Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2020 23:25:00 |
Składania : | 29-05-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się do Państwa z zapytaniem o koszt i szczegóły organizacji szkoleń okresowych w zakresie BHP w formie samokształcenia kierowanego w e-learningu, przygotowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860).
zkolenie zostanie osadzone na platformie e-learningowej UDT, dlatego ofertę kierujemy do firm dysponujących gotowymi produktami w formie paczek szkoleniowych w formacie SCORM 1.2.
Poniżej znajdą Państwo szczegółowe założenia i wymagania dotyczące ww. projektu
Oferta powinna być przygotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 i zawierać:
Datę oferty
Dane oferenta
Adresata oferty
Ofertę cenową udostępnienia szkoleń na 2 lata bez limitu użytkowników końcowych: ceny w PLN netto i brutto
Opis firmy szkoleniowej,
Doświadczenie firmy w realizacji podobnych szkoleń,
Informacje dotyczące zawartości szkolenia: program (zawartość merytoryczna) pozwalający na ocenę zgodności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860); w tym: czas realizacji, liczba slajdów, liczba quizów/ ćwiczeń zawartych w szkoleniach dedykowanych dla ww. grup pracowników,
Parametry techniczne paczek szkoleniowych, minimalne wymagania techniczne dla użytkowników,
Dostęp online do wersji demo z terminem ważności min. 2 miesiące od daty otwarcia ofert. Adres dostępu do wersji demo prosimy przekazać w oddzielnym załączniku. Wersja demo powinna zawierać próbkę materiału do zrealizowania w ok. 20 min i odzwierciedlać formy szkoleniowe zawarte w całym szkoleniu (teoria, ćwiczenia interaktywne).
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Prosimy o przygotowanie oferty zawierającej szkolenia okresowe BHP dla trzech grup:
dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami,
dla pracowników inżynieryjno-technicznych,
dla pracowników administracyjno-biurowych
Wymagania dotyczące. szkoleń:
szkolenia powinny być przygotowane w standardzie SCORM 1.2,
szkolenie powinno być dostarczone w technologii HTML5
szkolenia powinny mieć formę fabularyzowaną (dopuszczamy formę filmu szkoleniowego) lub przekazywać treści w formie dialogów i zawierać jak najwięcej elementów multimedialnych i interaktywnych,
szkolenia powinny być przygotowane w oparciu o „Ramowe programy szkolenia” ujęte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2004 nr 180 poz. 1860),
szkolenia powinny zapisywać postęp i wyniki oraz umożliwiać kontynuowanie w miejscu przerwania,
szkolenia powinny kończyć się egzaminem sprawdzającym przyswojenie przez uczestników wiedzy objętej programem.
szkolenia w ramach obowiązującej umowy powinny być na bieżąco aktualizowane pod kątem merytorycznym w przypadku zaistnienia istotnych zmian w ww. Rozporządzeniu.
scorm szkoleniowy powinien wysyłać status „ukończony/nieukończony” a w przypadku ukończenia wysłać wartość 100 (gdy nieukończony - 0)
scorm z testem powinien wysyłać na końcu status „zaliczony/niezaliczony” oraz ocenę w skali 0-100. Testu nie można „kontynuować”. Przerwanie testu oznacza brak zaliczenia i konieczność ponownego podejścia.
Minimalne wymagania techniczne użytkownika:
OS: Widows 10 64bit, Windows 7 32bit na środowisku wirtualnym VMWare.
Rozdzielczość minimalna: 1366x768
Rozdzielczość maksymalna: 1920x1080
Przeglądarka: Internet Explorer 11, Microsoft Edge
II. WARUNKI WYBORU OFERTY/WYKONAWCY
1. Cena - Wartość oferty - waga 80%
2. Ocena formy szkolenia – waga 20%
W celu oceny oferty zostanie powołana trzyosobowa komisja, która oceni zgodność oferty z wymaganiami opisanymi w zapytaniu.
III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
zlecenie realizowane będzie na podstawie pisemnej umowy
Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia (przesłania informacji zawierającej link) Szkolenia w nieprzekraczalnym terminie do 5 dni roboczych, liczonych od dnia podpisania Umowy.
Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznej implementacji Szkolenia na platformę szkoleniową w celu sprawdzenia poprawności jego działania.
Zamawiający ma prawo zgłaszać błędy lub usterki dotyczące działania Szkolenia w terminie do 10 dni roboczych od daty jego udostępnienia. W przypadku zgłoszenia błędów lub usterek, Wykonawca usunie je w terminie do 5 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia i przekaże Zamawiającemu poprawiony zasób.
Usunięcie przez Wykonawcę błędów i usterek zobowiązuje Zamawiającego do przetestowania naniesionych poprawek w terminie do 3 dni roboczych od dnia poinformowania przez Wykonawcę o ich usunięciu.
Wszelkie uwagi, w tym błędy i usterki, ze strony Zamawiającego odnośnie funkcjonowania Szkolenia, będą zgłaszane bezpośrednio Koordynatorowi Wykonawcy.
Odbiór przedmiotu umowy nastąpi niezwłocznie po stwierdzeniu przez Zamawiającego poprawności działania Szkolenia w formie protokołu odbioru sporządzonego w formie pisemnej.
W przypadku braku możliwości usunięcia błędów, które uniemożliwią realizację przedmiotu umowy Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy.
IV. WARUNKI PŁATNOŚĆI
1. Termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawionej prawidłowo pod względem formalno-rachunkowym faktury. UDT nie dokonuje przedpłaty.
2. Płatność dokonana zostanie przelewem na konto bankowe Wykonawcy.
Proszę o przesłanie oferty (z terminem ważności min 60 dni) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.05.2020 r. Pod uwagę będą brane jedynie oferty złożone na platformie zakupowej.
W przypadku pytań dotyczących oferty prosimy o kontakt za pośrednictwem Platformy zakupowej – Przycisk: „Wyślij wiadomość”
Okres ważności oferty: min 60 dni
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel ………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty