Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z Boguszowa-Gorc do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle

Sabina Piekarska
Gmina Miasto Boguszów-Gorce Department: Centrum Obsługi Jednostek
Deadlines:
Published : 06-07-2020 12:20:00
Placing offers : 07-07-2020 16:05:51
Offers opening : 14-07-2020 11:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Centrum Obsługi Jednostek w Boguszowie-Gorcach zaprasza do złożenia oferty cenowej na transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z Boguszowa-Gorc do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle


I ZAMAWIAJĄCY

Centrum Obsługi Jednostek w  Boguszowie-Gorcach

ul. Ludwika Waryńskiego 10                              

58-370 Boguszów-Gorce

tel. +48 74 842 11 07 sekretariat wew. 21

www.bip.coj.boguszow-gorce.pl

 

II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie jest prowadzone zgodnie z przepisami art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r, poz. 1843 ze zm.).

 

III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Przedmiotem zamówienia jest transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Boguszów-Gorce do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, Nowe Siodło 73, 58-350 Mieroszów i z powrotem.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 60130000-8 - usługi  w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

2.     Długość jednego kursu w jedną stronę wynosi około 22 km. Dziennie planowane jest wykonywanie 2 kursów zgodnie z poniższym:

1)   ok. godz. 7:00 – 7:15 wyjazd z Boguszowa-Gorc i transport dzieci Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Nowym Siodle.

2)   ok. godz. 15:10 wyjazd spod Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle i transport dzieci do Boguszowa-Gorc.

3.     Usługa obejmuje opiekę nad przewożonymi uczniami w drodze do i z w/w szkoły oraz pomoc w doprowadzeniu do i ze szkoły.

4.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin dowozu w ramach w/w kursów oraz zmianę liczby przewożonych dzieci w ramach możliwości środka transportu zaproponowanego przez wyłonionego Wykonawcę.

5.   W sytuacji zgłoszonej przez rodzica/rodziców przewożonego ucznia/uczniów nieobecności trwającej dłużej niż dzień Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kursów o dni, w których ze względu na nieobecność ucznia/uczniów nie ma konieczności dowozu do szkoły.

 

IV WARUNKI REALIZACJI USŁUGI

 

1.  Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.

2.    Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być świadczona sprawnym technicznie pojazdem samochodowym (aktualny przegląd techniczny) o minimalnej liczbie osób siedzących 6 + kierowca, spełniającym wymogi bezpieczeństwa i ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U z 2020 r., poz. 110 ze zm.).

3.     Usługa objęta niniejszym zamówieniem musi być wykonywana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do jej świadczenia tj. prawo jazdy odpowiednie do kategorii pojazdu, który Wykonawca zaproponuje do świadczenia usługi, aktualne uprawnienia -  świadectwo kwalifikacyjne jeżeli kierowanie zaproponowanym przez Wykonawcę pojazdem tego wymaga, aktualne badania lekarskie oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem odpowiednim do kategorii pojazdu zaproponowanego przez Wykonawcę.

4.   W przypadku awarii środka transportowego wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych poszczególnych kursów.

5.     Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci.

6.  Wykonawca ponosi odpowiedzialność i wszelkie koszty z tytułu strat materialnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy.

7. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów) a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia.

 

 V TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia 01 września 2020 r. do dnia 25 czerwca 2021 r. z wyłączeniem dni wolnych od nauki szkolnej.

 VI WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW KTÓRE NALEŻY DOSTARCZYĆ, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

1.     Oferta powinna zawierać:

Ø  formularz ofertowy stanowiący – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego;

Ø  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  stanowiące załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego;

Ø  oświadczenie o dysponowaniu osobą/osobami posiadającą/posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe do świadczenia tego typu usług oraz odpowiednie doświadczenie (tj. prawo jazdy odpowiednie do kategorii pojazdu, który Wykonawca zaproponuje do świadczenia usługi, aktualne uprawnienia -  świadectwo kwalifikacyjne jeżeli kierowanie zaproponowanym przez Wykonawcę pojazdem tego wymaga, aktualne badania lekarskie oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu pojazdem odpowiednim do kategorii pojazdu zaproponowanego przez Wykonawcę) wraz z informacją o podstawie dysponowania niniejszą osobą stanowiące załączniki Nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;

Ø  oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim pojazdem do wykonania usługi stanowiące załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego;

Ø  dokumenty określające charakter i stan prawny Oferenta, zezwalający na występowanie w obrocie prawnym, takie jak: dokument rejestrowy określający miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Oferenta oraz pełnomocnictwa osób upoważnionych zgodnie z dokumentem rejestrowym do reprezentowania i podejmowania decyzji w imieniu;

Ø  ważną  licencję/zezwolenie na wykonywanie przewozu osób objętych przedmiotem zamówienia;


Kopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta zgodnie z zasadą reprezentacji Oferenta.

 

VII  KRYTERIUM OCENY OFERT

Kryterium oceny ofert stanowi cena  - 100%

Ilość punktów przyznana w kryterium, o których mowa w pkt 1 będzie obliczana na podstawie stosunku najniższej ceny spośród złożonych ofert do zaoferowanych według poniższego wzoru:

K= (C min/C) x 100  gdzie:

K = ilość punktów przyznana danemu wykonawcy,

C min = najniższa cena za jeden dzień dowozu spośród cen ofert złożonych

C = cena oferty ocenianej,

przy czym 1% = 1 punkt.

                                                                            

VIII OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

W formularzu ofertowym należy podać cenę ofertową netto i brutto w PLN za 1 dzień dowozu (2 kursy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – punkt III podpunkt 2 niniejszego zapytania ofertowego). Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym koszty dojazdu na miejsce wykonania usługi oraz ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także ryzyko oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 

IX  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 

Oferty należy składać elektronicznie na platformie zakupowej zamawiającego, lub pisemnie w siedzibie zamawiającego, ul. Ludwika Waryńskiego 10, 58-370 Boguszów-Gorce (II piętro) w godzinach urzędowania w terminie do dnia 14.07.2020 r. do godz. 11:00. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, po dokonaniu jednego uzupełnienia na wezwanie Zamawiającego.

W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data wpływu do COJ-u.

 

X  INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:

Postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje składane przez wykonawcę i zamawiającego, elektronicznie, bądź osobiście, wymagają formy pisemnej.

 

XI POZOSTAŁE INFORMACJE:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zamówienia bez podania przyczyny.

 

XII OSOBA DO KONTAKTU:

 

Sabina Piekarska, tel. 74 842-11-07 wew.22

e-mail: s.piekarska@coj.boguszow.eu

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zaproszenie do składania ofert.pdf pdf 240.34 2020-07-06 12:20:00 Proceeding
Załacznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 48 2020-07-06 12:20:00 Proceeding
Załacznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy.doc doc 36.5 2020-07-06 12:20:00 Proceeding
Załacznik nr 3 - Wykaz osób.doc doc 43.5 2020-07-06 12:20:00 Proceeding
Załacznik nr 4 - Oświadczenie o posiadaniu odpwoiedniego pojazdu.doc doc 45 2020-07-06 12:20:00 Proceeding

Announcements

2020-07-07 16:05 Sabina Piekarska Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zapytanie ofertowe na transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z Boguszowa-Gorc do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle zostaje anulowane z powodu zmiany warunków i przedmiotu zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Transport uczniów Transport 4-5 niepełnosprawnych uczniów z Boguszowa-Gorc do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Siodle 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 619