Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zapytanie poniżej progu - usługi Opracowanie dokumentacji budowlanej - remont pomieszczeń nr 107 i 0123 w budynku Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Mickiewicza 64/66 w Szczecinie

Deadlines:
Published : 24-06-2020 09:41:00
Placing offers : 10-07-2020 10:30:00
Offers opening : 10-07-2020 10:35:00
Procedure:
Type: Construction work

Requirements and specifications

W imieniu Uniwersytetu Szczecińskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na: Opracowanie dokumentacji budowlanej - remont pomieszczeń nr 107 i 0123 w budynku Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecinskiego  przy ul. Mickiewicza 64/66 w Szczecinie. Szczegóły zamówienia w załączniku - zapytanie ofertowe.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty i niepodpisania umowy na wykonanie prac bez podania przyczyny.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 90 dni od podpisania umowy; 

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;

- termin związania ofertą - 60 dni;

- osoby projektujące muszą posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie wszystkich branż budowlanych i specjalności oraz być członkami właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił listę projektantów wszystkich branż i specjalności wraz z numerami uprawnień;

- projekt wymaga niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń przez wymaganych rzeczoznawców;

- Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed umieszczeniem oferty na platformie zakupowej. Wizję lokalną można uzgodnić z Kierownikiem obiektu - Jan Wieczorek - tel.: 91 444 18 37

- oferty należy składać tylko w wersji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający nie przyjmuje ofert w wersji papierowej;


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.docx docx 19.64 2020-06-24 09:41:00 Proceeding

Announcements

2020-07-09 14:41 Marek Badurski Wykonawca zadał nastepujace pytania:
- czy w budynkach istnieją układy wentylacji mechanicznej?
- czy Inwestor posiada inwentaryzacje budynków lub inne dokumentacje z rzutami kondygnacji poszczególnych budynków?
- jaka jest powierzchnia przebudowywanych pomieszczeń?
Odpowiedź Zamawiającego:
- wentylacja mechaniczna jest w budynku w wybranych pomieszczeniach, lecz nie ma wentylacji w remontowanych pomieszczeniach 107 i 0123,
- Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją i rzutami pomieszczeń,
- powierzchnia sali 107 = 97 m2, natomiast sali 0123 = 136 m2.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowanie dokumentacji budowlanej - remont pomieszczeń nr 107 i 0123 w budynku Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecinskiego przy ul. Mickiewicza 64/66 w Szczecinie Dokumentacja budowlana - remont pomieszczeń nr 107 i 0123 w budynku Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecinskiego przy ul. Mickiewicza 64/66 w Szczecinie 1 service Uniwersytet Szczeciński
al. Papieża Jana Pawła II 22a
70-453, Szczecin
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. 36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 595