Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-10-2020 13:30:00 |
Składania : | 24-11-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2020 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
ogłasza przetarg
nieograniczony
na dostawę energii
elektrycznej do punktów poborów energii elektrycznej znajdujących się w
obiektach jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego oraz Samodzielnego
Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świdnicy i Żarowie z podziałem na zadania
(CPV 09.31.00.00 – 5 – elektryczność)
1. Wymagany termin realizacji od 01.03.2021 r. do dnia
29.02.2024 r.
2. Przedmiotem zamówienia
jest dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru z podziałem na
następujące zadania:
- zadanie nr 1 dostawa energii elektrycznej do Samodzielnego Publicznego Zespołu
Opieki Zdrowotnej w Świdnicy i Żarowie,
- zadanie nr 2 dostawa
energii elektrycznej do obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego.
2.1 Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych
w ustawie z
dnia
10 kwietnia
1997
r.
Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy
wykonawcze
do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja
2007 r.
w sprawie
szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U.
z 2007 r. nr 93, poz. 623 ze zm.).,
2.2. Wykonawca
zawrze umowy dostawy energii elektrycznej z Zamawiającym i podmiotami
wymienionymi
w tabelach nr 1 i
nr 2 w odniesieniu do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej
określonych w załączniku wzoru umowy, tj. formularzu rzeczowo-cenowym.
Specyfikacja istotnych warunków
zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy
wykluczenia:
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
3.1.
spełniają warunki
udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
3.1.1. kompetencji lub uprawnień
do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów,
Warunek zostanie uznany
za spełniony, jeśli Wykonawca dołączy do oferty aktualną koncesję na
prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną
wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Wykonawca, który wygra
przetarg będzie zobowiązany do posiadania wszelkich niezbędnych koncesji i
zezwoleń wymaganych prawem przez cały okres realizacji umowy.
3.1.2
sytuacji ekonomicznej lub
finansowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
3.1.3. zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca
oświadczy, że spełnia w/w warunek.
3.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a. nie
podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy
b. nie
podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1,2, 3, 4 i 8 ustawy
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć
Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz
braku podstaw wykluczenia
(Oświadczenia i Dokumenty muszą być sporządzone w postaci
elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
4.1.
w celu wstępnego
potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
w postępowaniu,
oferta musi zawierać następujące dokumenty
4.1.1.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w postaci Jednolitego
Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwanym dalej też: JEDZ) wypełnione w
zakresie wskazanym przez Zamawiającego
w punktach 3.1 i 3.2. stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymaganych w
pkt. 4.2 i 4.3.
4.2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:
4.2.1. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
4.2.2. oświadczenie,
że Wykonawca
ma lub będzie miał zawartą umowę z OSD, w ramach której OSD zapewnia Wykonawcy
świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego i Podmiotów przez cały
okres obowiązywania umowy
4.3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez
Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie
Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1
pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych które należy przedłożyć:
4.3.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy,
4.3.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny
dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
4.3.3.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub inny dokument
potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,
w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.3.4. Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.1, 4.3.2 i 4.3.3 składa dokumenty
wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie zalega z uiszczaniem
podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w
pkt.4.3.4 lit.b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3.4.lit. a
powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
4.3.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3.4, zastępuje się
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby.
4.4 Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje
potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawcy przekazują
zamawiającemu w terminie 3 dni
od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust.5 ustawy.
5.
Wymaga się wniesienia wadium w wysokości:
dla
zadania nr 1 – 40.000,00 zł (słownie zł: czterdzieści
tysięcy)
dla
zadania nr 2 – 20.000,00 zł (słownie zł:
dwadzieścia tysięcy)
6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć
ofertę na dowolną ilość zadań
7. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
8. Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.
9. Nie
zamierza się dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
10. Nie zamierza
się dokonać ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
11. Zamawiający
przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt. 7,
w przypadku podłączenia nowych odbiorników/punktów poboru energii
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-
cena – waga 60%,
-
termin płatności – 40%
13. Oferty
należy składać za pomocą środków komunikacji elektronicznej na Platformie
Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica., przy
czym termin składania ofert upływa w dnu 24.11.2020 roku, o godzinie 08:00. Oferty muszą być sporządzone w języku polskim
14.
Otwarcie ofert
rozpocznie się w dniu 24.11.2020
roku o godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Otwarcie ofert
jest jawne i nastąpi poprzez automatyczne odszyfrowanie ofert i ich odczytanie.
Odbędzie się ono w siedzibie Zamawiającego – Starostwie Powiatowym w Świdnicy,
przy
ul. M. Skłodowskiej – Curie 7, w pokoju 308 III piętro.
15.Termin
związania ofertą ustala się na 60 dni liczone wraz z upływem terminu składania
ofert.
16. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 07.10.2020 r. i opublikowane w dniu 12.10.2020 r.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-12-15 13:25 | Bernard Koczkodon | Powiadomienie o wyborze ofert |
2020-12-03 09:19 | Bernard Koczkodon | Zestawienie wraz z oceną złożonych ofert |
2020-11-24 11:40 | Bernard Koczkodon | Zestawienie złozonych ofert |
2020-11-04 11:34 | Bernard Koczkodon | Pismo WI.272.14.2020 z dnia 04.11.2020 - Pytania i odpowiedzi od 1 do 14 |
Komunikaty