Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6/2020 Wykonanie przewiertów sterowanych dla instalacji tłocznych oraz grawitacyjnych dla KPWiK Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią

Termin:
Zamieszczenia : 08-05-2020 12:40:00
Składania : 18-05-2020 12:00:00
Otwarcia : 18-05-2020 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty


 Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonie przewiertów sterowanych przy realizowanych pracach związanych z rozwojem i naprawą infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie działalności KPWiK sp. z o.o. Nakło nad Notecią. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przewiertów rur o średnicach podanych w załączniku ofertowym, zgrzewania tych rur, dojazd na miejsce pracy, zabezpieczenie pod względem BHP swojego miejsca pracy. Roboty objęte zapytaniem ofertowym będą prowadzone zgodnie z założeniami technicznymi wynikającymi z  przedłożonego projektu budowlanego lub ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym. Zamawiający  nie wyklucza konieczności jednorazowych przyjazdów na przewierty o długości kilkunastu metrów bieżących.

 

Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy ( 12 miesięcy od daty podpisania umowy)

 

Termin płatności:

Termin płatności za wykonane usługi 60 dni od dostarczenia faktury, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę.

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

Zadania po stronie Wykonawcy:

  • dojazd na teren budowy,
  • odpowiednie przygotowanie placu budowy do realizacji zadania (w zakresie przygotowania wykopów z pominięciem prac ziemnych związanych z wykonaniem wykopów technologicznych),
  • analiza dokumentacji projektowej pod względem warunków gruntowo – wodnych, jak również istniejącego uzbrojenia,
  • zabezpieczenie  terenu budowy w okresie trwania budowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót,
  • naprawa wszelkich uszkodzeń urządzeń podziemnych i nadziemnych powstałych z winy wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia łącznie z pokryciem strat materialnych i finansowych powstałych z tego tytułu,
  • wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość prowadzenia robót, oraz ich zgodność z przedstawioną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
  • zapewnienie w terminie do 48 h maszyn i urządzeń zastępczych w przypadku wystąpienia awarii maszyn i urządzeń podstawowych  wykorzystywanych w realizacji zamówienia. Maszyny i urządzenia zastępcze winny gwarantować możliwość utrzymania minimalnej dziennej wydajności określonej powyżej,
  • rozpoczęcie prac budowlanych - realizacji zlecenia w wyznaczonym przez zamawiającego miejscu w terminie do 72 h od otrzymania pisemnego zlecenia ( email ),
  • zgrzewanie rur PE,
  • obsługa geodezyjna pod względem pomiarów podczas wykonania usługi.

 

Zadania po stronie Zamawiającego:

  • przekazywanie Wykonawcy: dokumentacji projektowej dotyczącej roboty budowlanej  oraz wszelkich niezbędnych danych i informacji do wykonania zamówienia,
  • obsługa geodezyjna (wytyczenie trasy),
  • wykonanie wykopów kontrolnych,
  • zabezpieczenie i przygotowanie organizacji ruchu drogowego,
  • dostawa materiału (rury przewodowe PE) na plac budowy,
  • uporządkowanie i odtworzenie terenu wraz z jego zagęszczeniem po przeprowadzonych pracach,
  • wywóz płuczki bentonitowej wraz z urobkiem.


Zamawiający wymaga żeby w  wykazie wykonanych robót budowlanych , potwierdzonych stosownymi referencjami, Wykonawca   wykazał wykonanie robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej w systemie grawitacyjnym. Wykonawca winien wykazać wykonanie minimum pięciu przewiertów sterowanych kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 300 mb każdy (dowolnie dla podanych przez Zamawiającego średnic stanowiących przedmiot zamówienia) dla 3 różnych podmiotów.


- Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały czas trwania umowy

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.

- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja RODO.docx docx 15.7 2020-05-08 12:40:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.docx docx 16.23 2020-05-08 12:40:00 Przedmiot zamówienia
Wykaz urządzeń i narzędzi.docx docx 13.38 2020-05-08 12:40:00 Kryterium
Wykaz robót budowlanych.docx docx 14.28 2020-05-08 12:40:00 Kryterium
Oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę.docx docx 12.91 2020-05-08 12:40:00 Kryterium
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 14.58 2020-05-08 12:40:00 Kryterium
Oświadczenie o niezaleganiu z podatkiem i opłatami.docx docx 12.88 2020-05-08 12:40:00 Kryterium
Oświadczenie RODO (1).docx docx 14.66 2020-05-08 12:40:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przewiertów sterowanych dla instalacji tłocznych oraz grawitacyjnych Proszę podać ceny jednostkowe w załączniku

Formularz ofertowy.d [...].docx

1 usługa Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
ul. M. Drzymały 4a
89-100, Nakło nad Notecią
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2923 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wykaz urządzeń i narzędzi - Proszę wykazać w załączniku (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz urządzeń i nar [...].docx

(0)
5 Wykaz wykonywanych robót - Proszę wykazać w załączniku, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wymagamy załączenia referencji (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz robót budowlan [...].docx

(0)
6 Oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę kadry pracowniczej wykonującej zadania objęte zapytaniem - Proszę o wypełnienie załączonego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o zatru [...].docx

(0)
7 Oświadczenie oferenta - Proszę o wypełnienie załączonego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o spełn [...].docx

(0)
8 Oświadczenie o niezaleganiu w opłatach - Proszę o wypełnienie załączonego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie o nieza [...].docx

(0)
9 Oświadczenie RODO - Proszę o wypełnienie załączonego oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie RODO (1 [...].docx

(0)
10 Czas rozpoczęcia prac budowlanych - Realizacja zlecenia w wyznaczonym miejscu w terminie do 72 h. od otrzymania zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Zapewnienie maszyn i urządzeń - W przypadku awarii do 48 h zapewnienie maszyn i urządzeń zastępczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
12 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie aktualnego wpisu albo zaświadczenia, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 Opłacona Polisa OC (min. 250.000 zł) - Proszę o załączenie opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalna suma ubezpieczenia 250.000 zł (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 798