1)naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną na
budynkach stacji transformatorowych przy pompowniach P1 i P2,
2)remont pomieszczeń przepompowni P1 – (pomieszczenie
socjalne, magazynowe, skratek, urządzeń sterowniczych) polegający na: skuciu,
odgrzybianiu i nałożeniu nowych tynków, wykonaniu otworów wentylacyjnych
zakończonych kratkami, malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi,
3)przeniesienie bramy wjazdowej przy pompowni PP,
Całość zgodnie z
– załącznikiem nr 1 do siwz (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz
załącznikiem nr 2 do siwz (kosztorys ofertowy).
Wszystkie materiały podstawowe i
pomocnicze niezbędne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca po uzyskaniu zgody
Zamawiającego.
Materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą być
zgodne ze specyfikacją opisaną w dokumentacji.
Wszystkie materiały użyte do realizacji zadania, muszą być zgodne z PN
i PN-EN. Wykonawca
stosowne dokumenty załączy do protokołu odbioru. Zamawiający zastrzega sobie
prawo do kontroli jakości materiałów użytych do wykonania zadania.
Wykonawca zobowiązany
jest do oddania do zagospodarowania lub/i unieszkodliwienia powstałych odpadów.
Wykonawca jest wytwórcą odpadów w myśl ustawy o
odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). Do
dokumentów odbiorowych Wykonawca złoży oświadczenie o zagospodarowaniu odpadów
oraz kartę odpadu.
Sposób składania ofert - oferty wraz z załącznikami należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie zapytania o cenę na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w
sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych,
dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na
stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do
udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843).
W
przypadku problemów technicznych związanych z obsługą Platformy
zakupowej należy kontaktować się bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta
- tel. 22/101 02 02.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Ogłoszenie.pdf
pdf
3010
2020-08-13 13:59:00
Postępowanie
Publikacja.pdf
pdf
2205.23
2020-08-13 13:59:00
Postępowanie
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf
pdf
324.18
2020-08-24 13:52:29
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf
pdf
304.58
2020-08-25 12:15:51
Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty