Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-04-2020 13:29:00 |
Składania : | 14-04-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 14-04-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r. Urząd Miasta Krosna zamierza udzielić zamówienia na: dostawę materiałów biurowych oraz materiałów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Rozwój kompetencji cyfrowych w Mieście Krośnie” realizowanego w ramach Projektu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020, Oś priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Działanie nr 3.1 „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych”.
Termin realizacji zamówienia: 10 dni od daty podpisania umowy
Warunki płatności:
Wykonane przez Wykonawcę usługi zostaną odebrane na podstawie protokołów odbioru. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy.
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.04.2020
r. do godziny 15:00 w formie elektronicznej (skan oferty z podpisem osoby
upoważnionej) wysyłając ofertę na adres mailowy e-mail gac.mateusz@um.krosno.pl
Istotne warunki zamówienia*
Zakres zamówienia obejmuje:
Dodatkowe informacje:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
Kryterium: cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z
prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 306
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty