Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-05-2020 12:40:00 |
Składania : | 18-05-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 18-05-2020 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonie przewiertów sterowanych przy realizowanych pracach związanych z rozwojem i naprawą infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie działalności KPWiK sp. z o.o. Nakło nad Notecią. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przewiertów rur o średnicach podanych w załączniku ofertowym, zgrzewania tych rur, dojazd na miejsce pracy, zabezpieczenie pod względem BHP swojego miejsca pracy. Roboty objęte zapytaniem ofertowym będą prowadzone zgodnie z założeniami technicznymi wynikającymi z przedłożonego projektu budowlanego lub ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym. Zamawiający nie wyklucza konieczności jednorazowych przyjazdów na przewierty o długości kilkunastu metrów bieżących.
Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ciągu trwania umowy ( 12 miesięcy od daty podpisania umowy)
Termin płatności:
Termin płatności za wykonane usługi 60 dni od dostarczenia faktury, przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Zadania po stronie Wykonawcy:
Zadania po stronie Zamawiającego:
Zamawiający wymaga żeby w wykazie wykonanych robót budowlanych , potwierdzonych stosownymi referencjami, Wykonawca wykazał wykonanie robót w okresie ostatnich 5 lat w zakresie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej w systemie grawitacyjnym. Wykonawca winien wykazać wykonanie minimum pięciu przewiertów sterowanych kanalizacji grawitacyjnej o długości minimum 300 mb każdy (dowolnie dla podanych przez Zamawiającego średnic stanowiących przedmiot zamówienia) dla 3 różnych podmiotów.
- Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę obowiązują przez cały czas trwania umowy
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty