Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-06-2020 09:21:00 |
Składania : | 05-06-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 05-06-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. +48 505 629 368
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
4 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
50-981 Wrocław, ul. Rudolfa Weigla 5,
Sekcja Remontów i Eksploatacji Technicznej
Zwraca się z zapytaniem ofertowym (art.4 pkt.
8 PZP poniżej 30 000 EURO) dla zadania pod nazwą:
„Utrzymywanie
stałej sprawności technicznej SSWiN poprzez wykonywanie okresowych przeglądów
technicznych i prac konserwacyjnych związanych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów alarmowych SSWiN, połączonymi ze stałym
monitorowaniem w/w systemów zainstalowanych w obiektach 4 Wojskowego Szpitala
Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ, oraz Przychodni POZ przy ul. Róży Wiatrów 11B,
we Wrocławiu, oraz podejmowaniem interwencji przez Grupę Interwencyjną”.
Zgodnie z opisem zawartym w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia).
a) Posiadania wiedzy i doświadczenia – wykonawcy wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: co najmniej 2 główne usługi polegające na przeglądach, konserwacji i naprawach systemów SSWiN oraz ich monitorowania i podejmowania interwencji w przypadku alarmu lub zgłoszenia, w budynkach użyteczności publicznej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda. W tym celu do oferty należy dołączyć minimum 3 wykazy w/w prac, potwierdzone dokumentem o ich należytym wykonaniu (referencje).
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobowym - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w OPZ, Wykonawcy wykażą się osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
c) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie przedmiotu Umowy, o nie zaleganiu z płatnościami zobowiązań podatkowych oraz na poczet zobowiązań wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w tym:
· wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł., z uwzględnieniem klauzul:
- Włączenie odpowiedzialności za szkody w rzeczach stanowiących przedmiot obróbki, czyszczenia, naprawy, serwisu lub innych czynności wykonywanych w ramach usług prowadzonych przez Ubezpieczonego.
- Włączenie odpowiedzialności za szkody w rzeczach ruchomych osób trzecich znajdujących się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą Ubezpieczonego.
- Włączenie odpowiedzialności za szkody mające postać czystych strat finansowych.
- Włączenie odpowiedzialności za szkody powstałe po przekazaniu wykonanej pracy lub usługi, jeżeli powstały w wyniku ich wadliwego wykonania.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej, przesłać faksem na numer 261-660-778, mailem na adres logistyka@4wsk.pl w terminie do dnia 05.06.2020 r do godziny 12°° lub złożyć osobiście w kancelarii logistyki – bud. Nr 44.
Dodatkowych informacji udziela:
Wojciech Małowiński-Rogala – w zakresie zapytania ofertowego oraz w zakresie technicznym urządzeń – Tel. 505 629 368
Na platformie zakupowej zamieszczono niezbędne załączniki do przedmiotowego
postępowania.
Komunikaty