Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GZGKiM.3331-82/20.DZ Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartodzieje dz. 75/25"

Agnieszka Ciemachowska
Urząd Gminy Wągrowiec Oddział: GZGKIM
Termin:
Zamieszczenia : 09-10-2020 12:15:00
Składania : 20-10-2020 14:30:00
Otwarcia : 20-10-2020 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


GZGKiM.3331-82/20.DZ Wągrowiec,                                                                                                         dnia 9 października 2020 r.

Zamawiający:

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu

62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62

reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu

ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji

sanitarnej w miejscowości Bartodzieje (dz. 75/25)”

1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie

na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r.,

poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora

Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w

sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki

Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji:

rozbudowy sieci wodociągowej (max 115 metrów) oraz sieci kanalizacji sanitarnej (max 170 metrów

sieci grawitacyjnej i max 170 metrów sieci tłocznej) w miejscowości Bartodzieje – na terenie działki

o numerze ewidencyjnym 75/25 obręb Bartodzieje, gmina Wągrowiec. Teren inwestycji położony jest

częściowo na terenie zespołu stanowisk archeologicznych nr 25, jednakże nie koliduje z

zaewidencjonowanym stanowiskiem archeologicznym.

2.2. Dla planowanej inwestycji Wójt Gminy Wągrowiec decyzją IGP.6733.6.2020.BD z 18 maja 2020 r.

ustalił lokalizację inwestycji celu publicznego. Decyzja stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego

zaproszenia. Opracowana dokumentacja techniczna, musi być zgodna z wydaną decyzją.

2.3. Do podstawowych obowiązków projektanta należy:

1) uzyskanie map do celów projektowych;

2) opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane,

ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego,

obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;

3) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia

budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne

wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w

przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki

projektowanego obiektu budowlanego;

4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 2, opracowań

projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony

zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie

zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem

architektoniczno-budowlanym;

5) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę

projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;

6) określenie obszaru oddziaływania obiektu;

7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie

wynikającym z przepisów;

8) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;

9) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektonicznobudowlanej

w zakresie:

a) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,

b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w

projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.

2.4. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego oraz

technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę

posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.

2.5. Dokumentacja techniczna składa się z:

a) Dokumentacji projektowej,

b) Kosztorysu inwestorskiego,

c) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra

Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony

zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w

przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.

2.6. Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:

a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i

zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich

wykonywania;

b) przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2

września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji

technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;

c) projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.

2.7. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu

dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego,

przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.

2.8. Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych

robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi,

które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali

architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których

odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których

mowa wyżej.

2.9. Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot

zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia

kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,

włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji

budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.

2.10. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu

budowlanego.

2.11. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia

robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:

a) odpowiednie szkice lub rysunki - w zależności od potrzeb;

b) trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektonicznobudowlanego

wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których

obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień,

pozwoleń i innych dokumentów;

c) kopię decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest wymagany,

uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez

sporządzającego projekt;

d) kopię zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:

- opracowania projektu - w przypadku projektanta,

- sprawdzenia projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;

e) oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z

obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

2.12. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w

ciągu 7 dni od daty dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.

2.13. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:

a) określenie granic działki lub terenu,

b) usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci

uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,

c) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,

d) układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów,

rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy

terenów sąsiednich,

e) informację o obszarze oddziaływania obiektu.

2.14. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:

a) układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów

budowlanych,

b) zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych,

c) charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,

d) opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,

e) projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,

f) charakterystykę ekologiczną.

2.15. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7

lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i przepisach wykonawczych.

1) Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona w 4 egzemplarzach w

wersji papierowej (3 egz. do złożenia w Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji

elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2) Pozostała dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w

wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.

2.16. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub

jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie

realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona –

w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.

2.17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

2.18.Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także

odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:

1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną

wiedzę i doświadczenie,

2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia

odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r.

4. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym

załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu

umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.

Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do

żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.

Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/,

lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.

Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen)

oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.

Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.

Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

5. WARUNKI ROZLICZENIA:

Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury

będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone

protokołem odbioru dokumentacji technicznej.

Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

6. FORMA SKŁADANIA OFERT:

Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie

https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,

7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 20 października 2020 r. do godz. 14.30.

8. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:

a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena

b) Waga kryterium: 100%.

9. POZOSTAŁE INFORMACJE

Kontaktowanie się z Zamawiającym:

c) w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu

formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel

Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),

d) w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta

platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach

od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

10. PODPISANIE UMOWY:

Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.

11. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania

ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin

składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało

wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia

niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

12. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27

kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w

sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r.

Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w

Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail:

gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki

Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we

wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email:

inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO

ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów

prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z

uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów

archiwalnych.

5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać

profilowaniu.

6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący

Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193

Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy

ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).

8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych

skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia

przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie

przepisów prawa.

Załączniki:

1) Załącznik nr 1 - Projekt Umowy

2) Załącznik nr 2 - Druk oferty.

3) Załącznik nr 3 - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego

                                                                                                                                         Dyrektor

                                                                                                                            /Agnieszka Ciemachowska /

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
3331-82.20.DZ - ZAPROSZENIE do złożenia ofert .pdf pdf 356.32 2020-10-09 12:15:00 Postępowanie
zał. nr 1 projekt umowy.docx docx 31.42 2020-10-09 12:15:00 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 50.5 2020-10-09 12:15:00 Postępowanie
zał. nr 3 decyzja IGP.6733.7.2020.BD.pdf pdf 466.78 2020-10-09 12:15:00 Postępowanie
zał. nr 2 - druk oferty .doc doc 50.5 2020-10-09 12:15:00 Kryterium
384599-protocol.pdf pdf 264.08 2020-10-22 20:23:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-22 20:23 Agnieszka Ciemachowska Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartodzieje dz.75/25" (ID384599), wybrana została oferta złożona przez: Tadeusza Przybyła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Usługowo - Projektowa Tadeusz Przybył, 62-100 Wągrowiec, ul. Reja 24. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska

384599-protocol.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartodzieje dz. 75/25" - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. nr 2 - druk ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Oferuję wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w Zaproszeniu do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
3 Okres związania ofertą - Uważam się związany niniejszą ofertą na okres 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
4 Akceptacja warunków zamówienia - Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zamówienia i przyjmuję określone w nim wymagania, zasady postępowania i warunki rozliczenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
5 Uprawnienia - Gwarantuję, że posiadam uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
6 Potencjał techniczny - Gwarantuję, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności umożliwiającymi wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem. Proszę potwierdzić wpisując "GWARANTJĘ" (0)
7 Akceptacja warunków umowy - Akceptuję warunki umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do Zaproszenia. Proszę potwierdzić wpisując "AKCEPTUJĘ" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 929