Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-10-2020 12:15:00 |
Składania : | 20-10-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 20-10-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-82/20.DZ Wągrowiec, dnia 9 października 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: „Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji
sanitarnej w miejscowości Bartodzieje (dz. 75/25)”
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie
na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r.,
poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w
sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla planowanej inwestycji:
rozbudowy sieci wodociągowej (max 115 metrów) oraz sieci kanalizacji sanitarnej (max 170 metrów
sieci grawitacyjnej i max 170 metrów sieci tłocznej) w miejscowości Bartodzieje – na terenie działki
o numerze ewidencyjnym 75/25 obręb Bartodzieje, gmina Wągrowiec. Teren inwestycji położony jest
częściowo na terenie zespołu stanowisk archeologicznych nr 25, jednakże nie koliduje z
zaewidencjonowanym stanowiskiem archeologicznym.
2.2. Dla planowanej inwestycji Wójt Gminy Wągrowiec decyzją IGP.6733.6.2020.BD z 18 maja 2020 r.
ustalił lokalizację inwestycji celu publicznego. Decyzja stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego
zaproszenia. Opracowana dokumentacja techniczna, musi być zgodna z wydaną decyzją.
2.3. Do podstawowych obowiązków projektanta należy:
1) uzyskanie map do celów projektowych;
2) opracowanie dokumentacji technicznej w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane,
ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego,
obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) zapewnienie, w razie potrzeby, udziału w opracowaniu projektów osób posiadających uprawnienia
budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne
wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w
przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki
projektowanego obiektu budowlanego;
4) wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez osoby, o których mowa w pkt 2, opracowań
projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektu budowlanego, oraz zapewnienie
zgodności projektu technicznego z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem
architektoniczno-budowlanym;
5) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę
projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
6) określenie obszaru oddziaływania obiektu;
7) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie
wynikającym z przepisów;
8) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
9) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub organu administracji architektonicznobudowlanej
w zakresie:
a) stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w
projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
2.4. Projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego oraz
technicznego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę
posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności.
2.5. Dokumentacja techniczna składa się z:
a) Dokumentacji projektowej,
b) Kosztorysu inwestorskiego,
c) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126)., w
przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane.
2.6. Dokumentacja projektowa, składać się będzie z:
a) planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i
zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich
wykonywania;
b) przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2
września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
c) projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami.
2.7. Projekty wykonawcze powinny uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu
dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego,
przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych.
2.8. Projekty wykonawcze powinny zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych
robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi,
które dotyczą: części obiektu, rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych, detali
architektonicznych oraz urządzeń budowlanych oraz instalacji i wyposażenia technicznego, których
odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające na potrzeby, o których
mowa wyżej.
2.9. Projekty wykonawcze, w zależności od zakresu i rodzaju robót budowlanych stanowiących przedmiot
zamówienia, dotyczą przygotowania terenu pod budowę, robót budowlanych w zakresie wznoszenia
kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz robót w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
włącznie z robotami wykończeniowymi w zakresie obiektów budowlanych, robót w zakresie instalacji
budowlanych, robót związanych z zagospodarowaniem terenu.
2.10. Wymagania dotyczące formy projektów wykonawczych przyjmuje się odpowiednio jak dla projektu
budowlanego.
2.11. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wszystkie niezbędne dokumenty do zgłoszenia
robót w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu:
a) odpowiednie szkice lub rysunki - w zależności od potrzeb;
b) trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektonicznobudowlanego
wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, których
obowiązek dołączenia wynika z przepisów odrębnych ustaw, lub kopiami tych opinii, uzgodnień,
pozwoleń i innych dokumentów;
c) kopię decyzji o nadaniu projektantowi lub projektantowi sprawdzającemu, jeżeli jest wymagany,
uprawnień budowlanych w odpowiedniej specjalności potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez
sporządzającego projekt;
d) kopię zaświadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7, aktualnego na dzień:
- opracowania projektu - w przypadku projektanta,
- sprawdzenia projektu - w przypadku projektanta sprawdzającego;
e) oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu zgodnie z
obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2.12. Za zgłoszenie robót w Starostwie odpowiedzialny jest Zamawiający. Zamawiający złoży dokumenty w
ciągu 7 dni od daty dostarczenia mu kompletu dokumentacji przez Wykonawcę.
2.13. Projekt zagospodarowania działki lub terenu, obejmuje:
a) określenie granic działki lub terenu,
b) usytuowanie, obrys i układy istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym sieci
uzbrojenia terenu, oraz urządzeń budowlanych sytuowanych poza obiektem budowlanym,
c) sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków,
d) układ komunikacyjny i układ zieleni, ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów,
rzędnych i wzajemnych odległości obiektów, w nawiązaniu do istniejącej i projektowanej zabudowy
terenów sąsiednich,
e) informację o obszarze oddziaływania obiektu.
2.14. Projekt architektoniczno-budowlany obejmuje:
a) układ przestrzenny oraz formę architektoniczną istniejących i projektowanych obiektów
budowlanych,
b) zamierzony sposób użytkowania obiektów budowlanych,
c) charakterystyczne parametry techniczne obiektów budowlanych,
d) opinię geotechniczną oraz informację o sposobie posadowienia obiektu budowlanego,
e) projektowane rozwiązania materiałowe i techniczne mające wpływ na otoczenie, w tym środowisko,
f) charakterystykę ekologiczną.
2.15. Dokumentacja, o której mowa wyżej powinna odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 7
lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) i przepisach wykonawczych.
1) Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 2.5 a) winna być dostarczona w 4 egzemplarzach w
wersji papierowej (3 egz. do złożenia w Starostwie i jeden egz. dla Zamawiającego) oraz w wersji
elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.
2) Pozostała dokumentacja winna być dostarczona w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz w
wersji elektronicznej, umożliwiającej odczyt w powszechnie dostępnym oprogramowaniu.
2.16. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dokonania poprawek w przygotowanej dokumentacji, lub
jej uzupełnienia w przypadku błędów lub braku przyjętych rozwiązań, zauważonych na etapie
realizacji robót. Ewentualne inne zmiany (wynikające z woli Zamawiającego) Wykonawca dokona –
w ramach nadzoru autorskiego stanowiącego odrębne zlecenie.
2.17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.18.Prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także
odpowiedzialność Stron zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną
wiedzę i doświadczenie,
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia
odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonanie usługi.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2020 r.
4. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto przedstawionej na druku oferty, stanowiącym
załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu
umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do
żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/,
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen)
oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
5. WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury
będzie wykonanie usługi zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru dokumentacji technicznej.
Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
6. FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie
https://gzgkimwagrowiec.pl/ lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 20 października 2020 r. do godz. 14.30.
8. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
9. POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu
formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel
Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia.
11. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania
ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin
składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało
wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
12. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r.
Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail:
gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we
wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email:
inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO
ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów
prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z
uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów
archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać
profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący
Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych
skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia
przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie
przepisów prawa.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Projekt Umowy
2) Załącznik nr 2 - Druk oferty.
3) Załącznik nr 3 - Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
2020-10-22 20:23 | Agnieszka Ciemachowska | Informacja o wyborze oferty: Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.: Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bartodzieje dz.75/25" (ID384599), wybrana została oferta złożona przez: Tadeusza Przybyła prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Pracownia Usługowo - Projektowa Tadeusz Przybył, 62-100 Wągrowiec, ul. Reja 24. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska |
Komunikaty