Open Nexus Logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Create an account
  • Log in
    Forgot the password?
Open Nexus Logo
  • Create an account
  • Log in
    Forgot the password?
  • 11:40:22
    • PL
    • EN
  1. Main page
  2. Proceeding ID 385752
Your offer was not placed. Encryption of offer failed. Please try again later.
Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Get a deposit

Check how to do it - Video

Proceeding ID: 385752 : GZGKiM.3331-75/20.ZM Wymiana kotła centralnego ogrzewania i remont przewodu kominowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku komunalnym Grylewo 1, gm. Wągrowiec

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Agnieszka Ciemachowska
  • Organization
    Urząd Gminy Wągrowiec
  • Department
    GZGKIM
  • Message to the buyer

Terminy

  • Published
    2020-10-13 21:23:00
  • Placing offers
    2020-10-20 14:30:00
  • Opening of offers
    2020-10-20 14:35:00
  • Procedure
    Zapytanie ofertowe
  • Type
    Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



GZGKiM.3331-75/20.ZM                                                                                                       Wągrowiec, dnia 13 października 2020 r.

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :

zadanie pn.: ,, Wymiana kotła centralnego ogrzewania i remont przewodu kominowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku komunalnym Grylewo 11, gm. Wągrowiec”

1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne i roboty remontowo-budowlane w budynku komunalnym mieszkalnym (w dawnym dworcu PKP w Grylewie), polegające na: wymianie kotła centralnego ogrzewania, montażu wkładu kominowego, wymianie tynku na części ściany kominowej w lokalu mieszkalnym na piętrze wraz z malowaniem pomieszczenia. Szczegółowy zakres prac oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 3 – (kosztorys ofertowy, przedmiar robót). Przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia, jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku.

Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy  z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.

 

3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie 

 2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r.

5. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.


Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

6. WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.

7. FORMA SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.

8. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 20 października 2020 r. do godz. 14.30.

9. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena

b) Waga kryterium: 100%.

10. POZOSTAŁE INFORMACJE

Kontaktowanie się z Zamawiającym: a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

11. PODPISANIE UMOWY:

Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.

12. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

13. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

Załączniki:

1) Załącznik nr 1 - Druk oferty.

2) Załącznik nr 2 - Projekt Umowy

3) Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy, przedmiar

                                                                                                       Dyrektor

                                                                                     /Agnieszka Ciemachowska /

 

 

Attachments
Download all attachments

Name
Extension
Size (kB)
Publishing date
Source
Download
zał nr 3 - przedmiar.pdf pdf 134.4
2020-10-13 21:23:00
Proceeding
zał. nr 1 druk oferty.doc doc 49.5
2020-10-13 21:23:00
Proceeding
zał. nr 2 - projekt umowy.doc doc 89
2020-10-13 21:23:00
Proceeding
zaproszenie do złożenia oferty.doc doc 178.5
2020-10-13 21:23:00
Proceeding
zał. nr 1 druk oferty.doc doc 49.5
2020-10-13 21:23:00
Criterion
385752-protocol.pdf pdf 213.88
2020-10-22 19:29:16
Public message

Announcements Send a message to buyer

2020-10-22 19:29:16
Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: "Wymiana kotła centralnego ogrzewania i remont przewodu kominowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku komunalnym Grylewo 1, gm. Wągrowiec" (ID385752), wybrana została oferta złożona przez: Przemysława Wojciechowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski, Rąbczyn 107, 62-106 Rąbczyn. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

Załączniki

  • 385752-protocol.pdf

Subject of the request Importuj dane z XLS

Import offer

Import an XLS offer in 3 easy steps:

  1. Download Proceeding template
  2. Open and complete it on your computer
  3. Select the saved file and upload it below

Data saved in the XLS file will be imported into the offer submission form

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wymiana kotła centralnego ogrzewania i remont przewodu kominowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku komunalnym Grylewo 1, gm. Wągrowiec Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym w zaproszeniu do złożenia oferty. 1 building work - 0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

Currency rates NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2631 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zał. nr 1 druk ofert [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

2 Warunki zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem/am się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" 0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

3 Uprawnienia, wiedza i doświadczenie - Posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" 0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

4 Potencjał techniczny i ekonomiczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia - Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym i ekonomicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" 0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

5 Termin realizacji zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w Zaproszeniu do składania ofert . Proszę potwierdzić wpisując "TAK" 0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

6 Związanie ofertą - Uważam się związany/a niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" 0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

0

Attachment

Instructions for packing and dividing files

Get data from Gus

Attention

n this procedure, the time to accept offers has come to an end. The submitted offer will go to the submitted after time section.

The number of page views:
679
Unlock the form

Warning!

We have detected that this offer has already been submitted from the address: and has status: .
When submitting a new offer, the old will receive the Withdrawn status.
Do you want to continue submitting your new offer?
No

Ask private question to the buyer


0

Enter the code that was sent to the specified e-mail address

Invalid verification code

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

The verification code was not received? Send again

Sending the message means acceptance of the Conditions and Privacy policy of the platformazakupowa.pl operator.

The message hasn"t been sent

Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?

Attachments

OpenNexus Brand
  • Main Page
  • Rules and Policies
  • Privacy policy
  • Supplier support
  • FAQ
  • Contact

This site uses cookie files to provide best quality services. By continuing to use the site or clicking "accept", you agree to use them. Accepting cookies, you also accept files used in cooperation with our partner Google, which may transfer data, including potentially personal data, outside the European Union and the European Economic Area without an adequate level of personal data protection, in particular to the United States of America. (hereinafter: USA). Therefore, there is a possibility that unauthorized entities, including in particular the US government authorities, may gain access to this data. More information on the use of cookies and our partners can be found in our privacy policy.

Accept Reject