Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-08-2020 14:35:00 |
Składania : | 21-08-2020 11:00:00 |
Otwarcia : | 21-08-2020 11:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-08-12 14:03 | Jarosław Bula |
Zamawiający
zmienia
treść
Opisu
Przedmiotu
Zamówienia
jak
niżej: Było: 5.2. W razie wykrycia lub ujawnienia się w okresie gwarancji wad w wykonanej usłudze (np. odpryski lakieru, rdzewienie, pęknięcia, utlenianie aluminium), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt usługi lakierniczej celem usunięcia tych wad w terminie 3 dni od daty złożenia reklamacji. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wydłużenie terminu usunięcia wad. Ma być: 5.2. W razie wykrycia lub ujawnienia się w okresie gwarancji wad w wykonanej usłudze (np. rdzewienie, pęknięcia), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt usługi lakierniczej celem usunięcia tych wad w terminie 3 dni od daty złożenia reklamacji. Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wydłużenie terminu usunięcia wad. |
Komunikaty