Published : | 19-06-2020 13:39:00 |
Placing offers: | 30-06-2020 13:00:00 |
Procedure: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego dwa razy
w tygodniu, tj. we wtorki i w czwartki.
Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
KOMUNIKAT
Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.
Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl
W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.
Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentówo ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.
Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.
2020-07-14 10:15 | Adrianna Gaca | Wybór oferty części 1,2,4 |
2020-07-03 12:30 | Adrianna Gaca | Unieważnienie postępowania w części nr 3 |
2020-07-01 13:18 | Adrianna Gaca | Informacja z otwarcia ofert |
2020-06-25 10:34 | Adrianna Gaca |
Załączniki
do
SIWZ
i
umowy
(dla
części
II)
po
zmianach
Załącznik nr 9 do um [...].docx |
2020-06-25 10:08 | Adrianna Gaca | Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu |
The number of page views: 629
Announcements