Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2020 22:18:00 |
Składania : | 05-11-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 05-11-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-91/20.ZM Wągrowiec,
dnia 30 października 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA :
zadanie pt.: ,, Wymiana pokrycia dachowego z płyt bitumicznych na blachę trapezową nad częścią lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Rudnicze 1 gm. Wągrowiec”.
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w
formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w
sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym
Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wymiany pokrycia dachowego z płyt bitumicznych na blachę trapezową nad częścią lokalu mieszkalnego nr 1 w miejscowości Rudnicze 1 gm. Wągrowiec, polegające na rozebraniu istniejącego pokrycia i ołatowania, montażu ekranu z foli paroprzepuszczalnej, montażu kontrłat i łat pod blachę trapezowa wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze pokrycia dachu. Typ i kolor nowego pokrycia z blachodachówki należy uzgodnić z Inwestorem. Przedmiotowy zakres prac uwzględnia również przemurowanie komina cegłą budowlaną powyżej połaci dachowej. Szczegółowy zakres prac oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 3 – (kosztorys ofertowy, przedmiar robót). Przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.
Materiały
z rozbiórki należy zagospodarować
zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających
w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.
z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy
spełniający niżej określone warunki:
1)
Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną
wiedzę
i doświadczenie
2)
Dysponują odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od
dnia podpisania umowy do 11.12.2020 r.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia
umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym
załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia
może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec
zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania
umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez
Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo
wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo –
odbiorczy końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane
materiały. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty
otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy
stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
7. FORMA
SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy
zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
8. TERMIN
SKŁADANIA OFERT: 5 listopada 2020 r. do
godz. 14.30.
9.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a. Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b. Waga kryterium: 100%.
10.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
a. w przypadku pytań merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij
wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym
od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11.
PODPISANIE UMOWY:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze
umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego
zaproszenia.
12.
ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego
postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru
oferty.
13.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec,
tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa
dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak
również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein
i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym
na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także
podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 - Druk oferty.
2)
Załącznik
nr 2 - Projekt Umowy
3)
Załącznik
nr 3 - Kosztorys ofertowy, przedmiar
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-11-12 21:10 | Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Wymiana pokrycia dachowego nad częścią lokalu mieszkalnego nr 1 z płyt bitumicznych na blachę trapezową w miejscowości Rudnicze 1 gm. Wągrowiec" (ID391547), wybrana została oferta złożona przez: Bolesława Wolińskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: BUD-DOM PHU BOLESŁAW WOLIŃSKI, ul. Bażantowa 3, 62-100 Wągrowiec. W załączeniu raport i protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska |
Komunikaty