Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: GZGKiM.3331-92/20.ZM Wymiana drzwi zewnętrznych do lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Kobylec, ul. Rolnicza 6, gm. Wągrowiec

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Department: GZGKIM
Deadlines:
Published : 05-11-2020 17:05:00
Placing offers : 12-11-2020 14:30:00
Offers opening : 12-11-2020 14:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-92/20.ZM                                                                                                    Wągrowiec, dnia 05 listopada 2020 r.

 

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

 

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

 

zadanie pt.: ,,Wymiana drzwi zewnętrznych do lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Kobylec  ul. Rolnicza 6,  gm. Wągrowiec.”                   

 

1.           TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

     Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych                                          (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem  nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

 

2.         OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wymiany drzwi zewnętrznych, częściowo oszklonych, otwieranych na zewnątrz, jednoskrzydłowych minimum 1,00 m lub dwuskrzydłowych przy zachowaniu prawego skrzydła o szerokości minimum 0,90 m dla lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Kobylec 6 gm. Wągrowiec. Roboty budowlane  polegają na wykuciu istniejących drzwi, obsadzeniu nowych wraz z ociepleniem i obróbką ościeży. Kolorystykę nowych drzwi należy zachować taką, jak dla istniejących. Szczegółowy zakres prac oraz obmiary zostały określone w załączniku nr 3 – (kosztorys ofertowy, przedmiar robót). Przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie                               z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.


3.         WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie

2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

4.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:   od dnia podpisania umowy do 18.12.2020 r.

5.           WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe.  Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą                     do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na  stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

6.         WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności                  i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.

 

7.       FORMA  SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej                 na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

 

8.    TERMIN SKŁADANIA OFERT:   12 listopada 2020 r. do godz. 14.30.

 

9.         PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a.     Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego:  cena

b.    Waga kryterium: 100%.

 

10.        POZOSTAŁE INFORMACJE

            Kontaktowanie się z Zamawiającym:

a.     w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel.  67  262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych,  Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

b.     w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

11.        PODPISANIE UMOWY:

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.  

 

12.        ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

13.        OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku   z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,  reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl  lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających  z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych,  w tym przepisów archiwalnych. 

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączniki:

1)       Załącznik nr 1 - Druk oferty.

2)       Załącznik nr 2 - Projekt Umowy

3)       Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy, przedmiar

 

                  Dyrektor

 

                                                                                                                   /Agnieszka Ciemachowska / 

 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
3331-92.20.ZM - ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY (1).pdf pdf 498 2020-11-05 17:05:00 Proceeding
3331-92.20.ZM Załącznik nr 2 - wzór umowy (1).pdf pdf 294.21 2020-11-05 17:05:00 Proceeding
druk oferty.doc doc 50.5 2020-11-05 17:05:00 Proceeding
załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy, Przedmiar (1).pdf pdf 127.78 2020-11-05 17:05:00 Proceeding
druk oferty.doc doc 50.5 2020-11-05 17:05:00 Criterion
(ID 393467) Raport z postępowania.pdf pdf 81.71 2020-11-12 21:51:59 Public message
393467-protocol.pdf pdf 195.75 2020-11-12 21:52:00 Public message

Announcements

2020-11-12 21:51 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty:
Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Wymiana drzwi zewnętrznych do lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Kobylec, ulica Rolnicza 6, gm. Wągrowiec " (ID396467), wybrana została oferta złożona przez: Bolesława Wolińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: BUD-DOM PHU BOLESŁAW WOLIŃSKI, ul. Bażantowa 3, 62-100 Wągrowiec. W załączeniu raport i protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

(ID 393467) Raport z [...].pdf

393467-protocol.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana drzwi zewnętrznych do lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Kobylec, ul. Rolnicza 6, gm. Wągrowiec Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym w zaproszeniu do złożenia oferty. 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

druk oferty.doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Uprawnienia, wiedza i doświadczenie - Gwarantuję, że posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Potencjał techniczny i ekonomiczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi. - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
5 Termin wykonania zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w zaproszeniu do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
6 Okres związania ofertą - Uważam się związany niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
7 Akceptacja warunków umowy - Akceptuję warunki umowy, stanowiącej załącznik Nr 2 do zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 406