Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.272.14.2020 Dostawa energii elektrycznej do punktów poborów energii elektrycznej znajdujących się w obiektach jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego oraz obiektach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy i Żarowie z podziałem na zadania

Bernard Koczkodon
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2020 13:30:00
Składania : 24-11-2020 08:00:00
Otwarcia : 24-11-2020 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

POWIAT ŚWIDNICKI

58-100 Świdnica, ul. M. Skłodowskiej-Curie 7

tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27

e-mail: starostwo@powiat.swidnica.pl   web: www.powiat.swidnica.pl

ogłasza przetarg nieograniczony

na dostawę energii elektrycznej do punktów poborów energii elektrycznej znajdujących się w obiektach jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego oraz Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy i Żarowie z podziałem na zadania

(CPV  09.31.00.00 – 5 – elektryczność)


1. Wymagany termin realizacji od 01.03.2021 r. do dnia 29.02.2024 r.

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru z podziałem na następujące zadania:

- zadanie nr 1 dostawa energii elektrycznej do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy i Żarowie,

- zadanie nr 2 dostawa energii elektrycznej do obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego.


2.1 Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zm.).,

2.2. Wykonawca zawrze umowy dostawy energii elektrycznej z Zamawiającym i podmiotami wymienionymi 

w tabelach nr 1 i nr 2 w odniesieniu do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej określonych w załączniku wzoru umowy, tj. formularzu rzeczowo-cenowym.


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica


3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia:

O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

3.1. spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:

3.1.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Wykonawca, który wygra przetarg będzie zobowiązany do posiadania wszelkich niezbędnych koncesji i zezwoleń wymaganych prawem przez cały okres realizacji umowy.

3.1.2       sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

3.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej.

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

3.2.     O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy

b.  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1,2, 3, 4 i 8 ustawy


4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia

(Oświadczenia i Dokumenty muszą być sporządzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym)

4.1.         w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki 

w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty

4.1.1.     Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwanym dalej też: JEDZ) wypełnione w zakresie wskazanym przez Zamawiającego 

w punktach 3.1 i 3.2. stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 i 4.3.

4.2.         Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w  postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:

4.2.1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

4.2.2. oświadczenie, że Wykonawca ma lub będzie miał zawartą umowę z OSD, w ramach której OSD zapewnia Wykonawcy świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego i Podmiotów przez cały okres obowiązywania umowy

4.3.     Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w  postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:

4.3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,

4.3.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.3.3.  Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym  organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.3.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1, 4.3.2 i 4.3.3 składa dokumenty wystawione

w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

            a) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 

z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

            b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

            Dokumenty, o których mowa w pkt.4.3.4 lit.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3.4.lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

4.3.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.


4.4 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.


5.         Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:

dla zadania nr 1 –  40.000,00 zł (słownie zł: czterdzieści tysięcy)

dla zadania nr 2 –  20.000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy)

6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań


7. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

8. Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.

9. Nie zamierza się dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

10. Nie zamierza się dokonać ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

11. Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7, 

w przypadku podłączenia nowych odbiorników/punktów poboru energii

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

-      cena  – waga 60%,

-      termin płatności – 40%


13. Oferty należy składać za pomocą środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica., przy czym termin składania ofert upływa w dnu 24.11.2020 roku, o godzinie 08:00.  Oferty muszą być sporządzone w języku polskim

14. Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu  24.11.2020 roku o godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert i ich odczytanie. Odbędzie się ono w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Świdnicy, przy 

ul. M. Skłodowskiej – Curie 7, w pokoju 308 III piętro.

15.Termin związania ofertą ustala się na 60 dni liczone wraz z upływem terminu składania ofert.

16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 07.10.2020 r. i opublikowane w dniu 12.10.2020 r.



Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie o zamowieniu UNIA.pdf pdf 186.5 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ.doc doc 56 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
załącznik nr 2 JEDZ.doc doc 182 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
JEDZ espd-request.zip zip 88.96 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ.doc doc 29 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 umowa projekt.doc doc 50 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do projektu umowy _ formularz rzeczowo _ cenowy WK.xls xls 166 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do projektu umowy – formularz rzeczowo – cenowy..xlsx xlsx 32.17 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Informacje dla Wykonawcow.docx docx 20.23 2020-10-12 13:30:00 Postępowanie
SIWZ Energia.pdf pdf 654.26 2020-10-15 14:16:08 Postępowanie
Ogłoszenie energia.pdf pdf 353.28 2020-10-15 14:19:35 Postępowanie
Scan pyt i odp na strone int.PDF PDF 1206.96 2020-11-04 11:34:39 Publiczna wiadomość
Scan zestawienie złożonych ofert.PDF PDF 335.75 2020-11-24 11:40:36 Publiczna wiadomość
Scan zestawienie i ocena zlozonych ofert.PDF PDF 390.7 2020-12-03 09:19:03 Publiczna wiadomość
Scan powiadomienie o wyborze ofert.PDF PDF 397.87 2020-12-15 13:25:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-15 13:25 Bernard Koczkodon Powiadomienie o wyborze ofert

Scan powiadomienie o [...].PDF

2020-12-03 09:19 Bernard Koczkodon Zestawienie wraz z oceną złożonych ofert

Scan zestawienie i o [...].PDF

2020-11-24 11:40 Bernard Koczkodon Zestawienie złozonych ofert

Scan zestawienie zło [...].PDF

2020-11-04 11:34 Bernard Koczkodon Pismo WI.272.14.2020 z dnia 04.11.2020 - Pytania i odpowiedzi od 1 do 14

Scan pyt i odp na st [...].PDF

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 938