Published : | 14-10-2020 15:14:00 |
Placing offers: | 28-10-2020 15:00:00 |
Procedure: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ,
komunikacji zamawiającego z Wykonawcą/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Ogłoszenie nr 595525-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.
Gmina Nasielsk: Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Nasielsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy
chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich
wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Nie
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nasielsk, krajowy numer identyfikacyjny
52849790913000, ul.
ul. Elektronowa
3
,
05-190
Nasielsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
236 933 000, e-mail
um@nasielsk.pl, faks
236 912 470.
Adres strony internetowej (URL): www.nasielsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać
dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i
w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu
i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk
Nie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej osobiśce lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Nasielsku
Numer referencyjny:
IZP.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Kod CPV |
45233120-6 |
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2021-04-15 | ||
| 2021-01-15 |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Część
1: Budowa ulicy Leśnej w Nasielsku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Część 2: Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Leśnej w Nasielsku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część
1: Budowa ulicy Leśnej w Nasielsku
a)Zdolność techniczna
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o
wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto każda.
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona
będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na PLN wg
średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez
Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych).
b) Zdolność zawodowa:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i
nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej zgodnie z
rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września
2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.
U. z 2014r., poz. 1278 z późn. zm.).
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej lub obecnie obowiązujących
przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj.
Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), a także ustawy o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2272).
Część 2: Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Leśnej w Nasielsku
a)Zdolność techniczna
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej w
terenie miejskim zurbanizowanym o długości sieci kanalizacji sanitarnej
co najmniej 400,00 m każde zadanie,
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona
będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na PLN wg
średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez
Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych).
b) Zdolność zawodowa:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub
będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
- jedną osobą na stanowisku kierownika robót, posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą co najmniej 5 letnie
doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót w ww.
specjalności, a także posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji
kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej dwóch zadaniach,
polegających na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej w
ternie miejskim zurbanizowanym o długości sieci kanalizacji sanitarnej
co najmniej 400,00 m każde zadanie,
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego
Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018
r., poz. 1202 z późn. zm.), a także ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (tj. Dz. U. z 2018 poz. 2272 z póź. zm.).
5.15. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków odbywać się będzie na
zasadzie spełnia/nie spełnia warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub
we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk
osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją
o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3.1.
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, zgodnie z
wymaganiami warunków udziału w postępowaniu, wraz z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 7.3.2. Wykaz osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznik nr 6, zgodnie z
wymaganiami zawartymi w SIWZ. 7.3.3. Dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. 7.3.4. Odpis z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia –załącznik nr 8 do SIWZ, - dokument pełnomocnictwa w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), - dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie), chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp., - kosztorys ofertowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując
do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium w wysokości:
- dla Części 1 – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych),
- dla Części 2 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
9.1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 2018, poz. 110 z późn. zm).
9.2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w
podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BS Nasielsk nr:
27 8226 0008 0000 1746 2000 0034
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IZP.271.17.2020 - Część nr ………”
(należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy).
Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.
9.4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed
upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. Nr 109
/I piętro/.
9.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ
spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b
ustawy.
9.6.Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia
złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie
krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu
otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych,
nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie.
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Cena | 40,00 |
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
IV.5) ZMIANA UMOWY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Budowa ulicy Leśnej w Nasielsku |
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
Część nr: | 2 | Nazwa: | Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Leśnej w Nasielsku |
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
2020-12-01 15:22 | Joanna Prusinowska | Zamawiający w załączeniu zamieszcza informację o wyborze ofert najkorzystniejszej dla przedmiotowego postępowania |
2020-12-01 15:20 | Joanna Prusinowska | Zamawiający w załączeniu zamieszcza informację o odrzuceniu Wykonawców z przedmiotowego postępowania |
2020-11-23 16:29 | Joanna Prusinowska | Zamawiający w załączeniu zamieszcza wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą dla zadania ,, Przebudowa drogi gminnej ul. Leśna w Nasielsku - Część 1 Budowa ulicy Leśnej w Nasielsku, który został przesłany do wszystkich oferentów. |
2020-11-09 16:48 | Izabela Pająk-Drwęcka | W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części 2,, Budowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Leśnej w Nasielsku,, |
2020-11-09 16:42 | Izabela Pająk-Drwęcka | The message was withdrawn by the Buyer. |
2020-10-29 09:48 | Joanna Prusinowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert |
2020-10-22 15:25 | Joanna Prusinowska | W załączeniu zamieszczam odpowiedzi na zadane przez wykonawców pytania |
The number of page views: 1697
Announcements