Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Organizacja szkoleń okresowych w zakresie BHP w formie samokształcenia kierowanego w e-learningu

Martyna Chabior-Ratajska
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DK
Termin:
Zamieszczenia : 21-05-2020 23:25:00
Składania : 29-05-2020 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się do Państwa z zapytaniem o koszt i szczegóły organizacji szkoleń okresowych w zakresie BHP w formie samokształcenia kierowanego w e-learningu, przygotowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860).

zkolenie zostanie osadzone na platformie e-learningowej UDT, dlatego ofertę kierujemy do firm dysponujących gotowymi produktami w formie paczek szkoleniowych w formacie SCORM 1.2.

Poniżej znajdą Państwo szczegółowe założenia i wymagania dotyczące ww. projektu

Oferta powinna być przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 i zawierać:


  1. Datę oferty

  2. Dane oferenta

  3. Adresata oferty

  4. Ofertę cenową udostępnienia szkoleń na 2 lata bez limitu użytkowników końcowych: ceny w PLN netto i brutto

  5. Opis firmy szkoleniowej,

  6. Doświadczenie firmy w realizacji podobnych szkoleń,

  7. Informacje dotyczące zawartości szkolenia: program (zawartość merytoryczna) pozwalający na ocenę zgodności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860); w tym: czas realizacji, liczba slajdów, liczba quizów/ ćwiczeń zawartych w szkoleniach dedykowanych dla ww. grup pracowników,

  8. Parametry techniczne paczek szkoleniowych, minimalne wymagania techniczne dla użytkowników,

  9. Dostęp online do wersji demo z terminem ważności min. 2 miesiące od daty otwarcia ofert. Adres dostępu do wersji demo prosimy przekazać w oddzielnym załączniku. Wersja demo powinna zawierać próbkę materiału do zrealizowania w ok. 20 min i odzwierciedlać formy szkoleniowe zawarte w całym szkoleniu (teoria, ćwiczenia interaktywne).



I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Prosimy o przygotowanie oferty zawierającej szkolenia okresowe BHP dla trzech grup:


  • dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami,

  • dla pracowników inżynieryjno-technicznych,

  • dla pracowników administracyjno-biurowych

     

Wymagania dotyczące. szkoleń:


  • szkolenia powinny być przygotowane w standardzie SCORM 1.2,

  • szkolenie powinno być dostarczone w technologii HTML5

  • szkolenia powinny mieć formę fabularyzowaną (dopuszczamy formę filmu szkoleniowego) lub przekazywać treści w formie dialogów i zawierać jak najwięcej elementów multimedialnych i interaktywnych,

  • szkolenia powinny być przygotowane w oparciu o „Ramowe programy szkolenia” ujęte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860),

  • szkolenia powinny zapisywać postęp i wyniki oraz umożliwiać kontynuowanie w miejscu przerwania,

  • szkolenia powinny kończyć się egzaminem sprawdzającym przyswojenie przez uczestników wiedzy objętej programem.

  • szkolenia w ramach obowiązującej umowy powinny być na bieżąco aktualizowane pod kątem merytorycznym w przypadku zaistnienia istotnych zmian w ww. Rozporządzeniu.

  • scorm szkoleniowy powinien wysyłać status „ukończony/nieukończony” a w przypadku ukończenia wysłać wartość 100 (gdy nieukończony - 0)

  • scorm z testem powinien wysyłać na końcu status „zaliczony/niezaliczony”  oraz ocenę w skali 0-100. Testu nie można „kontynuować”. Przerwanie testu oznacza brak zaliczenia i konieczność ponownego podejścia.

  • Minimalne wymagania techniczne użytkownika:


  1. OS: Widows 10 64bit, Windows 7 32bit na środowisku wirtualnym VMWare.

  2. Rozdzielczość minimalna: 1366x768

  3. Rozdzielczość maksymalna: 1920x1080

  4. Przeglądarka: Internet Explorer 11, Microsoft Edge

     


II. WARUNKI WYBORU OFERTY/WYKONAWCY


1. Cena - Wartość oferty - waga 80%


2. Ocena formy szkolenia – waga 20%


W celu oceny oferty zostanie powołana trzyosobowa komisja, która oceni zgodność oferty z wymaganiami opisanymi w zapytaniu.


III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA


  1. zlecenie realizowane będzie na podstawie pisemnej umowy

  2. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia (przesłania informacji zawierającej link) Szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 5 dni roboczych, liczonych od dnia podpisania Umowy.

  3. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznej implementacji Szkolenia na platformę szkoleniową w celu sprawdzenia poprawności jego działania.

  4. Zamawiający ma prawo zgłaszać błędy lub usterki dotyczące działania Szkolenia w terminie do 10 dni roboczych od daty jego udostępnienia. W przypadku zgłoszenia błędów lub usterek, Wykonawca usunie je w terminie do 5 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia i przekaże Zamawiającemu poprawiony zasób.

  5. Usunięcie przez Wykonawcę błędów i usterek zobowiązuje Zamawiającego do przetestowania naniesionych poprawek w terminie do 3 dni roboczych od dnia poinformowania przez Wykonawcę o ich usunięciu.

  6. Wszelkie uwagi, w tym błędy i usterki, ze strony Zamawiającego odnośnie funkcjonowania Szkolenia, będą zgłaszane  bezpośrednio Koordynatorowi Wykonawcy.

  7. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego poprawności działania Szkolenia w formie protokołu odbioru sporządzonego w formie pisemnej.

  8. W przypadku braku możliwości usunięcia błędów, które uniemożliwią realizację przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.



IV. WARUNKI PŁATNOŚĆI


1.       Termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury. UDT nie dokonuje przedpłaty.


2.       Płatność dokonana zostanie przelewem na konto bankowe Wykonawcy.



Proszę o przesłanie oferty (z terminem ważności min 60 dni) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.05.2020 r. Pod uwagę będą brane jedynie oferty złożone na platformie zakupowej.


W przypadku pytań dotyczących oferty prosimy o kontakt za pośrednictwem Platformy zakupowej – Przycisk: „Wyślij wiadomość”


Okres ważności oferty: min 60 dni


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego "Organizacja szkoleń okresowych w zakresie BHP w formie samokształcenia kierowanego w e-learningu" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel ………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.docx docx 26.21 2020-05-21 23:25:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 182.73 2020-05-21 23:25:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Organizacja szkoleń okresowych w zakresie BHP w formie samokształcenia kierowanego w e-learningu - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ocena formy szkolenia 20% Zamawiający dokona komisyjnej oceny formy szkolenia zaprezentowanej w przekazanej wersji demo. Ocenie podlegają między innymi: 1. Atrakcyjność formy (najwyżej punktowana będzie forma fabularyzowana, filmy szkoleniowe) 2. Atrakcyjność grafiki (multimedia, grafika) 3. Liczba ćwiczeń interaktywnych (proporcjonalnie do ilości materiału merytorycznego zawartego w wersji demo (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Weryfikacja wymagań technicznych dla użytkowników, parametrów technicznych i zawartości merytorycznej - zgodnie z opisem przedmiotu zapytania (0)
4 Referencje - Organizacja szkoleń okresowych w zakresie BHP w formie samokształcenia kierowanego w e-learningu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 547