Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Uzupełniająca inwentaryzacja dla pomieszczeń zlokalizowanych w skrzydle północnym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w ramach realizacji zadania pn. „Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie” wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego

Termin:
Zamieszczenia : 09-06-2020 16:39:00
Składania : 16-06-2020 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: uzupełniającą inwentaryzację dla pomieszczeń zlokalizowanych w skrzydle północnym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w ramach realizacji zadania pn. „Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie” wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego.

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843).

1.      Przedmiot zamówienia:

Uzupełniająca inwentaryzacja dla pomieszczeń zlokalizowanych w skrzydle północnym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w ramach realizacji zadania pn. „Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie” wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego z podziałem na części:

CZĘŚĆ I

Wykonanie uzupełniającej inwentaryzacji dla pionu pomieszczeń objętych Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie wraz z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego, opracowaniem wielobranżowej koncepcji oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego wraz z uwzględnieniem wniosków wynikających z otrzymanej ekspertyzy technicznej.

CZĘŚĆ II

Wykonanie uzupełniającej inwentaryzacji z wykonaniem Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz szacunkowym kosztem wykonania zadania inwestycyjnego dla wad i usterek ujawnionych po realizacji zadania „Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie”

 

Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1

2.      Sposób przygotowania oferty:

1)     Przed przystąpieniem do ofertowania, konieczna jest wizja lokalna. Zarządzający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie objętym zadaniem przed terminem złożenia oferty. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielami Działu Inwestycyjno- Remontowego tel.: 91 4348340; 91 4348358.

Oferta Wykonawcy, który nie dokona wizji lokalnej zostanie odrzucona.

2)     Wykonawca przedstawi ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w treści niniejszego zaproszenia.

3)     Oferta wraz ze wszystkim załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania wykonawcy wobec osób trzecich.

4)     Zamawiający zaleca, by każda strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana i parafowana przez osobę(y) upoważnioną(e). Parafka lub podpis powinny być naniesione w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby sporządzającej parafkę).

 

3.      Wymagania:

-       Sporządzenie koncepcji (rzuty z przekrojami, wizualizacja fotorealistyczna)

-       Opracowanie zawierać ma oszacowanie kosztów całości inwestycji w szczególności koszty: kompleksowej odbudowy skrzydła północnego ZKP, wyposażenia obiektu (w niezbędne instalacje) oraz usunięcie wad i usterek.

-       W zakres opracowania wchodzi uzyskanie wszelkich wymaganych do sporządzenia PFU decyzji, opinii, badań geologicznych, sprawdzeń, inwentaryzacji, uzgodnień, map itp. W przypadku wystąpienia konieczności Wykonawca uzyska opinię rzeczoznawcy ppoż. wskazującą konieczny zakres niezbędnych odstępstw.

 

4.      Kryteria i warunki formalne:

 

4.1. KRYTERIA

a)     Kryterium cena 60%

b)     Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej 40%

 

Doświadczenie projektanta

Liczba punktów

Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej trzech dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji



40

Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji



20

Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji



0

 

5.      Warunki formalne:

a)     Termin realizacji:

CZĘŚĆ I

Etap I – wykonanie koncepcji oraz wizualizacji dla restauracji, teatru, części konferencyjnej oraz innowacyjnego pomieszczenia edukacyjnego e-gryfici– 7 dni od daty podpisania umowy.

Etap II – wykonanie koncepcji i wizualizacji dla pozostałych pomieszczeń– 30 dni od daty podpisania umowy.

Etap III – wykonanie kompleksowego PFU, szacunkowych kosztów realizacji wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień tj. rzeczoznawcy ds. ppoż., inspekcji sanitarnej, WKZ– 60 dni od daty podpisania umowy.

          CZĘŚĆ II - 60 dni od daty podpisania umowy

                  b) Gwarancja –Okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy i liczy się od dnia dokonania płatności przez Zamawiającego całości wynagrodzenia Wykonawcy.

 

c)      Ubezpieczenie

Ważna polisa OC potwierdzająca ubezpieczenie Zleceniobiorcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kopii gwarancji/polisy bankowej poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 

d)     Doświadczenie Wykonawcy w realizacji prac:

 

Doświadczenie Wykonawcy w realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie usługi obejmujące wykonanie dokumentacji projektowych dla obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej jedną dokumentację projektową dla budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł,

Na potwierdzenie spełnienia kryteriów należy przedstawić poświadczenie, referencje bądź protokół odbioru zamówienia bez uwag (dopuszcza się kopię dokumentów potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) z podaniem wartości inwestycji, przedmiotu, dat wykonania (miesiąc – rok) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie.

e)     Dysponowania osobami z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjnej, sanitarnej elektrycznej.

 

Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu osób skierowanych przez niego do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, uprawnień, kwalifikacji oraz dokumentów poświadczających posiadanie przez projektantów odpowiedniego wykształcenia, a także zaświadczenia o przynależności do stosownej izby zawodowej


6.      Terminy

Ofertę proszę przesłać do dnia 16.06.2020 roku do godziny 09:30.

7.      Uwagi

 

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo, do wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia w związku z prowadzonymi badaniami geofizycznymi i geotechnicznymi skarp w kontekście geotechnicznych warunków posadowienia, jeśli ich wyniki miałyby wpłynąć na przedmiot zamówienia.

3.      Zamawiający informuje, iż zgodnie z artykułem 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

4.     Zamawiający  Zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

Załączniki:

1.      Wzór umowy

2.      Opis przedmiotu zamówienia.

3.      Oświadczenie o akceptacji i zasady przyjmowania faktur w formie elektronicznej przez Zamek Książąt Pomorskich

            4.    Opinia budowlana opracowana przez P.  Henryka Demkowicza

5.     Ekspertyza techniczna dotycząca ustalenia przyczyn katastrofy budowlanej, jaka miała miejsce w dniu 11. maja 2017r.  w budynku Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie oraz jej oddziaływania na skrzydło północne Zamku Książąt Pomorskich- Ekspertyza techniczna znajduje się na stronie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie pod linkiem: https://zamek.szczecin.pl/dla-prasy/

6. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Instytucji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ NR 4 OPINIA BUDOWLANA CZĘŚĆ III.pdf pdf 2400.98 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ NR 4 OPINIA BUDOWLANA CZĘŚĆ IV.pdf pdf 2097.56 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ NR 4 OPINIA BUDOWLANA CZĘŚĆ I.pdf pdf 431.35 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ NR 4 OPINIA BUDOWLANA CZĘŚĆ V.pdf pdf 2934.1 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 3 oświadczenie o akceptacji i zasady przyjmowania faktur w formie elektronicznej.pdf pdf 159.16 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ NR 4 OPINIA BUDOWLANA CZĘŚĆ II.pdf pdf 653.18 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 212.99 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 2 WZÓR UMOWY_PFU.pdf pdf 216.26 2020-06-09 16:39:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Uzupełniająca inwentaryzacja dla pomieszczeń zlokalizowanych w skrzydle północnym Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w ramach realizacji zadania pn. „Odbudową skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie” - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie projektanta w specjalności architektonicznej 40% Doświadczenie projektanta - Osoba z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, mająca doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednej/dwóch/trzech dokumentacji, z których każda składa się z: koncepcji wraz z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (w ramach jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto dla każdej z dokumentacji- proszę potwierdzić wpisując potwierdzam i załączyć poświadczenie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin realizacji - CZĘŚĆ I Etap I – wykonanie koncepcji oraz wizualizacji dla restauracji, teatru, części konferencyjnej oraz innowacyjnego pomieszczenia edukacyjnego e-gryfici– 7 dni od daty podpisania umowy Etap II – wykonanie koncepcji i wizualizacji dla pozostałych pomieszczeń– 30 dni od daty podpisania umowy Etap III – wykonanie kompleksowego PFU, szacunkowych kosztów realizacji wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień tj. rzeczoznawcy ds. ppoż., inspekcji sanitarnej, WKZ– 60 dni od daty podpisania umowy CZĘŚĆ II - 60 dni od daty podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując potwierdzam (0)
4 Gwarancja - Okres udzielonej gwarancji wynosi 36 miesięcy i liczy się od dnia dokonania płatności przez Zamawiającego całości wynagrodzenia Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując potwierdzam (0)
5 Ubezpieczenie - Ważna polisa OC potwierdzająca ubezpieczenie Zleceniobiorcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kopii gwarancji/polisy bankowej poświadczonej za zgodność z oryginałem. Proszę potwierdzić wpisując potwierdzam oraz załączyć polisę ubezpieczeniową (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Doświadczenie Wykonawcy w realizacji prac - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie usługi obejmujące wykonanie dokumentacji projektowych dla obiektów wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej jedną dokumentację projektową dla budynku użyteczności publicznej o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł, Na potwierdzenie spełnienia kryteriów należy przedstawić poświadczenie, referencje bądź protokół odbioru zamówienia bez uwag (dopuszcza się kopię dokumentów potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) z podaniem wartości inwestycji, przedmiotu, dat wykonania (miesiąc – rok) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody określające, czy usługi te zostały wykonane należycie Proszę potwierdzić wpisując potwierdzam oraz załączyć poświadczenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Dysponowania osobami z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjnej, sanitarnej elektrycznej. - Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu osób skierowanych przez niego do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, uprawnień, kwalifikacji oraz dokumentów poświadczających posiadanie przez projektantów odpowiedniego wykształcenia, a także zaświadczenia o przynależności do stosownej izby zawodowej. Proszę potwierdzić wpisując potwierdzam oraz załączyć poświadczenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622