Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZ / 1 / 2020 Zakup sprzetu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków indywidualnej w ramach projektu pn.: "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19"

Awatar Pracownika
Jolanta Wójcik
Powiat Poddębicki
Termin:
Zamieszczenia : 14-08-2020 11:46:00
Składania : 19-08-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

                                                         Poddębice, dnia 14 sierpnia 2020 r.                                                               

 

          

Zapytanie ofertowe nr OZ / 1 / 2020

( dotyczy zamówienia sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej)

 

W związku realizacją projektu pn.”Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9IV: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę zakupu sprzętu komputerowego,  urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej – w podziale na części.

Podstawę zapytania stanowi §12 Regulaminu postępowania w zakresie zamówień publicznych (Uchwała nr 154/1234/14 Zarządu Powiatu w Poddębicach z dnia 15 maja 2014 r.).

 

I.                    ZAMAWIAJĄCY

Powiat Poddębicki, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 NIP 828-135-60-97;  REGON 730934826

 

II.                  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.       Przedmiotem zamówienia jest dostawia sprzętu, który będzie służyć dzieciom w pieczy zastępczej, z przeznaczeniem do nauki, wyrównywania braków szkolnych, podnoszenia kompetencji i organizacji czasu wolnego oraz środków ochrony indywidualnej do bezpośredniej walki z epidemią, z możliwością podziału na części tj.:

-        w części 1: sprzętu komputerowego,

-        w części 2: urządzeń wielofunkcyjnych,

-        w części 3: telewizorów,

-         w części 4: środków ochrony indywidualnej (tj. maseczek ochronnych, rękawiczek jednorazowych, płynów dezynfekcyjnych).

 

2.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.

3.   W ramach zamówienia zostanie wybrany Sprzedawca, który złoży najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę cenową na całość zamówienia lub poszczególne części zamówienia wymienione w pkt. 1.

4.    Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cena powinna zawierać cenę brutto, w tym cenę netto plus stawkę oraz podatek VAT.

5.   Zakup sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów oraz środków ochrony indywidualnej, o których mowa wyżej realizowany będzie na podstawie umów zawartych ze sprzedawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

6.  Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

 

III.                TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 27.08.2020 r.

 

IV.                OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

        1.       Oferent powinien przygotować ofertę Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4 do niniejszego       zapytania.

         2.       Oferta powinna:

- być opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

- być podpisana czytelnie lub elektronicznie przez Sprzedawcę lub osobę przez niego upoważnioną (pełnomocnictwo).    

         3.       Cena oferowana netto i brutto przedstawiona przez Oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i odnosić się odrębnie do każdej części zapytania ofertowego.

        4.       Ofertę można złożyć na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia. W Formularzu ofertowym (załącznik nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4)  Oferent przedkłada tylko tę część  dokumentu, która odnosi się do tej części/lub tych części zamówienia, na które składa ofertę.

        5.       Złożona oferta musi być kompletna tzn. obejmować wszystkie elementy przynależne do danej części przedmiotu zamówienia (zgodnie ze specyfikacją w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego), na którą składana jest oferta.   

        6.       Dokumenty określone w pkt 3b Formularza ofertowego tj. aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, Oferent składa tylko raz, niezależnie od ilości części zamówienia, na które składa ofertę.


V.                  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.  Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na  adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 oraz elektronicznie przez platformę” www.platformazakupowa.pl/pn/poddebicki do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godziny 1000  wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.

Oferta w formie papierowej powinna zostać złożona w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

2.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

3.       Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

5.       Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.poddebice.biuletyn.net, w zakładce zamówienia publiczne.

 

VI.                INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.poddebice.biuletyn.net, w zakładce aktualności -zamówienia publiczne. Oferent, którego oferta zostanie wybrana do realizacji dodatkowo zostanie powiadomiony telefonicznie.

 

VII.              DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Katarzyna Torzewska pod numerem telefonu 43 678 78 39 oraz adresem email: zdrowie@poddebicki.pl

 

VIII.            ZAŁĄCZNIKI

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zał. 1.
  2. Wzory umów sprzedaży dla danej części - zał. 2.
  3. Wzór formularza ofertowego – zał. 3.1, 3.2, 3.3, 3.4

 

IX.                Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


UWAGA!

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków lub może zostać unieważnione  w całości lub w danej części bez podania przyczyny



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 43 678 78 39

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe nr OZ.1.2020.pdf pdf 691.2 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
Wzór umowy załącznik nr 2.pdf pdf 987.67 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
zal nr 1 opis przedmiotu zamowienia.docx docx 48.96 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
zal nr 3.1 Formularz ofertowy cz 1.docx docx 51.83 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
zal nr 3.2 Formularz ofertowy cz 2.docx docx 48.58 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
zal nr 3.3 Formularz ofertowy cz 3.docx docx 48.4 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
zal nr 3.4 Formularz ofertowy cz 4.docx docx 49.11 2020-08-14 11:46:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert OZ.1.2020.pdf pdf 628.17 2020-08-19 15:48:17 Publiczna wiadomość
Wyniki OZ.1.2020.pdf pdf 623.05 2020-08-21 13:23:31 Publiczna wiadomość
Wyniki część 4.pdf pdf 208.02 2020-08-24 16:10:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-24 16:10 Jolanta Wójcik Wyniki w postępowaniu nr OZ.1.2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: "Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” na część 4.
Wykonawców składających oferty w postępowaniu na część 4 proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości

Wyniki część 4.pdf

2020-08-21 13:23 Jolanta Wójcik Wyniki w postępowaniu nr OZ.1.2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: "Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” na część 1, część 2 i część 3.

Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania wiadomości

Wyniki OZ.1.2020.pdf

2020-08-20 14:11 Romana Dominiak Zamawiający informuję, że w zapytaniu ofertowym nr OZ/1/2020 z dnia 14.08.2020 r. na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych, telewizorów i środków ochrony indywidualnej w ramach projektu pn.: „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w części V Miejsce oraz termin składania ofert, pkt. 1 zaistniała omyłka pisarska:
- jest : "Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 oraz elektronicznie przez platformę” www.platformazakupowa.pl/pn/poddebicki do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godziny 10.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.";
- powinno być: "Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem: poczty, kuriera lub osobiście na adres: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 lub elektronicznie przez platformę” www.platformazakupowa.pl/pn/poddebicki do dnia 19 sierpnia 2020 r. do godziny 10.00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty."

Jednocześnie Zamawiający informuje, że do ww. postępowania nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2020-08-19 15:48 Jolanta Wójcik Informacja z otwarcia ofert z postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego OZ.1.2020

Informacja z otwarci [...].pdf

2020-08-18 10:07 Jolanta Wójcik Do Zamawiającego w dniu 17.08.2020 r. wpłynęło pytanie od Wykonawcy o treści :

Pytanie nr 1
„Czy zamawiający dopuści do postępowania komputer, który nie posiada wewnętrznej karty LAN? Chcę zaoferować komputery, które będą posiadały zewnętrzną kartę sieciową pod USB. „

Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający nie dopuszcza do postępowania komputerów, które posiadają zewnętrzną kartę sieciową LAN zasilaną z portu USB.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Laptopy Część 1 - laptopy: -Ilość sprzętu: 47 sztuk -Procesor: spełniający wartość punktową podaną na stronie cpubenchmark.net na poziomie minimum 6 270 -Przekątna ekranu: min 15,6” (FullHD) -Pamięć RAM: min. 8GB -Dysk twardy: min. 240 GB SSD -Złącza: Combo jack (wejście/wyjście audio), HDMI x 1, USB min. 2 szt. -Łączność: Bezprzewodowa WIFI oraz karta sieciowa 10/100 Mbps Ethernet (LAN) -Wbudowana kamera i mikrofon: TAK -System Operacyjny: min. Windows 10 Home PL -Akcesoria do każdego laptopa: zasilacz, torba na laptopa, mysz komputerowa na USB -Gwarancja: min. 24 miesiące Wymaga się złożenia oferty na łącznie 47 sztuk laptopów (nie jest wymagane, aby oferowany sprzęt pochodził od jednego producenta - w przypadku zaoferowania sprzętu od różnych producentów należy wypełnić tabelę w Formularzu ofertowych – zał. nr 3.1, adekwatnie dla danego producenta). 1 dostawa - (0)
2 Urządzenia wielofunkcyjne Część 2 - urządzenie wielofunkcyjne : -Ilość sprzętu: 3 sztuki -Technologia druku: atramentowa (kolorowa) -Funkcje urządzenia: drukarka, skaner, kopiarka -Złącza: USB typ B (port drukarki) -Obsługiwany format papieru: A4 -Szybkość druku w czerni: min. 10 str./min -Szybkość druku w kolorze: min. 6 str./min -Wyposażenie: instrukcja obsługi w j. polskim, toner startowy, kabel zasilający, kabel USB A-B -Gwarancja: min. 24 miesięcy 1 dostawa - (0)
3 Telewizory Część 3 – telewizory: -Ilość sprzętu: 4 sztuki -Ekran: od 40 do 43 cali, min. Full HD 1920x1080 -Tuner: DVB-T2, DVB-S2, DVB-C, analogowy -Smart TV: tak -Wi-Fi: tak -Menu w języku polskim: tak -Złącza wejścia/wyjścia: HDMI: min. 2 szt. USB: min. 2 szt. Złącze Ethernet (LAN): tak Złącze komponentowe: tak -Klasa energetyczna: A+ -Wyposażenie: pilot, podstawa, instrukcja obsługi w języku polskim -Gwarancja: min. 24 miesiące 1 dostawa - (0)
4 Środki ochrony indywidualnej Część 4 -środki ochrony indywidualnej a)maseczki niemedyczne ochronne -ilość - 1350 sztuk maseczki niemedyczne powinny spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Zdrowia, dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19 b)rękawice ochronne jednorazowe -ilość – 6750 szt. -rozmiar min. „M” -rękawice powinny spełniać wymagania określone przez Ministerstwo Zdrowia, dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19 c)płyny dezynfekujące do rąk -ilość: 81 litrów -pojemność: min. 0,5 l -produkt zakwalifikowany do kategorii I grupa 1, zgodnie z Wykazem produktów biobójczych dostępnym na stronie Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych pod adresem: http://bip.urpl.gov.pl/pl/biuletyny-i-wykazy/produkty-biob%C3%B3jcze 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 27.08.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wymagany załącznik - formularz ofertowy - Należy załączyć formularze ofertowe dotyczące części na które złożono ofertę (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wymagany załącznik - Należy dołączyć odpis z KRS lub CEiDG (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Wymagany załącznik - zdjęcia, parametry techniczne sprzętu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1478