Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-10-2020 15:20:00 |
Składania : | 29-10-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 29-10-2020 12:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Uniwersytet Szczeciński realizuje projekt obejmujący utworzenie Centrum Kompetencji Cyfrowych i przeprowadzenie 3 edycji szkoleń. Centrum Kompetencji Cyfrowych działa w oparciu o system techniczno-organizacyjny, którego podstawą jest portal internetowy (platforma). Platforma została opracowana w oparciu o autorski kod źródłowy, aplikacji wytworzonej w technologii: PHP, MySQL, Javascript. Platforma posiada już zapisane dane, powstałe w trakcie z realizacji poprzednich zadań, które muszą zostać poprawnie importowane do nowej instancji. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i administrowanie platformą, które pozwoli na realizację projektu.
Realizacja zamówienia polega na zapewnieniu lokalizacji sieciowej, na której zainstalowany zostanie portal Centrum Kompetencji Cyfrowych, który dostępny będzie online pod adresem domeny, która jest w posiadaniu Zamawiającego. Połączenie zdalne z serwerem powinno być zabezpieczone certyfikatem SSL, a jego zakup i instalacja leży po stronie Wykonawcy. Przedłużenie ważności domeny oraz utrzymanie certyfikatu oraz serwera jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić nieprzerwany dostęp do usługi, z zapewnieniem odpowiedniej wydajności serwera, dopasowanej do liczby aktualnie prowadzonych szkoleń. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązuje się również do administrowania systemem oraz realizacji drobnych modyfikacji platformy, zleconych przez Zamawiającego. Szczegółowe zadania związane z administrowaniem platformą to m.in.:
• zapewnienie infrastruktury (oraz ciągłości jej pracy), na której funkcjonować będzie portal
"Centrum Kompetencji Cyfrowych" oraz zapewnienie odpowiedniej wydajności infrastruktury, pozwalającej na płynne działanie platformy z uwzględnieniem aktualnego obciążenia szkoleniami,
• zapewnienie certyfikatu SSL, który zapewni bezpieczne łączenie się użytkowników z serwerem,
• wprowadzanie niezbędnych zmian w kodzie źródłowym aplikacji, bazie danych lub konfiguracji serwera, w celu zapewnienia najlepszej jakości świadczonej usługi lub w wyniku przeprowadzenia niezbędnych modyfikacji,
• wprowadzanie modyfikacji zgłoszonych przez Zamawiającego, związanych z potrzebą
implementacji nowych lub zmiany istniejących funkcjonalności,
• wykonywanie kopii bezpieczeństwa aplikacji oraz danych zgromadzonych przez system,
• całodobowe monitorowanie poprawności funkcjonowania systemu,
• przywrócenie pełnej funkcjonalności platformy wraz z zapisanymi danymi, w przypadku
wystąpienia awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, w ciągu maksymalnie 12 godzin od momentu wystąpienia awarii.
Dodatkowym wymogiem wobec Wykonawcy jest bieżący osobisty kontakt, w celu ciągłego monitorowania postępu szkoleń oraz poprawności funkcjonowania systemu i wprowadzania ustalonych modyfikacji. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do osobistego udziału w zebraniach zwoływanych przez Zamawiającego, odbywających się w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Mickiewicza 64 w Szczecinie. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy na spotkania. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie zebrania nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem. Każdorazowa nieobecność Wykonawcy na zebraniu, o którym został poinformowany w powyższym terminie, skutkować będzie naliczeniem wobec Wykonawcy kar umownych.
Okres świadczenia ww. usług to od 01-11-2020 do 31-05-2021.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki udziału w zamówieniu, kryteria oceny ofert, wybór dostawcy usługi oraz dodatkowe wymagania dotyczące Wykonawcy zostały opisane w załączonych dokumentach.
Komunikaty