Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.2.20.2020 Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń Apteki Szpitalnej w Pawilonie C ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP.26.2.20.2020

Termin:
Zamieszczenia : 15-05-2020 13:52:00
Składania : 20-05-2020 09:00:00
Otwarcia : 20-05-2020 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (33) 823 22 30.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. 4 Projekt umowy.pdf pdf 206.62 2020-05-15 13:52:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 186.44 2020-05-15 13:52:00 Postępowanie
zał. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 423.11 2020-05-15 13:52:00 Przedmiot zamówienia
zał. 2 Formularz ofertowy.docx docx 66.73 2020-05-15 13:52:00 Przedmiot zamówienia
zał. 2 Formularz ofertowy.pdf pdf 195.48 2020-05-15 13:52:00 Przedmiot zamówienia
zał. 3 Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej.odt odt 36.4 2020-05-15 13:52:00 Kryterium
zał. 3 Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej.pdf pdf 84.88 2020-05-15 13:52:00 Kryterium
zał. 2 Formularz ofertowy.pdf pdf 195.02 2020-05-18 14:28:17 Publiczna wiadomość
zał. 2 Formularz ofertowy.docx docx 66.42 2020-05-18 14:28:17 Publiczna wiadomość
zał. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 427.56 2020-05-18 14:28:17 Publiczna wiadomość
Informacja o modyfikacji.pdf pdf 142.72 2020-05-18 14:28:17 Publiczna wiadomość
Informacja o modyfikacji.pdf pdf 106.28 2020-05-19 08:21:21 Publiczna wiadomość
Informacja o wpłynięciu pytań.pdf pdf 100.17 2020-05-19 14:17:11 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 112.91 2020-05-22 08:04:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-05-22 08:04 Katarzyna Rokowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2020-05-19 14:17 Katarzyna Rokowska Informacja o wpłynięciu pytań

Informacja o wpłynię [...].pdf

2020-05-19 08:21 Katarzyna Rokowska Informacja o modyfikacji

Informacja o modyfik [...].pdf

2020-05-18 14:28 Katarzyna Rokowska Informacja o modyfikacji

zał. 2 Formularz ofe [...].pdf

zał. 2 Formularz ofe [...].docx

zał. 1 Szczegółowy o [...].pdf

Informacja o modyfik [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń Apteki Szpitalnej w Pawilonie C ZZOZ w Wadowicach Proszę o wypełnienie i załączenie Formularza ofertowego.

zał. 1 Szczegółowy o [...].pdf

zał. 2 Formularz ofe [...].docx

zał. 2 Formularz ofe [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 60 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego w formie przelewu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji zamówienia 40% max 6 tygodni od zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Oświadczenie o przeprowadzonej wizji lokalnej. Proszę o wypełnienie i załączenie oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zał. 3 Oświadczenie [...].odt

zał. 3 Oświadczenie [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 807