Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-46-2020 Wymiana wykładziny w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

Termin:
Zamieszczenia : 12-08-2020 09:44:00
Składania : 21-08-2020 10:03:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego stanowiących integralną część postępowania.

 I PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Wymiana wykładziny w budynku biurowym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

II ZAŁĄCZNIKI

Opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1

Wzór umowy – załącznik nr 2

Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego – załącznik nr 3

III WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy:

1)      Oferent wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) co najmniej 2 zamówienia polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto oraz potwierdzą to dowodami, że zamówienie zostało wykonane należycie.

2)      Oferent zagwarantuje gwarancję na wykonane prace montażowe na okres, co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

2.    Oferent spełni warunek, gdy:

1)      w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

2)      przed podpisaniem umowy na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.

IV KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT

1)      W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium:

Cena [C]                                                                      – waga kryterium 80%

Termin gwarancji na prace montażowe [G]          – waga kryterium 20%

2)      Ocena ofert dokonywana będzie wg. następującego wzoru:

P= Cmin/C x 80 + G [pkt.]

P -  Ilość punktów przyznanych w ocenianej ofercie,

Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród ocenianych ofert,

C - cena brutto ocenianej oferty,

-        maksymalna możliwa do uzyskania suma punktów [80 pkt] w kryterium [C].

G- Okres gwarancji na wykonane prace montażowe, Zamawiający przyzna:

10 pkt - gdy Oferent zaoferuje okres gwarancji 36 m-cy,

15 pkt - gdy Oferent zaoferuje okres gwarancji 48 m-cy,

20 pkt - gdy Oferent zaoferuje okres gwarancji 60 m-cy,

-        maksymalna możliwa do uzyskania suma punktów [20 pkt] w kryterium [G].

3)      Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

V WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: tel. 22 553 78 66).

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA.pdf pdf 422.05 2020-08-12 09:44:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-BA-46-2020.pdf pdf 477.03 2020-08-12 09:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-46-2020.pdf pdf 543.32 2020-08-12 09:44:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-46-2020.pdf pdf 583.15 2020-09-08 13:55:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-08 13:55 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty - sprawa WSA-ZP-BA-46-2020

Informacja o wyborze [...].pdf

2020-08-18 08:17 Krzysztof Antczak Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający w trybie zapytania ofertowego nr sprawy WSA-ZP-BA-46-2020 udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.

Pytania z dnia 18.08.2020
- Czy w postępowaniu na wymianę 1000 m2 wykładzin w płytce w WSA można oferować wykładzinę równoważną czy wyłącznie tę podaną w opisie przedmiotu zamówienia?
- czy zamawiający dopuszcza możliwość zamiany wykładziny na inną z zachowaniem podobnej kolorystyki o parametrach takich samych lub wyższych.

Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że posiada wykładzinę wskazaną w postępowaniu do ułożenia. Prace, które obejmuje zamówienie zostały opisane w pkt. 2 Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy.

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób ustalonych zasad postępowania, a także przedmiotu zamówienia, w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana wykładziny dywanowej Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) 1000 m^2 - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 20% Gwarancję na wykonane prace montażowe licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Należy wpisać: 36 lub 48 lub 60 pod rygorem odrzucenia oferty. (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczamy, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania wykonaliśmy co najmniej 2 zamówienia polegające na ułożeniu wykładziny obiektowej w budynkach użyteczności publicznej, o wartości sumarycznej co najmniej 50000,00 zł brutto oraz potwierdzimy to dowodami na wezwanie, że zamówienie zostało wykonane należycie - proszę potwierdzić wpisując: TAK. (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 548