Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-06-2020 11:19:00 |
Składania : | 03-08-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 03-08-2020 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-09-03 14:37 | Tomasz Bezuszko |
Dzień
dobry, w załączeniu przekazuję zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. Z poważaniem |
2020-08-03 10:53 | Witold Kacy | Informacja z otwarcia ofert do przedmiotowego postępowania |
2020-07-20 14:30 | Witold Kacy | Opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2020-07-16 14:02 | Witold Kacy | Załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy po modyfikacji |
2020-07-16 13:59 | Witold Kacy | Pytania oraz odpowiedzi na pytania wraz z modyfikacją SIWZ |
2020-07-07 09:43 | Witold Kacy | Opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu |
2020-07-02 14:38 | Witold Kacy |
Dotyczy:
postępowania
prowadzonego
w
trybie
licytacji
elektronicznej
na:
„Dostawa Fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących”. Zamawiający informuje, że wpłynęły zapytania do przedmiotowego postępowania i udziela odpowiedzi na zadane pytania. Pytanie nr 1: Przesyłam pytania do postępowania. Czy w poz. 2, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie urządzeń równo-ważnych wyposażonych w korpus i podstawę z metalu i tworzywa? Czy w poz. 2, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie urządzeń równo-ważnych nie wymagających miarki maksymalnej ilości kartek? Czy w poz. 132 i 133, Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie urzą-dzeń równoważnych, łatwych do przenoszenia i tym samym nie wymaga uchwytów? Czy w poz. 133, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie laminatorów ob-sługujących format A4 i A3? Czy w poz. 254, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie urządzeń rów-noważnych umożliwiających oprawę do 400 kartek i średnicy grzbietu 40mm? Czy w poz. 255-256, Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie urządzeń równoważnych wyposażonych w ostrza ze stali węglowej o właściwościach nierdzewnych w warunkach biurowych? Odpowiedź nr 1: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga posiadania przez Bindownicę metalowego korpusu i podstawy Zgodnie z OPZ Zamawiający wymaga miarki maksymalnej ilości dziurkowanych kartek Zgodnie z OPZ Zamawiający wymaga uchwytów pozwalających na łatwe przenoszenie Zgodnie z OPZ Zamawiający wymaga laminatora przeznaczonego do formatu A4. Jeśli urządzenie obsługuje również format A3 to jest to tylko dodatkowa opcja. Zgodnie z OPZ Zamawiający wymaga termobindownicy o możliwości oprawiania dokumentów o grubości do 600 kartek i średnicy grzbietu maksymalnie 60mm Zgodnie z OPZ Zamawiający wymaga posiadania przez Trymery ostrzy ze stali nierdzewnej. Trymery będą używane w pomieszczeniach zamkniętych, można więc stwierdzić, że w warunkach biurowych. Pytanie nr 2: Czy dopuszczają Państwo przyjęcie referencji na 500. 000 zł - dostawa jednorazowa do Państwa Jednostki sprzed 4 lat - rok 2016. Wówczas realizowaliśmy dla Państwa dostawę na ponad 500.000zł - referencje w załączniku. W roku 2017 - dostawy do Państwa były podzielone na jednostki i 2 firmy realizowały je - stąd wartość referencji nie byłaby wystarczająca. W latach 2018 - 2019 wartość jednorazowych dostaw nie opiewała również na taką kwotę wg wyników przetargów- rok temu zaś aukcji. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenia wniosku i możliwość uwzględnienia załączonych referencji . Odpowiedź nr 2: Zamawiający modyfikuje ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ poprzez nadanie nowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający modyfikuje zapis punktu 1.3 rozdziału V SIWZ poprzez nadanie mu nowego brzmienia „Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie zrealizował dostawę materiałów biurowych na kwotę min. 500.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy”. Pytanie nr 3: Czy zamawiający dopuszcza przyjęcie referencji dotyczących należytego wykonania dostaw artykułów biurowych realizowanych, np. przez rok trwania umowy w kwocie min. 500 000 tys zł, a nie jak to napisano w wytycznych jednorazowo zrealizowanych dostaw na min. taką kwotę ? 4WOG jako nieliczni dokonują przetargu/zapytań dla zakupu jednorazowego, pomimo tego przez ostatnie lata suma zakupów danych artykułów, nawet u Państwa nie opiewała na taką kwotę. Bardzo proszę o dopuszczenie referencji za pełne okresy realizacji dostaw art. biurowych danych przetargów, a nie dostawy jednorazowej. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na przebieg postępowania z racji uczestnictwa większej ilości wykonawców i większej konkurencji wśród nich. A co za tym idzie na ostateczną cenę zakupu przez Państwa. Odpowiedź nr 3: Zamawiający modyfikuje ogłoszenie o zamówieniu oraz SIWZ poprzez nadanie nowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający modyfikuje zapis punktu 1.3 rozdziału V SIWZ poprzez nadanie mu nowego brzmienia „Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie zrealizował dostawę materiałów biurowych na kwotę min. 500.000,00 zł brutto w ramach jednej umowy”. Pytanie nr 4: Mam zapytanie w temacie oleaty rozmiar 90 szer , czy to jest rozmiar 45 x 2 cz też 90 x 2 ? Kiedyś dostarczaliśmy towar do jednostki wojskowej w Bielsku Białej i tam jako oleaty dostarczaliśmy folię samoprzylepną, czy to rozwiązanie było by również dobrym rozwiązaniem dla państwa? Odpowiedź nr 4: Zapis w specyfikacji wskazują, że jedna rolka danej oleaty ma mieć szerokość np. (np. bo w zależności od pozycji w specyfikacji) minimum 90 cm i takiej szerokości Zamawiający oczekuje zgodnie z innymi zapisami w specyfikacji (brak wymogu samoprzylepnej). Pytanie nr 5: Załącznik nr 7 mając zawierać wykaz dostaw, zawiera Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących. Odpowiedź nr 5: Zamawiający modyfikuje załącznik nr 7 do SIWZ. W związku z modyfikacją warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przesuwa termin składania ofert oraz wnoszenia wadium na dzień 20 lipca 2020 r. na godzinę 09:00. Jednocześnie przesuwa termin otwarcia ofert na dzień 20 lipca 2020 r. na godzinę 10:00 |
Komunikaty