktur, za w pełni wykonane i odebrane roboty na
podstawie zatwierdzonych protokołów odbioru robót, w tym jedną fakturę
częściową (z terminem płatności do 31
grudnia 2020 r.) i jedną fakturę końcową po zrealizowaniu zadania. Procentowa
wartość faktury częściowej, nie może wynosić więcej niż 20% wynagrodzenia
należnego Wykonawcy.
Wykonawca
wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr
1 do niniejszego zaproszenia na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza
się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania
ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym
powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania
ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą
wystawienia faktury będzie protokół odbioru częściowego lub końcowego robót
wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane
materiały. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania
faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik
Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
7. FORMA
SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca
złoży ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus
dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie
podlegają odrzuceniu.
8. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 27 listopada
2020 r. do godz. 14.30.
9. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ
KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
10. POZOSTAŁE
INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a. w przypadku pytań merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11.
PODPISANIE UMOWY:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze
umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego
zaproszenia.
12.
ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego
postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru
oferty.
13.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art.
13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein
i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym
na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom
lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Druk oferty.
2)
Załącznik
nr 2 - Projekt Umowy
3)
Załącznik
nr 3 - Kosztorys ofertowy, przedmiar
4)
Załącznik
nr 4 - Szkic inwentaryzacyjny
5)
Załącznik
nr 5 - Szkic planowanej przebudowy lokali mieszkalnych
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-12-08 22:56 | Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty:
Zamawiający
-
Gminny
Zakład
Gospodarki
Komunalnej
i
Mieszkaniowej
w
Wągrowcu,
zawiadamia,
że
w
wyniku
rozpatrzenia
ofert
złożonych
w
ramach
zapytania
ofertowego
na
zadanie
pn.:
"Przebudowa
lokali
mieszkalnych
i
wyodrębnienie
łazienki
w
budynku
komunalnym
w
miejscowości
Dąbkowice
7"
(ID395573),
wybrana
została
oferta
złożona
przez:
Bolesława
Wolińskiego,
prowadzącego
działalność
gospodarczą
pod
firmą:
BUD-DOM
PHU
BOLESŁAW
WOLIŃSKI,
ul.
Bażantowa
3,
62-100
Wągrowiec.
W
załączeniu
raport
i
protokół
z
postępowania.
Zapraszam
do
udziału
w
kolejnych
postępowaniach. Agnieszka Ciemachowska |
Komunikaty