Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-06-2020 16:39:00 |
Składania : | 16-06-2020 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: uzupełniającą inwentaryzację dla pomieszczeń zlokalizowanych w skrzydle północnym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w ramach realizacji zadania pn. „Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie” wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843).
1. Przedmiot zamówienia:
Uzupełniająca inwentaryzacja dla pomieszczeń zlokalizowanych w skrzydle północnym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w ramach realizacji zadania pn. „Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie” wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego z podziałem na części:
CZĘŚĆ I
Wykonanie uzupełniającej inwentaryzacji dla pionu pomieszczeń objętych Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego wraz z uwzględnieniem wniosków wynikających z otrzymanej ekspertyzy technicznej.
CZĘŚĆ II
Wykonanie uzupełniającej inwentaryzacji z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego dla wad i usterek ujawnionych po realizacji zadania „Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie”
Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1
2. Sposób przygotowania oferty:
1) Przed przystąpieniem do ofertowania, konieczna jest wizja lokalna. Zarządzający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie objętym zadaniem przed terminem złożenia oferty. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielami Działu Inwestycyjno- Remontowego tel.: 91 4348340; 91 4348358.
Oferta Wykonawcy, który nie dokona wizji lokalnej zostanie odrzucona.
2) Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w treści niniejszego zaproszenia.
3) Oferta wraz ze wszystkim załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy wobec osób trzecich.
4) Zamawiający zaleca, by każda strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana i parafowana przez osobę(y) upoważnioną(e). Parafka lub podpis powinny być naniesione w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby sporządzającej parafkę).
3. Wymagania:
- Sporządzenie koncepcji (rzuty z przekrojami, wizualizacja fotorealistyczna)
- Opracowanie zawierać ma oszacowanie kosztów całości inwestycji w szczególności koszty: kompleksowej odbudowy skrzydła północnego ZKP, wyposażenia obiektu (w niezbędne instalacje) oraz usunięcie wad i usterek.
- W zakres opracowania wchodzi uzyskanie wszelkich wymaganych do sporządzenia PFU decyzji, opinii, badań geologicznych, sprawdzeń, inwentaryzacji, uzgodnień, map itp. W przypadku wystąpienia konieczności Wykonawca uzyska opinię rzeczoznawcy ppoż. wskazującą konieczny zakres niezbędnych odstępstw.
4. Kryteria i warunki formalne:
4.1. KRYTERIA
a) Kryterium cena 60%
b) Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej 40%
Doświadczenie projektanta |
Liczba punktów |
Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej trzech dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji |
40 |
Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji |
20 |
Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji |
0 |
5. Warunki formalne:
a) Termin realizacji:
CZĘŚĆ I
Etap I – wykonanie koncepcji oraz wizualizacji dla restauracji, teatru, części konferencyjnej oraz innowacyjnego pomieszczenia edukacyjnego e-gryfici– 7 dni od daty podpisania umowy.
Etap II – wykonanie koncepcji i wizualizacji dla pozostałych pomieszczeń– 30 dni od daty podpisania umowy.
Etap III – wykonanie kompleksowego PFU, szacunkowych kosztów realizacji wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień tj. rzeczoznawcy ds. ppoż., inspekcji sanitarnej, WKZ– 60 dni od daty podpisania umowy.
CZĘŚĆ II - 60 dni od daty podpisania umowy
b) Gwarancja –Okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy i liczy się od dnia dokonania płatności przez Zamawiającego całości wynagrodzenia Wykonawcy.
c) Ubezpieczenie
Ważna polisa OC potwierdzająca ubezpieczenie Zleceniobiorcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kopii gwarancji/polisy bankowej poświadczonej za zgodność z oryginałem.
d) Doświadczenie Wykonawcy w realizacji prac:
Doświadczenie Wykonawcy w realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie usługi obejmujące wykonanie dokumentacji projektowych dla obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej jedną dokumentację projektową dla budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł,
Na potwierdzenie spełnienia kryteriów należy przedstawić poświadczenie, referencje bądź protokół odbioru zamówienia bez uwag (dopuszcza się kopię dokumentów potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) z podaniem wartości inwestycji, przedmiotu, dat wykonania (miesiąc – rok) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie.
e) Dysponowania osobami z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjnej, sanitarnej elektrycznej.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu osób skierowanych przez niego do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, uprawnień, kwalifikacji oraz dokumentów poświadczających posiadanie przez projektantów odpowiedniego wykształcenia, a także zaświadczenia o przynależności do stosownej izby zawodowej
6. Terminy
Ofertę proszę przesłać do dnia 16.06.2020 roku do godziny 09:30.
7. Uwagi
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, do wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia w związku z prowadzonymi badaniami geofizycznymi i geotechnicznymi skarp w kontekście geotechnicznych warunków posadowienia, jeśli ich wyniki miałyby wpłynąć na przedmiot zamówienia.
3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z artykułem 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
4. Zamawiający Zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Załączniki:
1. Wzór umowy
2. Opis przedmiotu zamówienia.
3. Oświadczenie o akceptacji i zasady przyjmowania faktur w formie elektronicznej przez Zamek Książąt Pomorskich
4. Opinia budowlana opracowana przez P. Henryka Demkowicza
5. Ekspertyza techniczna dotycząca ustalenia przyczyn katastrofy
budowlanej, jaka miała miejsce w dniu 11. maja 2017r. w budynku Zamku Książąt Pomorskich w
Szczecinie oraz jej oddziaływania na skrzydło północne Zamku Książąt Pomorskich-
Ekspertyza techniczna znajduje się na stronie Zamku Książąt Pomorskich w
Szczecinie pod linkiem: https://zamek.szczecin.pl/dla-prasy/
6. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Instytucji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty