Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WTT.236.82.2020 Wymiana natynkowej instalacji elektrycznej w garażach oraz ich pomalowanie - zamówienie w częściach

Deadlines:
Published : 05-11-2020 10:04:00
Placing offers : 09-11-2020 14:00:00
Offers opening : 09-11-2020 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

WTT.236.82.2020

ZAMAWIAJĄCY

Nazwa:                         Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu

Adres:                           45-005 Opole, ul. Budowlanych 1

Telefon sekretariatu:  478617001, fax: 478617080

Prowadzący sprawę:  Ryszard Sałek, tel. 478617140 

Realizując zamówienie do którego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się tej ustawy

ZAPRASZA

 do złożenia oferty na zadanie pn.:„Wymiana natynkowej instalacji elektrycznej w garażach oraz ich pomalowanie - zamówienie w częściach

1. Opis sposobu przygotowania oferty:

1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych,

1.2. wartość oferty musi być przedstawiona w formie: wartość netto, obowiązująca stawka VAT, wartość brutto, dla każdej części osobno,

1.3. oferta musi spełniać wszystkie wymagania przedmiotu zamówienia stanowiące załącznik nr 1,

1.4. oferta musi być złożona przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

2. Kryteria wyboru: cena   – 100 % dla kazdej części osobno.

3. Wymagany termin realizacji zamówienia

        - do 4.12.2020 r. dla części A (Demontaż starej instalacji elektrycznej i malowanie garaży 8,9,10,11)

        - do 18.12.2020 r. dla części B (Montaż instalacji elektrycznej garaży 8,9,10,11)

4. Wszelkie pytania i wnioski kierować na adres: informatycy.kw@psp.opole.pl.

5. Ofertę należy złożyć w terminie do 09.11.2020 r. do godziny 14:00 na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/psp_opole.

6. Zamawiający może udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy dla wszystkich części lub kilku Wykonawcom dla różnych części.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia postępowania bez rozstrzygnięcia w całości lub w części.

8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty zapoznać się z obiektem. W tym celu należy zgłosić taką potrzebę mailowo lub przez zapytanie na platformie zakupowej.

 

Załączniki:

1.  Wymagania przedmiotu zamówienia.

2. Wzór umowy



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
236_82_Elektryka_Garaze_zal1_Wymagania.docx docx 190.71 2020-11-05 10:04:00 Proceeding
236_82_Elektryka_Garaze_zal2_umowa.docx docx 25.99 2020-11-05 10:04:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Część A: Demontaż starej instalacji elektrycznej i malowanie garaży 8,9,10,11 Proszę podać cenę za całą usługę w części A. 1 pc. - (0)
2 Część B: Dostawa i montaż instalacji elektrycznej garaży 8,9,10,11 Proszę podać cenę za całą usługę w części A. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 4 lub 18 {zależnie od części na którą złożona jest oferta} grudnia 2020 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty są po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa - Potwierdzam zapoznanie się z treścią umowy oraz zobowiązuję się ją podpisać w przypadku wybrania mojej oferty jako najkorzystniejszej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja i rękojmia - 24 miesiące licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 355