Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-05-2020 11:28:00 |
Składania : | 28-05-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Urząd Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie przy ul. Szczęśliwickiej 34 ogłasza postępowanie na świadczenie usług: czynności diagnostycznych i naprawczych w przypadku zaistnienia awarii systemu automatycznego nawadniania na terenie obiektu UDT OL Poznań przy ul. Ostrowskiej 388 w Poznaniu w terminie do 6 godzin od telefonicznego lub e-mail-owego zgłoszenia awarii.
Zamawiający wymaga:
1. Usługa obejmuje serwisowanie istniejącego systemu nawadniania.
2. Awaryjny serwis wykonywany będzie w dni robocze oraz w niedziele i święta.
3. Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2020 r.do dnia 31.12.2020 r.
4. Usługa powinna być wykonana przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia/przeszkolenie.
5. Wykonawca zapewni zespół serwisowy w liczbie pozwalającej na sprawne wykonywanie przedmiotu zamówienia minimum 2 osoby.
6. Wymagane jest załączenie co najmniej 2 listów referencyjnych dot. usług o zbliżonym zakresie.
7. Usługa potwierdzona będzie podpisanym obustronnie protokołem z wykonanych prac wraz z ewentualnym kosztorysem, stanowiącym podstawę do wystawienia faktur.
8. W przypadku stwierdzenia zużycia/usterki elementów systemu Wykonawca w dniu zgłoszenia awarii sporządzi i prześle Zleceniodawcy kosztorys z dokładnym wyspecyfikowaniem części zamiennych niezbędnych do naprawy. Zakup materiałów niezbędnych do naprawy systemu po stronie Zamawiającego.
9. Podane ceny winny zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu Wykonawcy.
10. Termin płatności 21 dni od daty wpływu faktury do UDT.
11. Ważność oferty 60 dni.
12. Gwarancja: 12 miesięcy na wykonane prace serwisowe.
13. Wskazana kwota stanowi górną granicę zobowiązania i nie musi być wykorzystana, co nie rodzi zadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
Ponadto, przed złożeniem oferty zalecane jest odbycie wizji lokalnej w celu szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia,
po wcześniejszym umówieniu terminu i godziny spotkania (osoba do kontaktu: Anna Kaczmarek, tel. 664 103 801).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 664-103-801.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty